- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feketepeti #1023 üzenetére
kisker ügyfél 30naptári nap tudtommal.
A nagyker-kisker kapcsolata olyan, hogy megegyezés szerint ott lazább sajnos, holott ha a kisker szív mert visszaviszi az üf cuccát és a nagyker legyint rá, a kiskernek kell rendeznie minden garanciális dolgot az üf felé, jobb esetben kihagyva a nagykert.
De láttam már olyat hogy a kiskert lerázta az ügyfelet hogy itt a nagyker garlapja intézd szlogennel. -
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1023 üzenetére
A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe, jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű.Ezért írtam az elején, hogy téged két mondattal leráznának, mert ha azt mondja, hogy neki az "ésszerű határidő" idő két-három hónap, mert ennyi idő kell, hogy Ázsiából ide érjen az alkatrész, akkor te csak boldogaknál rá, hát igen ez le van leírva, így van.
Csak mellette elnézel azok a dolgok felett amik téged védenek.
Sőt lassan már azt érzem, hogy őket véded, hogy jogos, hogy annyi ideje ott a készüléked.Igen, ha jogászkodsz, akkor sem lesz hamarabb kész a telefonod, hanem adnak másikat.
"És elég komoly baj, hogy teljesen természetesnek veszitek, hogy én vagyok a hülye, amiért elvárom, hogy valami, amiért fizetek, működjön."
Ezt mondtad ott is ahol megvetted a készüléket, vagy csak ide írogatod? Nem hiszem.
Miért nem ott mondod ezt, az mellett, hogy csak megkérdezed mikor lesz kész?Utolsó mondatod meg igen jellemző megnyilvánulás.
Mi kérünk elnézést, hogy segíteni próbálunk úgy, hogy ezek szerint nulla problémás jótállási érvényesítési tapasztalatod van, azokkal szembe akik már jó pár ilyenen túl vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!