- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Csinalt mar ebbol barmelyik gyarto normalisat egyaltalan?
Nem nagyon lattam meg videon se olyat, amelyik minden esetben, rendesen felismeri es parhuzamos parkolasnal nem hagy minimum egy egeszseges 20-30 "biztonsagi" centit a padkatol..."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Uzi74
senior tag
Az EV6 tesztkörömön az adaptív tempómat, sávtartás jól működött - a kormányon sok mikrokorrekció volt viszont, az nem tetszett, egy mercedes vagy jaguar finomabban csinálja, de kisebbet-lassabban teker. Az adaptív tempomat az jobb volt mint egy jaguar-ban (az szvsz túl későn reagál), hasonló mint egy mercedes-ben. Nekem furcsa, hogy bal oldalra tették az asszisztensrendszerek gombjait. (továbbra is a mercedes tempomat karja a kedvencem, az el van találva)
A táblafelismerés is ment, igaz mikor már elhaladtál mellette - a tempómapnal illett volna korábban átadni a sebességet - a tábla után még gyorsabb leszel egy darabig.
Az adaptív fényszóró lehetne jobb fényerejű is és néha nem veszi vissza időben, egy bmw vagy mercedes laser light-ILS érezhetően fényesebb és jobb -
gyuszos
tag
Volt nálam egy pár napig, bő ezer km-t mentem vele.
Ha valaki idegenkedik az ilyen kormányzós cuccoktól, hát én igen, 30 év vezettéssel a hátam mögött, de azt kell mondjam, az EV6 meggyőző volt.
Ahol megvan a két csík az út szélén ott nagyon tudja a dolgát, talán kicsit sűrűn kéri a jelenlét igazolást a kormányon.
A távolságtartós tempomat, a sávváltás mind jó volt, és részemről plusz pont, hogy minden segéd gombnyomással kikapcsolható, menüben turkálás nélkül.
Az egypedálos vezetés meg egyszerűen pazar.
A konkurenciához képest ár-értékben nagyon jó autó, kár hogy piszokul megy fel az ára de cserébe legalább nem is kapható belátható időn belül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest