- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz Man0gatya #59 üzenetére
1. De, számos dolog elromolhat az e-caron is, az sem papírból van. Természetesen, jóval egyszerűbb szerkezet, ebből fakadóan az nem képezi vita tárgyát részemről sem, hogy kevésbé költséges a javítása. Az viszont butaság, hogy semmit nem kell rajta cserélni. Kopó alkatrészeket ott is kell, futómű, egyebek, és ugye ha az akkunak annyi, akkor élből milliós kiadásod lesz. Éppen ezért, ne vakítsunk itt a használt EV-k eldhatóságával, mert az életkorral párhuzamosan először is csökken az akksik hatásfoka, tehát csökken a hatótáv, ezért vélhetően egyre inkább nem akarja majd senki megvenni és bevállalni, hogy nála fáradjon el az akku pakk. De az minimum, hogy a kockázat meg fog jelenni az használt árban (vagyis kevesebbet fog érni).
2. Új autókról beszélünk, azokat hasonlítjuk. Márpedig, hogy ON maradjak, pont a Kia ugye 7 év garanciát ad az autóira, tehát miről beszélsz amikor azt állítod, hogy csak az e-autónál kell beülni és menni? Egy új benzinesnél is ezt fogod csinálni, hacsak nem b*szod szét az autót idejekorán (nem cseréled az olajat pl.), de az nem a tech hibája lesz! Vagyis fele áron veszek egy benzinest, megtakarítok 6-7 milliót élből, és pont úgy eljárok vele 5-6 évig komolyabb szervizköltség nélkül, mint a 13milliós EV-vel. A különbözet feléből meg tankolok amíg el nem adom (most nyilván átlagfelhasználás, átlagos km futás esetén). Ezt mondjuk megspórolhatnám a 6-7 millióval drágább EV-vel és a hozzá 6-7millióból kiépített napelemes rendszer által. Annak kiszámítását, hogy mi érte meg jobban összességében, nem végzem el helyetted!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iOS alkalmazások
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest