- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elnéztük a mai dátumot
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
Itt írtam például erről, hogy megoldható, de nem minden esetben, szolgáltatója és szolgáltatása válogatja: Link
falabu88: Csak a már sokszor leírtak, pláne annak fényében, hogy korábban is volt problémád a Telenoros SIM kártyáddal - amikor csak azzal és a Telekomossal nem -, azóta cseréltetted már?
A másik esetleges megoldás, ha letiltod a menüben a második SIM kártyát, újraindítod a telefont és csak akkor engedélyezed a második SIM-et, ha az első már feljelentkezett a hálózatra adatkapcsolatilag is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz falabu88 #9124 üzenetére
A Telenor esetén semmin sem csodálkozom, akár az is lehet, hogy a hálózatuk nem tolerálja adott SIM esetén hirtelen a másik azonosítót, amikor SIM foglalatot cserélsz, vagy a fene tudja...
Találgatni lehet csak, de mivel a másik szolgáltatóhoz tartozó SIM kártya mind a két foglalatban működik, így nem hiszem, hogy a telefonnal kellene bármit is kezdeni, max addig kísérletezgetsz, amíg a hálózat megint el nem fogadja megfelelően a regisztrációkat.
Első körben tényleg azzal a Telenoros SIM kártyával kellene valamit kezdeni, hátha a csere megoldást jelentene, ahogy történt az másoknál is.Summi72: Legyek makacs gyakorlati ember, de amíg nálam minden felállásban hibátlanul működik együtt két SIM kártya, addig én nem ismerem el, de pláne azért sem, mert valóban megoldást jelentett több embernél is a SIM kártyák cseréje.
Az egy dolog, hogy ennél a telefonnál jelentkezik leginkább a probléma, de ez nem feltétlenül a készülék hibája, 20+ év mobilozás alatt több ilyet is megéltem már, amikor új technológiákat vezettek be egyik vagy másik új mobiltelefonnál és a régi SIM kártyák vagy az aktuális szolgáltatós hálózati szolgáltatások miatt probléma adódott és cserélni kellett a SIM kártyát, vagy állítani a szolgáltatónak a hálózatán, de aztán megoldódtak a problémák, mert nem a telefonnal volt gond.
Az csak halkan írom le, hogy bizonyos tekintetben a Telekom és a Telenos 4G-s közösködése is hibalehetőség amellett, hogy persze sokat profitálnak is belőle az előfizetők.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9128 üzenetére
Megértem, hogy téged bosszant a dolog és az valóban nem vigasztal senkit probléma esetén, hogy másnál nincs gond, vagy épp megoldódott a SIM kártyák cseréje által, esetleg bármilyen más módon, épp ezért mennék tovább és nem hagynám magam lepasszolni egyik félnél sem.
Volt már ilyenben részem - nem saját probléma kapcsán, csak megkértek, hogy segítsek -, amikor egy hiba esetén nem volt elég a SIM kártya cseréje, de a szolgáltató annyival szerette volna letudni a dolgot, viszont ki-ki alapon annyira részletesen leírtunk és levettünk, valamint szemléltettünk a gyakorlatban mindent, hogy a sokadik körnél már sikerült túljutni a kellően hozzá nem értő illetékeseken és a SIM kártyához tartozó profilban eszközölt szükséges/megfelelő módosítás már megoldást jelentett.
Adott esetben a gyártói képviseletet is "zaklatnám" ettől függetlenül, mert egyrészt ők is hozzájárulhatnak akár a probléma orvoslásához - pláne ha szoftveresen is lehet valamit tenni, például a szolgáltatóval együttműködve igazodni az amúgy nem túl elterjedt és emiatt nem kellően preferált szolgáltatási módokhoz, még ha az nem is társul a gyártói fejlesztés modern, előre mutató elgondolásához -, másrészt nyomást gyakorolhatnak a szolgáltatókra, hogy kellően foglalkozzanak a problémával, ahogy történhetett az a Telenor 4G probléma esetén is. -
kali
legenda
válasz Summi72 #9128 üzenetére
Azt várom, hogy a szabadidőm párosuljon a megfelelő hangulatommal és a Telekomot fogom "betámadni" első körben például azért is, mert az ő hálózatukon nem jelzi ki a készülék külön a 4G+ kapcsolatot - pedig a mért sebesség és a célirányos alkalmazások által kinyert infók alapján is arra csatlakozik a készülék -, a másik két szolgáltató SIM kártyájával viszont adott a 4G+ kijelzés a megfelelő hálózatokon.
Olyan részletességgel írom majd le ki-ki alapon is, hogy nyitott kérdés nem maradhat, amibe kapaszkodni tudnak, illetve a készülék szervizbe küldését, de még csak a szoftveres gyári visszaállítást sem javasolhatják, továbbá másra sem hivatkozhatnak majd, a pláne meg az lesz, hogy a tőlük vásárolt készülékre is igaz a fenti leírás.
A készülék az adott hálózati kapcsolat milyenségének a kijelzésekor a szolgáltató hálózata által küldött információkat is figyelembe veszi, részint ott lehet szerintem a kutya elásva, de majd kiderül...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Itt olyat nem olvashattál, hogy bármibe is bele kellene törődni, én is mindig az ellenkezőjét írom, de mindennek (legalább) két oldala van, így a felhasználónak is illik minden tőle telhetőt elkövetni a probléma orvoslása érdekében, illetve megkövetelni azt minden féltől, nem pedig csak az egyikre szorítkozni, pláne nem annak fényében, amiket korábban leírtam, mint gyakorlati tapasztalatokat.
Az is megoldás lehet persze, hogy valaki másmilyenre cseréli a készüléket, de ez nem mindenkinek alternatíva, pláne ha orvosolható is a probléma.
A Telenoros 4G probléma miatt is megváltak néhányan a készüléktől - ami érthető is -, aztán megtalálta a szolgáltató a probléma forrását és orvosolva lett.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nem lehet olyasmit állítani a LED kapcsán. Külsős alkalmazással megoldható.
Nem tudom, hogy hányan használnak/használunk itt kétkártyást, mert nem számoltam össze - bár nehéz lenne, mert nem is mindenki írja le, hogy milyet vett -, de ahhoz képest szerintem nem soknak van gondja, kíváncsiságból megpróbálom majd számszerűsíteni, bár nem lesz egyszerű, mert közben többeknél megoldódott a probléma és azt is illik lekövetni.
Meg az egy dolog, hogy néhányan leírjuk, miszerint jól működik két SIM kártyával is a készülék, de azt sem mindenki jelzi, többségében akkor írnak, ha gond van, ha jól működik a készülék, akkor sokan nem ragadnak billentyűzetet, hogy azt leírják, így nehéz arányt meghatározni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Szerintem vannak, sőt, kihozható akár az az f/1.7 és f/1.6 kis különbözete is, illetve az utolsó (két) frissítéssel javult is adott tekintetben (is).
A 131-es firmware verzióba tették be a Telenoros 4G probléma javítását, ami kétkártyásra OTA/HiSuite útján még nem érhető el, de a Firmware Finder segítségével telepíthető arra is.
Hívásrögzítőt nem használok, így abban nem tudok segíteni, de itt többen is élnek vele, írtak is már tapasztalatokat, illetve biztos írnak majd neked is, ha olvassák a kérdésedet.ungawa: Szia, Nálam gond nélkül megy a telefonon párhuzamosan okosóra és házimozi bluetooth kapcsolat.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mjani1172 #9191 üzenetére
Regisztrációhoz (díjmentes) kötött egy ideje, ha a kephost.com oldalra nagyobb méretű képet akarsz feltölteni.
Kavinton75: Az a lényege, hogy nem kell havonta megújítani és nem tűnik el az esetleges maradék, hanem a SIM kártya lejáratáig felhasználható az egyszeri vásárlás, aki ritkán netezik, annak jó lehet, bár inkább a 4 GB-os éri meg jobban, ami 3559 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Van olyan Oreo probléma - más gyártójú készülékeket is érint, amiken a 8.0 főverzió fut -, hogy kikapcsolt mobilinternet mellett is forgalmazhatnak adatot bizonyos alkalmazások, ennek is lehet esetleg köze ahhoz, hogy a mobilinternetre nem használt SIM kártyádon is fogyott adat.
Alapértelmezett mobiladat váltásakor ha problémát tapasztalsz, akkor érdemes úgy kipróbálni, hogy az egyik SIM kártyát letiltod a kétkártyás beállításokban - ha az első SIM-et akarod netre használni, akkor a kettest letiltod -, majd újraindítod a telefont és a második SIM kártyát csak akkor aktiválod, amikor az első már feljelentkezett az adathálózatra.
Kétkártyás telefonra nincs még a Telenoros 4G problémát - de az más, mint az általad taglalt - orvosló frissítés OTA/HiSuite által, de a Firmware Finder segítségével tudod telepíteni a *.131-es firmware verziót.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Régebben többet is kipróbáltam, de egyik sem jött be igazán, így végül a gyárin maradtam.
A feleségem csak mosolyogni szokott, amikor mutatom neki, hogy ahány eszközön nézem (telefonok, tablet, laptopok), annyiféle infót mutatnak, még véletlenül sem pont azonosat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hurenzon #9237 üzenetére
Az mit jelent, hogy megbolondul a telefon?
Valami nagy szoftveres gebasz lehet nálad, a gyári beállítások visszaállítása után újnak állítsd be a telefont, ne tegyél vissza mentést, a rendszernek se engedd automatikusan visszahúzni, illetve az utólag telepített alkalmazásokat se engedd automatikusan visszatelepíteni egyszerre az áruházból, hanem egyesével tedd fel manuálisan és mindegyik után teszteld, hogy mikor jelentkezik a probléma.
A képen látható jelzés csak beállítás kérdése.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hurenzon #9241 üzenetére
Akkor pláne egyértelmű a teljes gyári visszaállítás és a korábban leírtak szerint eljárni utána, újnak beállítani a telefont és mentést nem visszatenni, semmit sem feltelepíteni, az áruházból sem engedni semmilyen külsős alkalmazást újrahúzni, hanem tesztelni úgy a rendszert, ha nincs gond, akkor egyesével telepíteni a korábban használt alkalmazásokat, mindegyik után tesztelni egy ideig, hogy kiderülhessen, mi okozza a problémát.
Macerás dolog, de sajnos csak így lehet teljesen kiszűrni a hibalehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Summi72 #9272 üzenetére
Szia,
A H+ inkább a véletlen műve lehet, mert elvileg nincs összefüggés, illetve ha nem VoLTE képes az előfizetés (Domino esetén nem adott, illetve a flottás/céges előfizetések jelentős részénél sem), akkor híváskor vált vissza az elérhető 3G/H/H+ módok valamelyikébe.
Ha a második foglalatban olyan Telekomos SIM kártya van, ami VoLTE képes, akkor érdemes bekapcsolni az Internetelérés hívások közben opciót.
Úgy is kipróbálhatod, hogy kikapcsolod az LTE nagy sebességű módot, Cat16/18 hálózat nincs még, de kihatással lehet a működésre.
Kétkártyás 4G esetén muszáj feleződnie/csökkennie a sebességnek, mivel olyankor osztoznak az antennákon az előfizetések/SIM kártyák. -
kali
legenda
válasz Summi72 #9276 üzenetére
Az jó, ha megy a váltás oda és vissza is, de részint nem értem, mit kapcsoltál még, vagy milyen kombinációban, hogy H+ van? Már ha nem írtad el.
Ha a kétkártyás 4G-t kikapcsolod, akkor az okés, hogy csak az egyiken van 4G, illetve akár mind a kettőn kikapcsolható a 4G,
Az LTE nagy sebességű mód a 4G-t nem kapcsolja ki, csak a két leggyorsabb módot (Cat16/18), de olyat úgysem szolgáltatnak még sehol.
A Telenort ilyen tekintetben nem vágom, de mivel a Telekomnál azonnal megy bármilyen új SIM kártyán a 4G, ezért a Vodafone setén meglepett anno, hogy az új SIM kártyán nem volt 4G, utána kellett olvasnom, hogy napok elteltével kapcsolja be a rendszer, miután észleli, hogy 4G képes a telefon - úgy is lett, a második napon jött az SMS a 4G aktiválásról.beyruth82: Jók a fényképek!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Volt már szó róla, ismert Oreo probléma, talán itt kezdődött a Pixel/Nexus telefonokkal: Link
Az az érdekes, hogy nem mindenkinél jelentkezik, mert több tényező függvénye, illetve nem minden alkalmazás/folyamat tud úgy forgalmazni.
Amikor először felvetődött és próbálgattuk, itt volt akinél jelentkezett, másoknál meg nem, én például nem tudtam kikapcsolt mobilnet mellett adatforgalomra rávenni a telefont, bár a fent említett WhatsApp vagy hasonlót nem használok.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Egy alkalmazással találkoztam korábban, amit részben kiiktatott az értesítések tekintetében (is) az optimalizálás, de később frissültették és azóta nincs vele gond.
Amivel így bánik az optimalizáció, az lehet, hogy nincs rendesen megcsinálva Oreóra és hibalehetőségnek látja az amúgy elég erőszakos optimalizáló, de manuálisan betehető a kivételek közé.Toobee: Próbáld meg akkor úgy, hátha.
Nem ismerem az alkalmazást, de ahogy az áruházban nézem, más is írt panaszt ma, hogy nem kap értesítést. -
kali
legenda
Ahogy olvasom az áruházas értékeléseket, más telefonok esetén is panaszkodnak, hogy az utolsó frissítés óta nincs értesítés, szóval egyetemes Viber probléma lehet, biztos javítani fogják.
magicbox: Többen is frissítették pedig a Telekomos telefonjukat is, néhányan Telenoros SIM kártya használatával, mások meg a Firmware Finder segítségével.
Nem tudom, hogy mi lehet a probléma, de ketten vagy hárman jeleztek Firmware Finder általi telepítési hibát, hibás lehet a letöltött csomag, vagy a fene tudja...Nekem a kétkártyással sincs gond.
Buckey: Mivel OTA frissült, nem lehetne probléma esetleges garanciális ügyintézés során.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A Telenor tudtommal alig néhány típust ad hálózati zár nélkül, de szerintem ez is inkább a gyártónak köszönhető, mármint az a néhány független készülék, mert biztos nem akarják már csak úgy zárolni a szolgáltató kérésére.
Igaz, én a Telekomból tudok csak kiindulni, hogy a Mate 10 Pro előtt is sok Huawei készülék független volt már akkor is, amikor még a Samsung, Apple...stb. telefonokon volt hálózati zár.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bollizolee #9327 üzenetére
Akkor jól sejtettem, hogy a gyártónak köszönhető.
-
kali
legenda
válasz Kavinton75 #9331 üzenetére
A Témák ikonra ha hosszan nyomsz, nem jelenik meg ez?
Utána Szövegstílus, majd a megfelelő kiválasztása:
Közben beugrott, mintha mutatták volna már neked, ha nem megy, próbálj gyári témát váltani és utána ismét megpróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Hivatalosan csak a szolgáltatón keresztül oldható fel a hálózati zár, minden más mód illegális és a készülék jótállása is elveszik.
A számlákkal történő meghatározott elmaradás esetén a készüléket (is) tilthatják, olyankor viszont nincs jelentősége, hogy függő vagy sem, a függetlent is pont úgy letiltják a hálózatról.monguz: Nem muszáj átregisztrálni - mert garanciális ügy intézése első évben a jótállási jeggyel vagy a számlával, a másodikban pedig a gyártói képviselet által meghatározott módon (akár mind a kettőt kérhetik és szokták is) történik -, de érdemes a felhős...stb. támogatások miatt.
Sebibalu: A P9-re azt írták előtted, hogy független volt, de így akkor érdekes.
A kétkártyásakat biztos nem adhatták függőn, a többi passz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Ha nagyon akarják, akkor láthatják, hiszen adott azonosítójú készülék más hálózatra jelentkezik fel, de szerintem nem igazán foglalkoznak vele, csak ha valami kirívó probléma adódik, én legalábbis csak néhány esetről tudok, amikor emiatt visszadobta a szerviz a készüléket.
De szerintem ne menj ennyire előre, mert egyrészt a nem legális módok gyakorlati megvalósításának a kitárgyalása nem megengedett a fórumon, másrészt a Mate 10 Pro független mind a három hazai szolgáltatónál.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz yodamester10 #9355 üzenetére
A mondandóm melyik részére érted?
Az egykártyásról volt szó, annak az esetleges függőségéről...stb., a szervizes tapasztalat - hogy illegális függetlenítés miatt visszadobták gariból - viszont korábbi, nem ezen telefonnal kapcsolatos, de itt ez nem is hibalehetőség, mivel ezeken nincs hálózati zár.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kosmoo81 #9358 üzenetére
Minimálisan jobb fix HD+ felbontásra állítva, intelligens beállításkor meg felhasználói szokások függvénye, hogy milyen arányban vannak olyan alkalmazások és funkciók használva, amikor feltolja FHD+ beállításra és mennyit megy, illetve mehet alacsonyabbon.
Mivel kimagaslóan jó akkumulátoros üzemidőt tud ez a telefon, én nem látom értelmét megfosztani magam a jobb, fix maximum (FHD+) megjelenítéstől. -
kali
legenda
válasz yodamester10 #9362 üzenetére
Igen, ezzel: *#*#2846579#*#* -> 3 -> 2
Ha ezt látod, akkor független: Link -
kali
legenda
válasz yodamester10 #9366 üzenetére
Független.
Niki1604: Szia, Ez milyen típus, nem 10 Lite véletlenül?
A Drive...stb. nem kapott hozzáférést a mobilinternetes adatkapcsolathoz, ezért nem szinkronizál és nem jeleníti meg a tartalmat a gyors hozzáféréshez.
Két lehetőséged van, továbbra sem adsz neki mobilinternetet, kipipálod, hogy Ne emlékeztessen újra és Mégse, akkor továbbra sem lesz hozzáférése, de nem fogja feldobálni ezt a figyelmeztetést, vagy pedig kipipálod, hogy Ne emlékeztessen újra és Megszüntetés, akkor adsz neki mobilinternetet és aszerint fog működni a későbbiekben, szintén ismételt figyelmeztetés feldobálása nélkül.
Ha nem pipálod ki a Ne emlékeztessen újra opciót, úgy bármelyiket választod, a későbbiekben ismét rákérdez majd.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Niki1604 #9371 üzenetére
Mate 10 Lite esetén nem ismerem az elérési utat, de hátha hasonló, mint a Mate 10 Pro esetén:
Beállítások -> Vezeték nélküli és egyéb hálózatok -> Mobiladat -> Hálózati alkalmazások: Itt lehet beállítani akár egyszerre is, hogy milyen alkalmazások/folyamatok kapjanak vagy sem mobiladatot
A Rendszeralkalmazások opcióra kell fent átlépni és ott beállítani/engedélyezni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz vivo2000 #9376 üzenetére
Szerintem (is) Telenoros SIM kártyával érdemes(ebb) megcsinálni, ha teljesen biztosra akarsz menni, mert abba garanciális szempontból sem lehet belekötni.
Ha mégis a Firmware Finder mellett maradsz, staker biztos tud például segíteni a pontos verzióban, mert a napokban tette fel Telekomos telefonra: Link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #04441088 #9406 üzenetére
Nem tudom, ezek jelentős részét nem használtam/próbáltam soha.
Ha korában használtad úgy és a telefonra telepítette a HiSuite alkalmazást, akkor esetleg nézz rá, hátha ahhoz van valami gyanús hozzáférés:
Beállítások -> Alkalmazások és értesítések -> Alkalmazások -> HiSuite -> Engedélyek
Alapesetben ezek vannak: Naptár, Névjegyek, SMS, Telefon és Tárhely -
kali
legenda
válasz #04441088 #9410 üzenetére
Működik, nem telefon függvénye, csak nem minden firmware verziónál kínálja fel a visszaállítást más verzióra - ez is igaz más telefonok esetén is -, de vannak más lehetőségek is, szerviz firmware, vagy Firmware Finder.
A Telekomos egyéni verziós frissítést nem találja meg eltérő firmware esetén, de az szerintem nem is baj, mert ami hálózati javítást tartalmaz, azt azóta beletették a gyári firmware frissítésekbe is, a Telekomos alkalmazásokat meg manuálisan is lehet telepíteni, illetve a böngésző kezdőlapja is beállítható szolgáltatósra, ha valakinek úgy tetszik.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Akkor passzolom sajnos, sosem találkoztam még ilyen problémával egyik telefonomnál sem, ezen sem, pedig rendszeresen használom a Gmail és E-mail alkalmazást.
A szükséges adatokat gondolom jól adtad meg és nem valami félreírt érték vagy hasonló miatt nem tud bejelentkezni, aztán próbálgatja újra és újra meghatározott intervallum leteltével. -
kali
legenda
Mert egyrészt sablonos válasz, másrészt a legtöbb problémának összetett és sokszor egyéni oka van, amit általánosságban nem lehet egyszerűen, biztos módon kideríteni és kezelni.
A gyári visszaállítás ha macerás is a felhasználó számára, az esetek jelentős részében megoldást jelent, persze csak akkor, ha nem történik mentés visszahúzása, ami hordozhatja a hibát, vagy ha külsős, utólag telepített alkalmazás okozza, akkor annak az ismételt telepítése.
Nem minden problémának lehet sajnos egyszerűen, csak úgy utána járni, nem tudhatják látatlanban, hogy a felhasználó mit és hogyan állított be, miket telepített, milyen változtatásokat eszközölt...stb., amik befolyásolhatják vagy okozhatják adott problémát, pláne ha harmadik féltől származó alkalmazásról vagy szolgáltatásról van szó. -
kali
legenda
válasz Jano_023 #9503 üzenetére
Szia,
Az első firmware verziókhoz képest, javult a kamera szoftvere az utolsó két frissítéssel.
Elmosott képeket nem tudom, hogy hol láttál, mert az nem volt jellemző már az elején sem (hacsak valaki nem rosszul, vagy direkt olyan manuális beállításokkal fényképezett, különböző speciális módokban), bizonyos mesterséges megvilágítás mellett a színekre volt néhány panasz, de ezen javítottak, illetve volt némi túlélesítés, valamennyi van is, de lesz is, mert abba az irányba indultak el a gyártók, az átlagos szemnek tetszeni akarás miatt, a Samsung telefonok még így is jobban túlélesítenek, így az nem feltétlenül jelentene gondot számodra az S7 Edge után.
Akkumulátoros üzemidőben e Mate 10 Pro az egyik, vagy inkább a legjobb jelenleg a csúcsok között.kosmoo81: Az opció hiányát okozhatja a nem megfelelőre beállított feloldási mód, vagy eltérő téma...stb.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz yodamester10 #9510 üzenetére
Ahhoz képest is jó a kép, hogy a PH tára tömörít, rontva azzal a feltöltött képek minőségén. (A kis törpe nagyon aranyos.)
Érdemes olyan felhőbe/tárra feltölteni és onnan behivatkozni, ahol nincs tömörítés, például jó a kephost.com díjmentes regisztrációval.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával