- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Pedig nem kell tőlük tartani. (legalább is a toyota/lexus megoldotta úgy hogy annak 10 évig ne legyen baja) A családban van kettő az egyik ráadásul több mint 10 éves és idén kellett benne aksit cserélni amit a szervíz ingyen el is végzett mert 10 év gari van rá.
Tény, hogy bonyolult hajtáslánc de nagyon ki van találva és a toyotának már több mint 20 éves tapasztalata van.
Egyébként ők 2021-ben jönnek tisztán elektromos autóval, szilárd testes aksival, és lesz olyan modell is amit 1000+km-t fog menni WLTP szerint.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
axioma
veterán
A beoltozes nem hibrid hanem elektromos autos, HA meg kell bontani az elektromos reszt.
Amugy a hibridbol a hatotavnovelt elektromos pont nem ket bonyolult meghajtas, pl. az i3-ban konkretan egy motorkerekpar motorja van, faek egyszerusegu, es csak az akkura tolteni tud. Igaz, ha hagyja a tulaj nullara esni az elektromost, akkor van egy kb. 80km/h sebesseghatar, amit ez kiszolgal a kovetkezo toltoig.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
A lenyeg, hogy az i3 iranya megfelelo lehetne azoknak, akik alapvetoen nem 500km-ekben gondolkodnak, de felnek az akku kifogyasatol (es trailertol, ami masik kozkeletu tevedes, vontathato ertelmes hatarokat - ne tultoltson - betartva, de persze beleirjak hogy tilos mert azt a user honnan tudhatna'...). Tehat letezik olyan technologia, ami megfelelo lenne a piacnak kvazi-hibridkent (az egy mas kerdes hogy tudtommal valami eu-jogszaballyal ezeket visszaminositettek "csak" hibridde, ami egyreszt butasag, masreszt emiatt, mivel kedvezotlenebbek a korulmenyek, a bmw mar nem (pontosabban o sem) tervez ilyen konstrukciot... eh).
-
Ijk
nagyúr
Csak az egymilliós benzines elektromos megfelelője 3 millió lesz. 4-5 milliós leaf árából meg veszel egy jó 2-3 milliós benzinest, és lesz annyi az az 1-2 millió üzemanyagra, amivel a leaf nagyon sokáig kergeti a benzinest megterulesben, nem beszélve hogy azt nem 100-150km-enkent kell toltogetni.
Ráadásul egy benzinesben pont a hajtaslanc ami legtovább bírja, kis szerencsével.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
.DLL
veterán
Igen, elektromossal kiszámíthatóságot is veszel, egy 10-15 év körüli belső égésűnél bármikor előjöhet olyan motor hiba amiért szervízbe kell vinni, és akkor napokra kiesik az autó a használatból. Plusz a korai e-autók a kis akkuk miatt sok évesen is kevés km-t futottak, egyszerűen nem lehetett velük olyan sokat menni, így a futómű, stb is lehet jó állapotban. A kiszámíthatóságba persze az is beletartozik, hogy tudod előre, hogy 300km-t nem fog elmenni egy töltéssel, de lehet hogy 150-et sem ha a 3 milliós kategóriánál maradunk és olyanok a körülmények.
A lényeg, hogy minden adott, minden tudható, akinek nem adja ki, az nem vesz ilyet, akinek jó, és van is rá pénze, azt meg nem kell győzködni, se mellette se ellene, mert nincs olyan amit ő ne látna, xy meg igen. szerintem :D(P.H.)