Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Иван #67 üzenetére

    A fejlesztők teljesítménykategóriára dolgoznak. A gyártót nem nézik. Elsődlegesen azért, mert nem helyettesíthető Intel CPU-val a Threadripper teljesítménye, és nem tudnak NV GPU-val hozzájutni azokhoz a GPU-s fejlesztőeszközökhöz, amelyek hardveres monitorozót használnak. Technikailag nincs lehetőséged optimalizált kódot írni, ha nem Radeont használsz fejlesztéshez, mert a teljesítményszámlálót alkalmazó fejlesztőeszközök nem mutatnak ki a kódban egy csomó teljesítményproblémát. Lásd az Unreal Engine 4 elhíresült cache törlési bugja. Több évig ott volt a kódban, és akkor vették csak észre, amikor a Vulkan API-ra való portolás miatt Radeonra cserélték a fejlesztői gépek GPU-it, amivel hozzáfértek az AMD fejlesztőeszközeihez. Ez a bug érintette a DirectX 11-es leképezőt is. Amint megjavították bő 10-15%-ot gyorsult a motor.

    Tudják a fejlesztők, hogy több GeForce felhasználó lesz, aki futtatja majd a játékot, de az NVIDIA fejlesztőeszközein egy csomó, kódban megbúvó bug egyszerűen nem kimutatható. És ha egy hibát nem látnak, akkor az nem is javítható. Innentől kezdve az számít a fejlesztésnél, hogy melyik gyártó fejlesztőeszköze tesz láthatóvá több bugot, mert összességében az mindenkinek hasznos.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák