- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
effendi2
tag
"Ugyan ez sokat nem változtat azon amit írtam, de pl Audi A4 is 30k-tól indul. Azért a kettő nem ugyan az a szint."
Valóban nem, a villanyos sokkal csendesebb, a fenntartása pedig nagyságrendekkel olcsóbb
Nyugi, értem én, mit szeretnél mondani, de az Audi prémiumságát és hatótávját sokaknál ellensúlyozza az elektromos hajtáslánc kényelme és gazdaságossága.
Én például gondolkodás nélkül a villanyost választanám, ha olyan szerencsés helyzetben lennék, hogy csak böknöm kéne az egyikre. Az éves autózásom 80-90%-ra elég lenne ez a hatótáv (még a legkisebbé is), a maradékot megoldanám autócserével.
Viszonylag rendszeresen használok elektromos autót (Leaf), és abból átülni egy robbanómotorosba mindíg olyan kőkorszaki érzésÖrökké akarok élni! Eddig sikerült...