- Magisk
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MK VII
veterán
válasz Tybike81 #4328 üzenetére
Szia. Üdv itt.
B170-nel nekem ezek a tapasztalataim..
Nagyon gyors vele a telefon.
Ja most látom két simesed van. Arra a 166 a legfrissebb amit alattam írtak.(#4331) Tybike81
Kamerával nagyon meg leszel elégedve.. Sok állítási lehetőség van benne és gyönyörű képeket lehet vele csinálni.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Teljes körűen tájékoztatott, hogy majd lesz valami.
Szerintem szolgáltatóknál nem lesz kapható.
(#4339) Horvi
Na igen.. Ez is olyan, hogy érdeklődök a telefonom javítása felől egyik hétfőn és még nem tudnak semmit illetve értesítenek, ha van fejlemény, majd egy hét múlva ismét hétfőn megint érdeklődök és azt a választ kapom, hogy már egy hete kész van és visszaküldték a Telekom üzletbe ahova leadtam.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Erre valaki tud valami épeszűt?
Egyszer jó a kamera egyszer nem, de leginkább nem... Mintha a giroszkóp halt volna be rajta.. Nem érzékeli a fordítást. Böngészőt sem fordítja..
Hmm...
Mehet vissza ez is gariba?
Esküszöm kezdem megutálni ezt a telefont... Hihetetlen, hogy ennyi gondom van vele...Szerk.
Na, nyomok egy HR-t aztán, ha az sem segít akkor ismét szerviz.. De akkor már szerintem nem térek vissza ide srácok.. Illetve attól függ, hogy, hogy zárul a gariztatás.. Szerintem nem erőltetem a Huawei vonalat..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Hmm...
HR segített.. Most jut eszembe, hogy mióta megkaptam nem csináltam HR-t.. Lehet az volt a probléma.
Remélem így is marad...Szerk. Lehet, hogy valami app zavart be? Bár miért tette volna?
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Ugyan olyan szar a giro benne.. Nem javult meg a HR-től.. Megy fel szervizbe..
Kész kabaré...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz bluemirage #4409 üzenetére
Feladnám én, de nem lehet.
Az a szörnyű, hogy új független készüléket kaptam....
Na most itt jön a kérdés.. Mennyire volt új ez a készülék? Az IMEI szám még nem volt regisztrálva HiCare-en szóval valószínűsíthető, hogy új, DE. Ez is szar?
Minden szar ami a szervizből kerül ki esküszöm.. Nem is értem, hogy miért nem csereutalványt adtak, hogy egy újat tudjak kérni a szolgáltatómtól..
Valószínűleg így olcsóbban megúszták és gondolták, hogy parasztnak jó lesz az is.. Max majd megint 2 hónapig nélkülözi aztán adunk neki még egyet.. Az is szar lesz.. De majd kap másikat.. Aztán így megy szépen addig, míg teljesen elértéktelenedik már a telefon és én 2 év alatt használom pár hónapot..
Ott pusztuljon meg az összes szarházi aki ilyen szervizhátteret tud csak biztosítani, a sokszor egy használt autó árába kerülő készülékeknek. -
MK VII
veterán
Írtam a Huaweinek ismét.
"Tisztelt Huawei.
A héten hétfőn vettem át a készüléket a szolgáltatómnál, aminek a munkalapján, komplett telefon cserét látok..
Valóban új készüléket kaphattam mivel az IMEI számot még be tudtam regisztrálni HiCare-en belül a VIP garanciára.
Nos.
Sajnálattal állapítottam meg, hogy az új készüléknek, vélhetően a giroszkópja, nem működik tökéletesen.
Automata elforgatás nem működik és kamera módban feje tetejére állított képeket készít.
Ismét küldhetem fel a szervizbe a készüléket?
Kezd elég nyomasztó lenni ez a helyzet.. Meddig fog tartani ez az utaztatás a szerviz és én köztem?
Kapok végre egy normálisan működő készüléket?
Vagy írjanak egy csereutalványt és had válasszak egy másik készüléket, mert kezd a tököm tele lenni ezzel a telefonnal és a szervizzel..
Ha jól tudom akkor hardveres meghibásodás esetén új telefont kell kapnom a 3 hónapos VIP garanciába foglaltak szerint.
Szeretném mielőbb letudni a dolgot, szóval, ha hétfőn felküldöm a szervizbe akkor mihamarabb szeretnék választ kapni az ügyben, hogy hogy tudjuk rendezni a dolgot.
Kérném a pontos tájékoztatásukat, mert az utóbbi levélváltásunk alkalmával megígérték, hogy értesítenek, ha bevizsgálták a készülékemet a szervizben. Ennek ellenére, ha egy héttel később én nem küldök üzenetet önöknek, érdeklődvén, hogy mi a helyzet akkor talán még most sem lenne nálam a telefon.
Tényleg nem tudom pontosan, hogy, hogy mennek a dolgok a szervizben, de amit tudok róla az eléggé lehangoló."
És mellékeltem képet is. -
MK VII
veterán
Rájöttem... Refurbished készüléket kaptam.
Nagyon valószínű, hogy egy pár napos készülék amit felújítottak..
Nem véletlen volt a régi dobozomba mikor átvettem, agyontapogatott, maszatos, poros a készülék.Tudom kezd unalmas lenni ez a dolog ami velem történik ,de valakiknek le kell írnom, mert felrobbanok...
Sajnos az élet árnyoldalai is hozzátartoznak a telefonhoz.. Nálam sokszorosan kijön.
Megpróbálok visszamenni B137-re. Lehet, hogy a B170 viccel csak meg.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz gianone #4417 üzenetére
Eleve a szolgáltató a szerviztől csereutalványt kért és nem cserekészüléket.
Ergo a szerviz kiszúrta a szemem egy javított szarral ezek szerint ahelyett, hogy csereutalványt kaptam volna.. Gondolom a Huaweinek büdös lett volna kártalanítani a szolgáltatót és nem kockáztatta meg, hogy ráadásul még másik készülékre váltson az illető (jelen esetben én)..Más.
Honnan tudom letölteni a magyar független B137-et esetleg a B166-ot? Huawei oldalán nincs semmi letölthető rom a P9-hez.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Értelek.. Természetesen elvicceltem a dolgot, de sajnos az én esetemben nem tudnék megnyugtatóan nyilatkozni a készülékről ezért inkább nem is firtattam..
Nagyon vártam, hogy megvehessem ezt a készüléket.. Júniusban meg is vettem.. Azóta összesen talán 1 hónapot használtam, mert a szervizben volt. Most egy "újat" kaptam vissza a szervizből, de ismét küldhetem fel, mert ez meg giroszkóp hibás. Ötödször utaztatom meg a szerviz és én köztem.
Szóval röhej ami velem történik ezzel a készülékkel kapcsolatban.
Alapvetően egy nagyon jó készülék (lenne) csak ne kerüljön a szerviz kezébe...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz 1kawarider #4426 üzenetére
Bemész a Témákba és letöltesz párat. Akkor bekerülnek oda is és, ha a magazin helyett valamelyik témát állítasz be a feloldásnál akkor annak a témának a háttere lesz a zárképernyőn. Ha a magazint választod akkor marad a téma, de a zárképernyő háttereit változtatja a magazin képei közül.
-
MK VII
veterán
válasz azigazimoris #4432 üzenetére
Ugye milyen érdekes az A betű?
A nyomort meg nem kell zárójelbe tenni... Ez a legjobb szó a helyzetemre. Eljutottam egyébként arra a pontra, hogy csak röhögni tudok rajta.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
-
MK VII
veterán
Skacok.. Had kérjek már meg valakit, hogy írja le a pontos menetét a TWRP-nek és a rootolásnak!
Ami az összefoglalóban van leírás az alapján nem tudom megcsinálni.. Illetve elég érthetetlenül lett megfogalmazva.
Rámásoltam az 1-es mappából a data mappát az SD kártya gyökerébe és az SU zip-et is.
Fastbootban indítom a telefont, de azt írja, hogy nem talál frissítést..
Kicsit pontosabban át kéne fogalmazni az összefoglalót, itt-ott, mert annak ellenére, hogy sokat romoltam régen telefonokat, nem értek belőle semmit kb.
"Tedd a telefont fastboot módba, majd indítsd el az első fázist. Kövesd az utasításokat."
Milyen első fázist? Ahogy beteszem fast bootba, automatikusan keresi amit telepíteni akar, de nem találja.
Mit kell még rámásolni a kártyára az SU.zip-en kívül?Letöltöttem a B136-ot és szeretném felrakni.
Köszi.Szerk.:
Rámásoltam mindenféleképp. Mappából a fájlokat, mappákat tömörítéseket. Mindent felmásoltam és a fast boot nem csinál semmit.Ma ilyen félig dolgozós, idefigyelősben leszek szóval ne tartsátok magatokban, ha reagálnátok rá, viszont én lehet később tudok reagálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4505 üzenetére
Szia.
Én egyik szervizes utaztatás után, úgy kaptam vissza telóm, hogy nem fókuszált távolra egyáltalán. 20-30 centire elfogadható képeket lehetett vele készíteni, de amúgy csak homályos paca volt az egész.
Szerintem, ha most vetted akkor azonnal élj a 3 hónapos hardveres cseregaranciával
Ne fogadd el a javítást.. 3 hónapig új készüléket kell adjanak, hardveres meghibásodás esetén. Mondjuk kenheted a hajadra az új készüléket amit adnak, ha Refirbishedet adnak mint nekem.. Én az új készüléket küldhetem vissza most, mert giroszkóp nem jó benne illetve a hangszórója elhalkul játékokban és appokban.
mobile.hu@huawei.com <--- Erre az email címre tudsz írni a huawei- ek a telefonod hibájáról.. Hétköznap általában egy napon belül válaszolnak rá..
Jelezd nekik a hibát, emlékeztesd őket, hogy a 3 hónapos gariba új készüléket kell, hogy kapjál szóval nem fogadod el, ha javítják a készüléked.. Még a végén neked is hónapokig elhúzódik a dolog mint nekem.
Úgyis azt fogják válaszolni, hogy fel kell juttatnod a szervizbe, ott bevizsgálják majd aztán írnak.. A lényeg, hogy ne hagyj nekik egy percet se, hogy ne válaszoljanak... 2-3 naponta noszogasd őket nyugodtan a dologgal, mert elfelejtenek írni mint ahogy nekem aztán akár heteket is csúszik a telefonod visszaérkezése.
(#4511) entoni1989 Az kamera hiba nem szoftveres, ahogy porterocka
írja.(#4506) Tybike81
Tud a kamera csak használni kell.. Ez a telefon nem automata módú kamera használatra született..
[kép]
[kép]
Itt még vannak képeim Nem sokat állítgattam még ezeknél a kamerát.. Ezek olyanok amilyenek, de alapvetően szerintem szépek. Lehet ebből a kamerából még többet is kihozni.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Tybike81 #4518 üzenetére
A kamera jó is.. Nagyon is jó.. Lehet benne bízni.. Viszont akkor a te igényeidhez mérten nem ezt a telefont kellett volna választanod hanem egy iphone-t.. Az iphone a legpraktikusabb és a legjobb az automata módú fényképezésben viszont makrót nem lehet vele készíteni.
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4548 üzenetére
Csak idézni tudom magamat.
Leírtam benne egy email címet.. Oda írj mindenekelőtt a Huaweinek, mi a helyzet a telefonoddal és mindenképp írd bele, hogy a 3 hónapos hardvermeghibásodás miatti cserével élnél..
Ha a Telekomba viszed az egy picit talán szerencsésebb, mert lesz onnan is papírod a panaszodról.
Nekem még mindig tart a garanciális ügyem, több mint 2 hónapja. Most holnap megint viszem vissza a Telekomba..
Szervitől sokat ne várj..
Előfordulhat, hogy Refirbished készüléket kapsz vissza mint ahogy én is. Valószínűleg ezeket a készülékeket adják a szervizben történő komplett telefon csere gyanánt. -
MK VII
veterán
Szia.. Ez miatt nem cserélnek telefont.. Ennek a költségeit neked kell állnod..
Kijelző törésnél cserélnek kijelzőt, illetve amit porterocka linkelt, hardveres meghibásodás esetén telefont.(#4571) apic
Na az látod nem ártott volna..
56779ft a hátlap csere, meg beleszámolhatod, hogy, ha rosszul raknak össze valamit akkor aztán hónapokat küldözgetheted szervizbe..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #86973952 #4573 üzenetére
Na igen.. Pont ezen mentem végig sőt még mindig ugye tart az ügy, mert épp most viszem be a Telekomba a telefont megint. Szóval x, hogy megint meddig nem lesz telefonom.. Bár mennék már egyből a Békéltető testülethez, mert az előző panaszomban a szolgáltatómtól csereutalvány igényeltem ami nem teljesült annak ellenére sem, hogy beleírta a jegyzőkönyvbe és úgy küldte fe la szervizbe. Ha jól tudom már egyből mehetnék a Békéltetőhöz, de adok nekik még egy esélyt.. Hátha most már tényleg sikerül azt csinálni amit szeretnék.
"majd csak ezután kerül elő a 3. opció, ami a hibátlan típus azonos csere. Tehát egy új készülék."
Na igen.. A típus azonos cserében meg adnak egy felújított valamit mint az én esetemben, aztán kezdődhet megint minden előröl.. Esküszöm ezek játszanak a vásárlóik idegeivel, hogy meddig bírják ki, hogy nem jelentik fel őket mindenféle viszonylatban. Huaweinek amúgy egy rohadt nagy fekete pont részemről, hogy így állnak hozzám...
Egy régebbi hozzászólásomban leírt Huaweinek címzett levelemre ennyit válaszoltak megint."Tisztelt Xxxxx Zoltán!
Engedje meg, hogy elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenségeket illetően.
Kérjük írja meg az új készüléke 15 jegyű IMEI számát az ügy mihamarabbi intézésének érdekében.Együttműködését előre is köszönjük!
"Konkrét dolgokat kérdeztem tőlük és megint a kitérő válasz.. Hát húzzák le magukat a wc-n.
Most már annyit sem tudtak írni, hogy szervizbe küldjem fel vagy valami...
Képtelenség velük szót érteni..
És erre a levelükre a válaszom."Üdvözletem.
Egy konkrét normális választ várok önöktől..
Nem a sallangot meg a "küldjem fel a szervizbe bevizsgálásra, aztán majd lesz valami" szöveget.
Ha a szolgáltatóm csereutalványt kér önöktől illetve a szerviztől, a sorozatos hibásan visszaküldött készülékek miatt, azt meg tudják oldani? Kapok cserutalvány-t, hogy ne javított szarokat kelljen állandóan visszakapnom?
Ma utoljára fogom bevinni a szolgáltatómhoz a készüléket és ismét csereutalvány kiállítását fogja kérni a szerviztől, ahogy ez előtt is tette, de nem azt kaptam, hanem egy felújított giroszkóphibás, hangszóróhibás szart..
A végén úgy is az lesz, hogy csereutalványt fognak kiállítani, mert a békéltető testületi ügymenet vége úgyis az lesz.
Nem lehetne, hogy megkapom a csereutalványt és nem kéne heteket, hónapokat hivatalos ügyek miatt levelezgetnünk egymással?
A levél hangneme a valós állapotomat tükrözi.. Ezt érték el 2 hónap alatt, hogy így fogalmazzak meg egy levelet..
"[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz mjani1172 #4579 üzenetére
Az órát nem makróba fényképeztem hanem rázoomoltam és úgy fókuszálta be.. Makróban nem annyira részletes a kép visszanézve és nekem az a fontos, hogy, ha egy óraalkatrészt fényképezek akkor részletesen nagyban lássam.. Ha picit homályosabb az nem probléma. De valóban. Igazad van. Lehetne jobb is.
Illetve visszatérve az albumomra amit linkeltem, nem válogattam a képeket.. Kb a felét tehettem volna fel, ha a tökéletes képeket akarom csak feltenni..
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz erik0306 #4585 üzenetére
Csak a kamera üvegét nem fogod tudni úgy kicserélni, hogy tartós legyen..
Az oda való gyári minőségű ragasztót nem fogod tudni beszerezni és amiket kapni lehet a boltban azok meg nem sokáig tartják meg. Fel fog jönni, le fog esni... Ebben biztos vagyok.
Sok érintőt cseréltem már, de mindig feljöttek a nem megfelelő ragasztó miatt..
Én nem ajánlom csak az üveg cseréjét..
Illetve a gari egyből ugrik szóval nem kockáztatnék.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Na igen.. Bár nekem a komplett telefont cserélték kb az alaplapon kívül.. Szóval nem is értem miért csak a hátlapcsere szerepelt a munkalapomon.. Ha csak hátlap csere lett volna én is kicserélném természetesen az ár tizedéért inkább.. Mindenesetre hátlap cserével talán nem ugrik a gari.. Azon nincs semmi olyan csavar vagy címke ami fontos lenne a garancia miatt.
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4632 üzenetére
Nem fogsz csereutalványt kapni.. Én pont ezért küzdök már lassan 3 hónapja a szervizzel.
Majd kapsz egy felújított készüléket újként és le van tudva részükről a dolog.. Amit küldözgethetsz vissza időtlen időkig...
De már ezt is leírtam neked egy előző hsz-emben.. Picit szelektíven olvasod a topikot..
Én most küldtem vissza ötödször a telefonomat és még most sem képesek csereutalványt kiállítani sőt a Huawei ügyfélszolgálat elkezdett lekezelően "beszélni" velem..
Olyan érzésem van mintha azt üzennék, hogy kapjam be, úgysem kapok csereutalványt, javítgatjuk a készülékedet és elégedj meg ezzel.. Pont.. Kezd rohadtul idegesíteni a hozzáállásuk..FB oldalukon írtam nekik. Ez már nem az első alkalom volt, hogy rájuk írtam..
A levelek stílusai azok az aktuális állapotomat tükrözik.
Nagyon sokáig beszéltem velük normálisan, kedvesen, türelmesen.. Eddig tartott a türelmem..
Meg lehet nézni, hogy az utolsó üzenetével gyakorlatilag kijelentette a válaszoló, hogy menjek csak nyugodtan a hatóságokhoz, leszarják..
Rohadjanak meg komolyan...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4635 üzenetére
Nem szolgáltatós készüléket kaptam én újként.. Gyári függetlent kaptam vissza a szervizből. Csak sajnos az is egy rakás kalap kaki volt...
porterocka
Igen.. Valóban én már a speciális esetek közé tartozom. -
MK VII
veterán
válasz #86973952 #4642 üzenetére
Nem kaptam csereutalványt... Mindig egy rossz készüléket küldtek vissza kamera hibával.
Aztán mikor a Telekomon keresztül küldtem fel a szervizbe akkor a Telekomos üzletvezető külön kiemelte és aláhúzta, hogy csereutalvány kiállítását kéri. Kompletten dobozostól mindenestől küldte fel a szervizbe és azt mondta, hogy ezt a készüléket többé már nem látom... Végül is igaza volt.. A készüléket nem láttam már, csak a dobozába beletettek egy felújított, giroszkóp hibás, hangszóró elhalkulós, szart..
Ez volt a készülék csere. Az "új" készülék amit beleraktak a dobozomba csupa kosz, ujjlenyomat és por volt.. Sehol egy fólia rajta vagy valami..Viszont kérdezem én.. Miben változik a dolog, hogy a biztosítóm kifizeti a kárt amit csináltam, hisz pont az a dolga.. Biztosítós készülék az már nem is készülék a szerviz szerint? Vagy mi?
Sok a kérdőjel ebben a témában amit sosem fogunk meg tudni biztosan, hogy mi miért történik, hisz az ő érdekük pont az, hogy a vásárló ne lásson tisztán, mert akkor fogást talál a szervizen.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Kicsit off a dolog, de meg lehet nézni, hogy a Telemaxos csajok milyen boldogan posztolgatnak, hogy miket esznek (április 21.), illetve meglepik egymásnak (július 15.)..
Azóta egy darab bejegyzés sincs, csak panaszok a szervizre.. Nem tudom miért nem boldogok már a Telemaxos lánykák...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4691 üzenetére
Amikor "új" készüléket kaptam most utoljára akkor hamar, egy héten belül, visszaküldték a szolgáltatómnak.. Viszont értesíteni már elfelejtettek.. Sem a Huawei sem a Telekom nem értesített, hogy visszaküldték a telefont. Ha én két hét múlva nem érdeklődők akkor talán még most sem veszem át a telefont. Két hét múlva tudtam meg, hogy már egy hete a szolgáltatónál van. A Telekom b@szott szólni, hogy visszaérkezett, ráadásul mikor bementem érte, mert a Huaweitől tudtam meg, hogy már itt van, akkor meg alig akarták odaadni, mert postai úton fogják küldeni..
Mondom neki, hogy mikor adtátok volna fel postára, ha egy hete csak porosodik a szekrényetekben? Azt mondja a napokban küldték volna. Mondom magamban, persze biztos.. Na aztán azt mondja az ügyintéző, hogy akkor várjam otthon majd viszi a postás..
Mondtam neki, hogy ebből az üzletből max én viszem ki és 5 percen belül.. Ne szórakozzon velem.. Akkor nagy nehezen odaadta..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4694 üzenetére
Negyedszer a szolgáltatón keresztül küldtem fel igen.. Azért, hogy onnan is legyen papírom/jegyzőkönyvem a dologról.
Meg most ötödszörre is a szolgáltatómnál adtam le.
Ha postán keresztül küldöd fel akkor szerintem hamarabb megjárja a szervizt. Bemész, kérsz egy Huawei-es zacsit, de hibabejelentő lapot neked kell vinni.. Huaweitől kérj email-ban vagy tölts le egyet..
Én nem szaroztam Samsungosban küldtem fel, mert ahhoz adtak hibabejelentőt. Huawei-hez nem adnak..
Ki érti ezt?[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz entoni1989 #4696 üzenetére
Még csak nem is bubis a zacsi..
Egy akkora zacskót fogsz kapni, hogy egy átlag család kétnapi szemétmennyisége elférne benne.
Odamész a postáskisasszonyhoz aztán megmondod neki, hogy a Telemax szervizbe küldenél Huawei készüléket és akkor azt hoz.. Kitöltöd előtte már a hibabejelentőt aztán azt lefénymásolja, kapsz egy példány Te is.. Fizetni nem kell.. -
MK VII
veterán
válasz azigazimoris #4698 üzenetére
Nem. Sajnos nem tölt ki jegyzőkönyvet..
Én is inkább ezért a szolgáltatómnál adom le, ha tovább tart is a dolog.(#4699) entoni1989
Csak annyit mondok, hogy nyugtával dicsérd a napot.
Időben se bízd el magad és abban sem, hogy az új telefonnal minden rendben lesz.
Bízom benne, hogy sikeresen megoldódik a gondod. -
MK VII
veterán
Nos..
Egy kis bennfentes infót szereztem a Huaweitől.
Egyik barátom akinek órákat szoktam javítani annak a rokona a Huawei-nél dolgozik.
Megkértem, hogy szóljon neki, hogy nézzen rá az ügyemre, és, ha tud akkor próbáljon csereutalványt kérni rá.. Annyit sikerült megtudnom, hogy jövő hét elején kapja meg a Telekom a csereutalványt.. Úgy néz ki sikerült kiharcolnom, vagy eleve azt kaptam volna. A lényegen nem változtat.
Remélem most már rendeződik a dolog.. Hamarosan megint aktívan csatlakozhatok hozzátok.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Stevenstyle #4774 üzenetére
Ízlések és pofonok. Nekem kifejezetten tettszik az, hogy nem erős az értesítési led..
A vezeték nélküli töltés pedig nem megoldható fémházas készülékeknél gyárilag. Egy utólagos átalakítással megoldható, de szerintem nem ér annyit az egész... -
MK VII
veterán
válasz #76385920 #4864 üzenetére
Na, de pont ezt mondom, hogy ebay-ról ingyen postával 6-7 ezerért kapsz 128gb-os kártyát akkor miért vennél 15-20 ezerért itthon?
(#4866) Famalac
Nem kell.. Vannak nagyon megbízható árusok..
Ő például egy nagyon megbízható eladó és 100%-ig nem hamis kártyákat árul.
Igaz picit drágább is mint mások, de 100%-os az ember.
64GB-os UHS-1-es Class10-es.
128GB-os.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Mondjuk én Samsung kártyákat soha többet nem veszek... Eddig kb 20db döglött meg 1 éven belül... Most az utolsó 16GB-os class10-esem fél év után döglött meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Samsung Galaxy S22 Ultra DS Fekete 512GB Gari 2025.11.05-ig
- IPhone XR 64GB gyári független akku 91% gyári
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 64GB Fekete Yettel Újszerű/1 hónap gar./Akku 85%/p3421
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen