- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
David75
őstag
Ugyan ez sokat nem változtat azon amit írtam, de pl Audi A4 is 30k-tól indul. Azért a kettő nem ugyan az a szint. Én nem vagyok nagy német autó mániás, de azért a kettő elég messze van egymástól szerintem.
A lényeg még mindig az, hogy átlag ember nem akar ennyit kiadni úgy általában autóért nyugaton se.Amúgy se értem a hangnemet, mindketten az elektromos autózás mellett vagyunk. Csak engem beteg környezetvédő kislánnyal még bőven nem lehet rávenni, hogy egy ilyen förmedvényt vegyek £30k-ért.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
bkercso
nagyúr
Nem is ez a lényeg, hanem, hogy ezt egy új technológia, és mint ilyennél, a korai felhasználóknak kell megfizetniük a fejlesztéseket. Várhatóan többségében nem magánemberek lesznek ezek, hanem cégek. Illyetve valakinek lehet álom egy 200 LE-s autócska is, ami indulásból tudja a max. nyomatékot és legyorsul egy ferrarit is...
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... csak ezt a propaganda anyagot ne ..."
Végig is nézted, vagy csak alapból elutasítász mindent, ami nem egyezik a te meglátásoddal?" ... Hanula úr igen elfogult ... "
Frászt! Hanula Úr egy sokat tapasztalt mérnök ember. Tény, hogy belsőégésű motorok fejlesztésével szerzett - nem kis - hírnevet, de az is látszik, hogy nyitott az új dolgok iránt. És, bármi hihetetlen, nem azt mondja (szemben azzal, amit te állítasz), hogy az elektromos hajtás úgy sz@r ahogy van. Csupán azt, hogy jelenlegi formájában egy csomó felhasználási területén nem alternatíva, valamint nem a villanyautózás menti meg a földet. Hangsúlyozom: a jelenlegi (!) formájában.(#24) bkercso
Köszönöm az értő olvasást!
"Ez csak a mai technológia mellett igaz."
Igen, így van. A baj csak az, hogy nagyon nem akar jönni az áttörés (pedig még pl. a Tesla sehol sem volt, amikor már olyan hírek láttak napvilágot, hogy jön a mobil, amit 2 hétig nem kell tölteni)(#32) axioma
" ... fejlesztesukkel is talan foglalkozik ... " - igen, így is mondhatjuk
" ... meg is lepne ha nem azt hozna ki (tudottan vagy nem, de rengeteg csusztatassal), hogy az elektromos nem megoldas..."
Szerinted pl. ha - legfőképp nagy távolságú - fuvarozásról beszélünk, akkor alternatíva az elektromos hajtás?Azt értsétek meg, hogy emberünk valami olyasmit próbál magyarázni, hogy az elektromos hajtással is az a helyzet, mint a dízel vs. benzin autó esetén. Ugye nyilvánvaló, hogy másra való a dízel üzemű jármű, és másra a benzines?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS routerek
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...