Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emeron

    tag

    Sziasztok!

    Volna pár kérdésem a rendeléssel kapcsolatban. Cégben szeretnénk venni egy, vagy kettő OnePlus 3-mat. A OnePlus oldalán sajnos nem találok kielégítő információt az alábbiakról:

    - Ugyan a szállítás ingyenes, de ez egy EU-n belüli raktárból történik, vagy Kínából? Nagyon nem mindegy a vám miatt. Ha Kínából érkezik, akkor mennyi vámot kell fizetni készülékenként?
    - A fizetés PayPal-on keresztül történik, bankkártyával. Mikor, milyen módon kap a cég számlát? Ez a számla formailag megfelel-e a hazai jogszabályoknak (hiszen a könyvelésbe bele kell tenni)?
    - Hogyan működik a garancia? Ha valami gond van a telefonnal, tényleg Kínába kell visszaküldeni a készüléket? Nincs hazai szerviz?

    A feltüntetett 124 990 Ft-os vételárért tényleg egy szenzációs telefon, de ha a fenti többletköltség(ek) még rájön(nek) és még a garancia is kérdéses, akkor nem biztos hogy megéri. Örülnék, ha az előző generációs telefonok vásárlói leírnák a tapasztalataikat.

    Továbbá lenne egy technikai jellegű kérdésem is. Hogyan viszonyul a hazai szolgáltatókhoz az eszköz? Jelenleg Telenor hálózatán használnák, de elképzelhető, hogy később váltunk. Működne mindhárom szolgáltató hálózatán minden gond nélkül? 3G és 4G egyaránt fontos lenne!

    Előre is köszönöm! :B

Új hozzászólás Aktív témák