- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
LG G6 - hozza a kötelezőt, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyLine3000
addikt
válasz tomboy0013 #552 üzenetére
Miért, én nem ezt írtam? "Ha hibás a termék". Ez úgy általában akadályozza a használatot, azért viszed vissza.
Mint írtam, elég régóta benne vagyok a témában, tudom, mi mit jelent.
Neten vásárolt cuccoknál a normálisabb cégek eleve küldenek egy iratot, amin 14 napon belül indoklás nélkül el lehet állni a vásárlástól. De az más tészta.