Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Atocha #73 üzenetére

    Pedig nem bonyolult...
    Nézz meg egy átlag 20 éves játékot... 4-5 fős garázscég csinálta fél-egy évig.
    Ehhez képest manapság 4-500 fős cégek 3-5 évig dolgoznak egy-egy játékon, ha évenkénti megjelenésű akkor 2-3 csapat dolgozik párhuzamosan, ha gyorsabban kell megjelennie akkor többször ennyi embert foglalkoztatnak.
    Belátható, hogy a fejlesztési költségek nagyságrendeket emelkedtek abban a 20 évben.

    És mivel az átlag user nem hajlandó 60$/60€-nál többet kiadni egy teljes játékért, ráadásul olyan nagyon sokkal nem vesznek többen játékot, ha nem akarnak bukni rajta, akor:
    - vagy drágábban adják
    - vagy lebutítják, hogy a költségen faragjanak(ugye mekkora a fejlődés két FIFA verzió közt?)
    - vagy valami más módon szednek be extra pénzt: loot crate, előfizetési modellek, kozmetikai és P2W biszbaszok

    Nézegesd az Otherside részeket, hátha kapsz némi infót, és az se kizárt hogy jól szórakozol rajta időnként...

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák