Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • David75

    őstag

    válasz Máté94 #13 üzenetére

    Ugyan ez sokat nem változtat azon amit írtam, de pl Audi A4 is 30k-tól indul. Azért a kettő nem ugyan az a szint. Én nem vagyok nagy német autó mániás, de azért a kettő elég messze van egymástól szerintem.


    A lényeg még mindig az, hogy átlag ember nem akar ennyit kiadni úgy általában autóért nyugaton se.

    Amúgy se értem a hangnemet, mindketten az elektromos autózás mellett vagyunk. Csak engem beteg környezetvédő kislánnyal még bőven nem lehet rávenni, hogy egy ilyen förmedvényt vegyek £30k-ért.

    iPhone 14 pro | Cube Acid 2020

  • bkercso

    nagyúr

    válasz Máté94 #13 üzenetére

    Nem is ez a lényeg, hanem, hogy ezt egy új technológia, és mint ilyennél, a korai felhasználóknak kell megfizetniük a fejlesztéseket. Várhatóan többségében nem magánemberek lesznek ezek, hanem cégek. Illyetve valakinek lehet álom egy 200 LE-s autócska is, ami indulásból tudja a max. nyomatékot és legyorsul egy ferrarit is... :U

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Máté94 #20 üzenetére

    " ... csak ezt a propaganda anyagot ne ..."
    Végig is nézted, vagy csak alapból elutasítász mindent, ami nem egyezik a te meglátásoddal?

    " ... Hanula úr igen elfogult ... "
    Frászt! Hanula Úr egy sokat tapasztalt mérnök ember. Tény, hogy belsőégésű motorok fejlesztésével szerzett - nem kis - hírnevet, de az is látszik, hogy nyitott az új dolgok iránt. És, bármi hihetetlen, nem azt mondja (szemben azzal, amit te állítasz), hogy az elektromos hajtás úgy sz@r ahogy van. Csupán azt, hogy jelenlegi formájában egy csomó felhasználási területén nem alternatíva, valamint nem a villanyautózás menti meg a földet. Hangsúlyozom: a jelenlegi (!) formájában.

    (#24) bkercso
    Köszönöm az értő olvasást! :K
    "Ez csak a mai technológia mellett igaz."
    Igen, így van. A baj csak az, hogy nagyon nem akar jönni az áttörés (pedig még pl. a Tesla sehol sem volt, amikor már olyan hírek láttak napvilágot, hogy jön a mobil, amit 2 hétig nem kell tölteni)

    (#32) axioma
    " ... fejlesztesukkel is talan foglalkozik ... " - igen, így is mondhatjuk :DDD
    " ... meg is lepne ha nem azt hozna ki (tudottan vagy nem, de rengeteg csusztatassal), hogy az elektromos nem megoldas..."
    Szerinted pl. ha - legfőképp nagy távolságú - fuvarozásról beszélünk, akkor alternatíva az elektromos hajtás?

    Azt értsétek meg, hogy emberünk valami olyasmit próbál magyarázni, hogy az elektromos hajtással is az a helyzet, mint a dízel vs. benzin autó esetén. Ugye nyilvánvaló, hogy másra való a dízel üzemű jármű, és másra a benzines?

Új hozzászólás Aktív témák