Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz nikilauda #23 üzenetére
Nyilván hiszen az az autó egyáltalán nem nagy távokra való, ma már kifejezetten városi felhasználásra gyártott autók nagyobb hatótávval érkeznek. Viszont "második autónak" kiváló választás. Jól mutatja a fejlődést hogy picit több mint fél évtized alatt az ~ugyanekkora id4 már majdnem 4-szer ennyi hatótávval rendelkezik.
Előrelátás az tényleg így van, bár a hétköznapokban nem igazán. Inkább azoknak akik nem tudnak fix helyen tölteni. Hosszabb utakon a töltést és a megállókat meg kell tervezni, de ezt belsőégésűvel is adott.Erwinke: Na ez az amire senki ne alapozzon, a nulla az nulla. Az hogy az autók egy része tovább is elmegy valameddig azt mindenki használja, próbálja saját felelősségre. Akinek megér egy esetleges szívást az ezzel való szórakozás annak bátran ajánlom. A töltési veszteséget nem ismerjük, de nem lepődnék meg ha 5% körül lenne. Én pl. azt sem tudom hogy bruttó vagy nettó a 4kWh. A fogyasztás pedig nyilván a nagy suvmánia miatt elég sok autó fogyaszt akár +20Kwh átlagot. Azért szerencsére vannak még autók kellemesebb fogyasztással, de feltézelezem ha vésztöltő kell akkor nem berlinig akarsz vele elmenni hanem egy legközelebbi töltőig konnektorig.
lvb: értem hogy neked ez a véleményed de azért néha nem ártana azt valamivel alátámasztani. És nem, ha jól csinálod nem kell időt pazarolnod a mindennapi töltésre. Akkor tölt az autó amikor parkol, bevásárlóközpont előtt, plázaparkolóban, szülöknél, barátnál, munkahelyen, bárhol. Város közepén egy nyilvánostöltő szintén remek, hiszen miközben intézed a teendőket tölt az autó. Ez nyilván szervezést igényel, de ez csak akkor ha nem tudod otthon a kertben garázsban tölteni. Akiknek jelenleg még mindig az van hogy ne nagyon vegyenek tisztán elektromos autót vagy legalábbis nagyon gondolják át. Szóval hagyjuk az ilyen 5000 meg 2500 forintokat mert nincs sok értelme
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Friss traileren a Commandos Origins
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Eredeti játékok OFF topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...