Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    Nekem nagyon tetszik, hogy e-autos proba is egyuttal az ut.
    Van bo egy eve egy 16 eves priusunk, es azt az erzest, amikor a piros lampanal meg - persze az csak kisebb tavokon - leallt motorral, szep csendben all vagy gurul... nekem szamit. A masodik autonk (az enyem) boven jo lenne elektromosnak, nem megyek sose messzire vele, es imadnam vezetni. Irigylek minden zold rendszamot. De ertelemszeruen ha naponta jarnek vele se erne meg maga a beruhazas, keves a km is (es nem is Bp. parkolas). Pedig a cegnel epp van tolto is... Viszont nincs ennyi penzunk me'g hobbibol se arra, hogy autoban alljon, sot inkabb rohamosan amortizalodjon. Raadasul sajnos a gyartok a nagy hatotavval reklamoznak es mivel premium kategoria, nem keszul kis tavolsagra picike meretu elektromos auto (marmint kozuti kozlekedesre, a golfautokat hagyjuk, az mar masik veglet).
    Ennek ellenere drukkolok nekik. Ha most van aki megveszi az elektromost, talan 6 ev mulva mi meg tudjuk azt hasznaltan venni. Jo, a csereakkuk ara nem mindegy...
    Egyre viszont szeretnem felhivni a figyelmet az aram es a megujulok ara'nya'val kapcsolatban. Az e-autok es a haztetokre szerelt napelemek nagyon meg lennek lepodve, ha semmiylen (teruleti) korrelacioban nem lennenek. Innentol kezdve a halozati dij, veszteseg, stb. nulla vagy kozeli (ha este tolti a nappal gyujtottbol, akkor is a nappali a kornyeken hasznosul es nem Paksrol stb. jon).

Új hozzászólás Aktív témák