Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz PuMbA #278 üzenetére

    Nem muveszi dontes, hanem anyagi. Tobbet lehet kaszalni az olcso, regi technologia hasznalataval. A jegyarak nem emelkednek mert 48Hz egy film.

  • Kroni1

    veterán

    válasz PuMbA #278 üzenetére

    Szerintem rossz a hasonlatod, de meg is lett válaszolva. Akkor már inkább úgy lehetne, hogy miért gyárt mindenki belső égésü autókat, és alig elektromos autót amikor már arra is van lehetőség? Mert ez az elterjedt, olcsóbb, ehhez van infrastruktúra, ezt szokták meg az emberek, stb. De nem azért mert ez az egyértelmüen jobb minden felhasználási célra.

    Ez itt egy olyan dolog, hogy kit ez kit az zavar jobban, nincs objaktív és egyetemes igazság. Még nincs meg a tökösség csak néhány rendezőben, pont a beidegződés és az ilyen fokú ellenallás miatt. De ha Ang Lee mellett Cameron is jelezte, h így fog forgatni akkor talán megindul valami.

    Én azt mondom az akciófilmek igenis többet nyújthatnának hfr-el. Első körben lehet úgy kéne mint a 3D filmeknél, legyen választási opciód a moziban, hogy mit hogy nézel 24p vagy HFR-el. Aztán mikor a nézőszámok beallnak lehet látni, hogy van-e értelme vagy nincs. Én azt mondom, tehát szubjektív véleményem hogy egyértelműen ez a jövő.

    Ren Hoek: én elfogadom, ha te jobban szereted a 24p-t, de miért nem lehet elfogadni, hogy van akinek meg pont a 24p fárasztja a szemét? Nekem ha kikapcsolom a Trumotiont fáj a szemem egy film felénél. Amúgy te már láttál jobb TV-n 120Hz-en, azaz 5x24Hz-en interpolált filmet?! Az nem olyan mint a pulldown. Elfogadom ha nem tetszik, de én még mindig jobban szeretem mint a 24p-t, ezért én várom a HFR-t. Nyilván Tarantino filmeknék nem lesz releváns, ő amugy is szándékosan szokta a képminőség rontásával előidézni az oldschool fílinget.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák