- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
babosmiki
addikt
Nem értelek benneteket. #: 4 is.
Arra van szükség, hogy hol és hogyan lehet tölteni?
Ha már ennyire belemegyünk, akkor szerintem igen is lehetne írni pár szót a kocsiról is. De mindegy, csak megemlítettem.."Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
#82729984
törölt tag
válasz Szabcsizz #53 üzenetére
Szerintem ezek is ugyanolyan litium akksik mint a telefonban. Csak ott naponta töltöd itt meg (jó esetben) nem.
És persze számít az akksi minősége is, laptopoknál láttam már sok olyat, hogy ócska tesco gazdaságos laptop akksija már 1 évesen annyit sem bírt hogy bebootoljon a gép, a jó minőségü dell laposomban meg még 7 év után is van benne 30-40 perc szufla.
Ez mondjuk később még okozhat gondot, mert ha megjelennek majd az olcsóbb e-autók, simán el tudom képzelni hogy az akksi minőségén fognak spórolni
-
#82729984
törölt tag
válasz Szabcsizz #60 üzenetére
"Még ha ugyanolyan akksik is, szerintem elég sokat nyom a latba, hogy ennyi garanciát vállal rá a gyártók többsége"
Ez azért önmagában nem mérvadó. Egyelőre keveset adtak el belőlük, simán lehet hogy a gyártó bevállalja az akksicserét, mert belefér.
Gondolj csak bele, jelenleg az elektromos autók magukban is full veszteségesek (és a Tesla produkálja a leggigantikusabb veszteséget), minden eladott példányon bukik a gyártó, inkább a népszerüsítésen van a hangsúly.Meg aztán óvatosan a garanciával, mert például a nissan leafnél az úgy szól hogy csak akkor él, ha a megadott időn belül (5 v 8 év) 70% alá csökken az akksi kapacitása. Tehát egy 300 km hatótávú autónál 210 km-re csökkenhet a táv és még mindig nem garanciális.
Ezen felül a gyártó nem azt vállalja a garancián belül hogy kapsz egy új akkupakkot, hanem hogyha 70% alá csökken a kapacitás, akkor legalább 70%-ra visszahozzák (gondolom kicserélnek egy cellát).
Ami miatt elképzelhető hogy a 8. év után szabadesésbe kezd az akksi kapacitása.De ez majd idővel kiderül, egyelőre még kevés a tapasztalat a témában. Magam részéről nem attól tartok hogy a mai drága e-autók akksija bekakil, hanem attól hogy majd az olcsósítás jegyében ezen fognak spórolni (meg trükközni) a gyártók.