- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Szerintem mindent korektűl írtak le A forráskódban az van leírva amit te is írsz meg ők is, hogy a Lanczosra épül az FSR és milyen módosításokat tartalmaz. AZ eredeti hír ezt írja, le amúgy ezt színezte ki ez a csókaés az volt ami egy elég nagy bullshit volt.ű
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
"Az AMD egyszer sem említi a Lanczost a hivatalos oldalon vagy az elérhető dokumentációkban."
es"Megnézheted a forráskódot magad is."
Mondjuk te is megnezhetted volna"The scalar uses a modified fast approximation to the standard lanczos(size=2) kernel. EASU runs in a single pass, so it applies a directionally and anisotropically adaptive radial lanczos.This is also kept as simple as possible to have minimum runtime."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
na jó,de idézve tőled "Az AMD egyszer sem említi a Lanczost a hivatalos oldalon vagy az elérhető dokumentációkban"
Ez a hivatalos dokumentáció, szóval mégiscsak említi.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Sbig_x
junior tag
Többször el kellett olvasnom, mert nem hittem a szememnek.
Egyrészt figyelmen kívül hagytad, hogy mind a dvga mind a cpu részesedések tükrözik a steam statisztikáját.
Másrészt egy hatalmas terelés részedről a "kínai balhé" és ez: "Abban biztos vagyok, hogy az nem statisztika, ha akarsz látni egy eredményt, és addig törölgetsz leadott adatokat, amíg nem azt látod."
Ezzel azt sugallod, hogy a steam addig változtatja az eredményeit, míg az intel és nvidia dominanciáját nem tükrözi. Ez még tőled is irgalmatlanul nagy ferdítés.
A PlayerUnknown's Battlegrounds hatalmas kínai térnyeréséről, és így a Steamhez csatlakozó nagy mennyiségű kínai játékos hatásáról volt szó. A steam nem volt felkészítve a kínai játékbarlangokra, ahol a bérelt gépeken akár több száz ember is játszhat, természetesen külön fiókkal. Ezt az anomáliát tette helyre a steam a statisztikában, szó sincs arról hogy kénye kedve szerint változtatta volna az adatokat, pláne nem az intel vagy az nvidia miatt.A valve mérése számodra csak azért baromság, mert nem azt tükrözi, amit te elvársz.
-
paprobert
senior tag
Csak két meglátás.
1. Ha egy internetkávézóban AMD+AMD gép van, a többszörös survey beküldés azon a gépen is megtörténik. Pontosan olyan arányban, mint egy Intel+NV konfigurációnál. Az arányszámok maradnak.
2. Tegyük fel, félreviszi több 10%-kal a valósághoz képest az adatokat a többszöri beküldés. Arra továbbra is jó marad viszont, hogy a fejlesztőnek visszajelzés, milyen hardver is fut az egyszeri user játékideje alatt. Legyen az otthoni gamer-szentély, vagy kínai internet cafe user.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
Én inkább arra értettem, hogy játék piacra dobása előtt milyen hardverek lesznek eldobva, amelyek pl. már low-on sem lesznek képesek futtatni értékelhető sebességgel az érkező next-gen játékot. Target kiválasztáshoz, 1-2 évre előre prognózishoz tökéletes a Steam HW survey.
Ma pl. ezt GTX 1060 szint felett meghúzni anyagi öngyilkosság.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
dabadab
titán
Nem csak a média állítja ezt, hanem az AMD is, meg ott a forráskód, amit voltál szíves ajánlani, abban is az van, hogy az FSR (az egyéb effekteket leszámítva, csak a felskálázás) egy Lánczos upscaler + ringing filter.
Én meg tisztelettel inkább annak hiszek, nem annak, hogy valami újságíró mit ír.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
con_di_B
tag
Hogy messzebb ne menjek, a frame-nek eleve nem minden részének kell ugyanakkora effektív felbontás, függ a dolog a mozgástól is, stb. szóval ez nem annyi, h neki állunk effekteket legózni, hanem koherens rendszert kéne tervezni. És akkor mondjuk nem zsizsegne a játékok 90% az alias tenger az erdőben mert jajj milyen részletes. Mindegy, szóval a lényeg az, H egy koherens rendszer előnye az utólérhetetlen az ilyen sebtapasz jellegű megoldásokkal.
Amit meg az UE-ről mondasz, azt elhiszem, azt már kevésbé értem H pl. egy Frostbite-ba miért ne lenne pénz sajátra, vagy az ilyen flagship motorokba. Az UE az nem az tudtommal.
-
Raymond
félisten
Jaj edes istenem hagyd mar a fenebe legyszi, lila gozod nincs rola mit irsz. Ott a kod amire mindig hivatkozol de egyertelmuen nem erted mirol szol. Az EASU-hoz konkretan odairtak hogy "uses a modified fast approximation to the standard lanczos(size=2) kernel", amit aztan lejebb a kodban lathatsz is. Tudod mitol "modified"? Attol hogy butitott hogy lefusson ertelmes ido alatt. Meg az is ott van leirva pontosan hogy mit csinalnak, a kodot se kellett volna olvasnod es ertelmezned ha nem megy - "Approximation of lancos2 without sin() or rcp(), or sqrt() to get x". Az EASU pedig nem csinal semmilyen "élrekonstrukció"-t, ez teljesen vilagos (vagy ha szerinted igen akkor melyik sorokban van ott a kodban?). Tudod mit csinal? Azt amit a Lanczos upscale alapbol is es amiert valasztottak (edge preservation) mert annak az a lenyege hogy a kontrasztos eleket a legkevesbe turja el a tobbihez kepest. Az a "To remove all ringing, the algorithm uses the nearest 2x2 input texels as a neighborhood" se egy nagy miszterium. Tudod miaz a "ringing" a gyakorlatban a Lanczos-nal? Sharpening artifacts! Az hogy mennyi van a felskalazott kepen szinten parametereheto a Lanczos-nal, ez nem EASU specifikum, magabol az algoritmusbol adodik. Azert eliminaljak teljesen az upscale reszben egyebkent mert a kovetkezo lepes naluk az RCAS, a sajat sharpening-juk es plusz sharpening-et ratolni egy eleve sharpening artifact-os kepre nem lenne szerencses.
Annyira kinos ez a vergodes, hagytam a francba eddig mert semmire nem meno vitak az eredmenye csak, de latom mas se allta mar meg es irtak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Иван
őstag
Más szempontból nézve viszont ez teljesen jó, hiszen ha a világon lenne 10 játékos 2 gépre, abból kilenc egy Intel + NV kombón osztozik egy PC bangben és egy AMD+AMD kombón akkor a fejlesztőknek ez ugyanúgy reális visszajelzés. Kilenc ember élvezi adott konfigon azt a játékot, ergo ott kilencszeres a kereslet.
Itt igazából nem is darabszámokat kellene nézni (vagy nem csak), hanem játszott órákat adott konfigokon.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Иван
őstag
Ez egy teljesen irreleváns válasz arra amit mondok. Én csak annyit mondtam, hogy a fejlesztőknek nem feltétlenül az a fontos hogy hány darab XY kártya vagy CPU van, hanem hogy akik a játékait játszák azok időarányosan milyen konfigokon játszanak. Ők nyilván a lehető legnagyobb rétegnek akarják eladni a játékait.
Épp ezért nekik 9 felhasználó egy PC bangen lehet hogy fontosabb, mint az az egy felhasználó az otthon gépen. Még akkor is ha darabszámra ugyanannyi a hardvereloszlás, az egyiken keresztül 9 fizetőképes embert érnek el, szóval nagyobb prioritást fog élvezni az arra való hegyezés.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Иван
őstag
És akkor most ezzel mit akarsz mondani? Én csak annyit mondok h az a fölé reprezentálás hogy az egy gépen játszókat többször regisztrálják be nem hiba, hanem ugyanúgy hasznos adat.
Te itt valamit nagyon szalmabábozol, csak nem tudom mit.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Иван
őstag
Szerintem konzolokra assemblyt utoljára kb a Super Metroidban alkalmaztak. Ma már nincsenek mágikus konzol optimalizációk (a PS360 éra "optimalizációja" is inkább arról szólt, hogy megtanulták azokat a gépeket a devek, mert olyan szopás volt rájuk bármit írni). Csak leveszik a settingset, felbontást, FOV-ot és kész, az az optimalizáció. Nézik mit és hogyan lehet levágni a legkisebb veszteséggel hogy beleférjenek a budgetbe. Nem véletlenül van a legtöbb konzol game is agresszívan DRS-elve.
Amúgy meg hogyne lenne target, a legtöbb game targetje egy PS4 (úgy 2022 végéig ez így is marad). Szerintetek miért lehetett évekig húzni egy GTX1060-nal? Azért mert 2x-3x olyan erős az a kártya mint egy PS4. Szóval amit belőttek ilyen low-medium settingsen 1080p30-ra PS4-en gamet az ment vígan 1080p60 high-on egy 1060-on.
Nem volt semmiféle boszorkányság.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
Új hozzászólás Aktív témák
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit