Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HThomas

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz Foglalt név #476 üzenetére

    Értem én, de ez elméletben azt jelentené, hogy addig nem hajthat be a következő autó a kereszteződésbe, amíg nincs meg legalább a 10 méter szabad hely a túlvégen. Ezt teljesen életszerűtlen betartani, főleg itthon, Pesten.

    Nyilván a példámban arra számítok, hogy lassan haladó sor esetén van majdnem egy autónyi hely a kereszteződés után... amire átérek a kereszteződésen, addig a sor is halad, a helyem is nő és mire a lámpa válthat, addigra átérek és nem fogok belógni, sőt, mögöttem is marad némi hely. Ha már elindultam és közben valaki bejön elém, ÉS a sor is megáll tökig (amit nem tudok előre), akkor bennragadok.

    A menetdinamikai hátrány nem tudom hogy jön ide, simán lehet, hogy én álló helyzetből, nem padlógázzal indulok, ő meg addigra már elhaladt mellettem.

    Arról nem is beszélve, amikor folyamatosan haladó sor hirtelen állóra fékez, és egy hosszabb kereszteződés közepén azt látod, hogy hirtelen megállnak előtted és se előre, se hátra. Vagy amikor a kanyarodók folyamatosan (szabálytalanul) kitöltik a kereszteződést, és ha nem indulsz el a zöldnél úgy, nem 5 méter, de 5 centi sincs a túloldalon, akkor a estig állhatnál a zöldnél... (kb mint amit Somatom is írt...).

    Egyébként érdekes, hogy mondjuk az önvezető autó mit csinálna az adott helyzetekben, bár igazából mindegy, mert ilyenkor a humán sofőrök is össze-vissza szerencsétlenkednek...

Új hozzászólás Aktív témák