- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
válasz LouiS22 #14311 üzenetére
A 13 éves tagságod önmagában miért érne különösebben magas honoráriumot?
A havi számláid (amik a szolgáltató bevételeinek legnagyobb részét képzi) kapcsolat pontokat kapsz, amit 1:1 arányban Forintra válthatsz vásárlás esetén. Ha jó ügyfél vagy (sokat fizetsz) akkor elég szépen lehet gyűjteni, akár évente jelentős kedvezményre szert lehet tenni ezáltal.Az más kérdés hogy nálunk irreálisan magasak a készülék árak, és a szolgáltatások árai is a nyugat-európai árakhoz mérve. Hogy ez miért van így, és mi magyarok miért vagyunk hajlandóak többet fizetni kisebb jövedelemből ugyanazért a szolgáltatásért az érdekes kérdés!
[ Szerkesztve ]
-
nistv4n
tag
válasz LouiS22 #14311 üzenetére
Nem szétszedve a kommentedet, de úgy gondolom (amit egyébként a srác is írt), ha a "régi motoros" ügyfél is hajlandó aláírni a 2 évre, de azt látja, hogy egy új belépő olcsóbban kapja meg a telefont hasonló kondíciók mellett, akkor jó eséllyel váltani fog. Árban, percdíjban úgysincs sok különbség köztük. Tehát a telkó eldobott egy régi ügyfelet. Aki jó eséllyel a következő készülékét 2 év múlva szintén itt venné.
Én újként csapódtam a T-hez (pontosabban a céges telefon ott van, de az lényegtelen), és a két év leteltének napján már mondom is fel a szerződést, és a következő vásárlásig feléjük sem nézek. Ha újra tudnak majd jó készülék akciót, lehet oda megyek, lehet nem. Ráadásul én tipikus "rossz ügyfél" vagyok, soha nem forgalmazok túl a csomagban foglalt egységeken, internetet szinte teljesen kihasználom, számlákat rendszeresen elfelejtem befizetni . Ezzel szemben a rengeteg pénzt elköltő, még régi időkből ottmaradt ismerősöm drágábban tudta megvenni a telefont, mint én.Valami logika tuti van benne, de a két éves hűségből származó biztos bevételeket leszámítva (ami kiszámíthatóságából adódóan fontos tényező) az újoncok lutrit jelentenek, míg a régiek fix pontot. És nem kérnek sokat, csak azonos árakat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Hollow Knight
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Windows 11
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- DIGI Mobil
- Toyota topik
- No Rest for the Wicked
- További aktív témák...