Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szultan

    csendes tag

    Sziasztok!
    Két kérdésem lenne felétek.

    Az első, hogy a TV24-et használja e valaki és az értesítések működnek e neki?
    Az értesítési központban az állapotsáv, szalagcímek, zárképernyő engedélyezve van, az alkalmazásnak engedélyezve van hogy fusson a képernyő kikapcsolása után és az is engedélyezve van a képernyőzárnál, hogy az értesítéseket mutassa a lockscreenen (bár szerintem ennek az utóbbi kettőnek nem is kellene, mert minden más eszközön (Samsung eszközök 4.1-es androiddal) kilépek az alkalmazásból és úgy is jelez, itt meg akkor sem jelez, ha fut az alkalmazás és még használom is a telefont, tehát nem is zárképernyőn van a telefon). Csak akkor jelez, amikor elindítom az alkalmazást, indulás közben egyből jön az értesítés, hogy a műsor már x ideje elkezdődött.
    Minden más alkalmazásnál sikerült beállítani az értesítést (viber led-et leszámítva ami senkinél sem megy) csak ennél nem.

    A másik, hogy az LG TV Plus alkalmazást használja e valaki.
    Itt az érdekelne, hogy a fentebb már említett Samsung eszközökön (Ace3, S3 mini, Tab4) az értesítési sávot lehúzva nem csak "Értesítések" rész van, hanem van egy "Folyamatban" rész, ahol az LG appnak egy mini része fut, ahol az éppen nézett csatorna neve jelenik meg, illetve a hangerő le-fel és csatornaváltó le-fel gombok vannak, és egy ikon, amivel meg lehet nyitni a teljes alkalmazást.
    Itt az EMUI-ban vagy az Android 6-on nincs ilyen "Folyamatban" rész ahol ez megjelenne?

  • szultan

    csendes tag

    Azt nem lehet valahogy kikapcsolni, hogy a Home gomb kicsit hosszabb megnyomására megnyitja a Google-t?

  • szultan

    csendes tag

    Megosztom veletek, hogy én hogy frissítettem B131-es verzióra (hátha segít T-mobilos SIM-el rendelkezőknek):

    Notebook.hu-n lett vásárolva 2016.10-hónapban 1 fehér és 1 kék telefon.
    A fehérben az 1-es SIM foglalatban egy privát havi díjas Vodafone-s SIM van.
    A kékben az 1-es SIM foglalatban egy céges havidíjas T-mobilos, a 2-es SIM foglalatban egy privát feltöltős Telenor-os SIM van.
    A fehér 2017.01.25-én jelezte a B131-es frissítést, a kéken azóta naponta rákeresek a frissítésre, de azt írja nincs új frissítés.
    A kék IMEI száma 61875-el nagyobb mint a fehéré, és mivel az lett írva, hogy IMEI száma alapján jönnek a frissítések, gondoltam csak megjön előbb utóbb.
    Most kb. két héttel lemaradtam a fórum olvasgatással, de az egyik hozzászólás azt sugallta, hogy T-mobilos SIM-re nem jelzi a frissítést (nem T-mobilnál vásárolt készülékre, hanem SIM-re).
    Bementem a frissítés menübe, 3x frissítések keresése, 3x nincs frissítés.
    1-es (T-mobilos) SIM kikapcsolása, aktív maradt a 2-es SIM foglalatban a Telenoros SIM, majd ismét frissítés menü és elsőre megtalálta a B131-es frissítést.
    1-es (T-mobilos) SIM bekapcsolása, majd ismét frissítés menü és megint nincs frissítés.
    1-es (T-mobilos) SIM kikapcsolása, majd ismét frissítés menü és megint van B131-es frissítés.

    Három dolgot nem értek az egészben.

    1. Miért kell egyáltalán SIM kártya a frissítéshez?
    2. Miért más a T-mobilos, mint a Telenoros, frissítés szempontjából?
    3. Mind a kétszer WiFin kerestem rá a frissítésre (mobilnet ki volt kapcsolva) amikor megtalálta a frissítést mégis megjelent a szöveg:
    "A napi jelen felül
    Napi adathasználat elérte a korlátot (0,00 B)
    "
    Persze hogy elérte, mivel a 2-es SIM foglalatban lévő feltöltős Telenor-os SIM-en nincs mobil keret egyáltalán.
    De ki volt kapcsolva a mobilnet. Hogy próbálkozott, és WiFi mellett, minek próbálkozott egyáltalán mobil nettel?

  • szultan

    csendes tag

    A fehér pár perccel ezelőtt jelezte a B360-as frissítést 2,38 GB (magától - OTA, nem a HiCare korai próba).
    A kék nem jelzi még kikapcsolt 1-es T-mobilos SIM-el sem.

  • szultan

    csendes tag

    Én a frissítés menüben keresgélem a frissítéseket pár napja, de eddig semmi nem volt, pár órával ezelőtt sem, kikapcsolt T-mobilos 1-es SIM-el sem.
    Pár perce ismét rákerestem (bekapcsolt T-mobilos 1-es SIM-el) és jelezi a B360-at.
    Este be is frissítem.

  • szultan

    csendes tag

    Sziasztok!

    1,5 év óta egészen tegnapig asszony is és én is tökéletesen meg voltunk elégedve a telefonnal.
    Tegnap viszont asszony Honor8-a megadta magát teljesen.
    Kék alapon fehér Honor felirat, ami kb. 1/2 percenként elsötétül, rezeg 1-et, majd újra kék alapon fehér felirat.
    Összefoglalóban leírt mindenféle módon megpróbáltam újraindítani:
    2 gombos módszer: hangerő gomb + és a power gomb egyszerre nyomva
    3 gombos módszer: hangerő -, hangerő +, power gomb egyszerre nyomva.
    Csökkentett / Biztonságos mód nem lehetséges, mert az animációig nem jut el a telefon.

    Fastboot: Hangerő lefelé gomb nyomása közben csatlakoztatni kell a telefont a számítógéphez.
    Ezzel odáig jutok, hogy megjelenik a zöld robot, de onnantól kezdve semmi.
    A PC nem ismeri fel a telefont, "USB-Eszközt nem lehet felismerni" üzenet van csak csatlakozáskor, és az eszközkezelőben az USB-vezérlők-nél egy Unknown Device, és a telefonon sem jelenik meg semmi, csak tölti.

    Ez után megpróbáltam az én Honor8-amat (ami elvileg rendesen működik) csatlakoztatni, de ott is ugyan ez a jelenség.
    Természetesen "HDB engedélyezése a HiSuite számára", "USB hibakeresés", "Mindig kérdezzen USB-hez csatlakozáskor" (illetve ezek minden kombinációja) engedélyezve.
    Próbáltam előlapi és hátlapi USB-n, illetve telepítettem a Sanki által a 8273-as hsz-ben linkelt Microsoft-os MTP Portin kit-et is, de ez sem oldotta meg a problémát (talán azért mert nekem nem a Portable Devices-nél jelez hibás MTP USB eszközt, hanem az USB vezérlőknél ismeretlen eszközt).

    Pár hónapja még gond nélkül készítettem mind a kettőről HiSuite-al biztonsági mentést, a PC mind a 2 telefont gond nélkül felismerte.
    1 hónapja 2018.05.25-én lett mind a kettő 405-ös verzióra frissítve.

    Most PC-n a HiSuite első indításkor jelezte hogy van újabb verzió, amit megpróbált frissíteni, de ez nem jött össze, az új verzió telepítésekor folyamatosan hibát jelzett.
    Ez után eltávolítottam a régi verziót, letöltöttem a szerintem legújjabbat a consumer.huawei.com-ról, ami valami 5. akármi volt, de indítás után egyből frissített egy 8. akármire sikeresen és az működik is.

    Mi lehet a megoldás???

    A válaszokat előre is köszi.

  • szultan

    csendes tag

    válasz this is life #29847 üzenetére

    Köszi a tippet.
    Asszony telója azóta már a József körúton a Huawei szervízben.

    Most két dolog foglalkoztat.

    Az egyik, hogy az én telefonomat miért nem ismeri fel a PC (holnap elvileg hív a Huawei szervíztől a technikus, kíváncsi leszek a távgyógyításra, főleg céges PC-n amin nincs HiSuite, bár azon is ugyan az volt a jelenség mint az itthoni PC-n - Ismeretlen USB eszköz).

    Illetve az, hogy nagyon szép és jó, hogy a HiSuite-al lehet biztonsági mentést készíteni a telóról, de a teló nélkül semmire sem megyek vele.
    Próbálnám valamivel megnyitni a contact.db vagy calllog.db fájlt, de nem sikerül.
    Google szerint ez egy SQLite file, feltelepítettem a DB Browser for SQLite programot, hogy belenézzek a db-be, de megnyitáskor jelszót kér.
    Nem tudom mivel lehetne hozzáférni a *.db fájlokban lévő adatokhoz.

    Annak idején a Nokiáról készült biztonsági mentéseket *.nbu (még most is meg van nak a 2011-es *.nbu fájlok) megnyitottam az NbuExplorer-el és mindenhez hozzáfértem ami a telefonon volt (Contacts, Calendar, Memo, Messages, MMS - benne a képekkel, Bookmarks, stb.)
    Ennek a HiSuite-nak így, hogy teló nélkül nem megy, semmi értelmét nem látom.
    Arra lennék még kíváncsi, hogy ha esetleg másik telót adnak vissza, mert ez nem javítható, akkor arra hajlandó lesz e visszaállítani a mentést. Már ha egyáltalán az új telót hajlandó lesz felismerni a PC.

  • szultan

    csendes tag

    válasz rosejbli #29857 üzenetére

    HiSuite-nál van egy check box, hogy "Titkosítás jelszóval", de azt én sohasem pipáltam be.

  • szultan

    csendes tag

    válasz sepyi #29858 üzenetére

    A technikus még nem hívott, de ma is behoztam a vezetéket (ugyan azt mint tegnap) és ma is csatlakoztattam a telefont a céges laptophoz (ugyan ahhoz az USB porthoz), erre ma meg egyből felismerte és el is kezdte telepíteni az eszközillesztő szoftvereket.
    Ahhoz képest hogy hétfő és kedd este otthon a PC-n 3,5 és 1,5 órát ezzel szenvedtem, illetve kedd reggel a céges laptopon vagy 2 órát és nem sikerült felismernie, most nem tudom mi történt, hogy felismerte.
    Ráadásul a laptop is csak hibernálva volt, tehát még az sincs, hogy újra lett volna indítva.
    Még arra leszek kíváncsi, hogy este otthon a PC felismeri e.

    Illetve, ha hív a technikus azt mindenféleképpen megkérdezem, hogy a HiSuite-al készített biztonsági mentésekkel mit lehet kezdeni telefon nélkül.
    Mert, ha például teljesen elromlik, mint az asszonyé, vagy ellopják, stb. és újat veszek, (főleg ha nem Honort, vagy Huaweit), akkor arra gondolom nem lehet visszaállítani a HiSuite-al készített biztonsági mentést.
    Ha pedig csak úgy PC-n nem lehet belőle semmilyen adatot kinyerni, akkor pont egy forintot nem ér az ilyen fajta mentés. Minden adatod megvan, csak éppen nem férsz hozzá.

  • szultan

    csendes tag

    válasz Sys85 #29869 üzenetére

    Most beszéltem a technikussal, ő is megerősítette, hogy Huawei vagy Honor telefon nélkül semmire sem megyek a biztonsági mentéssel.
    Ez igazából azért gond, mert azt hiszed biztonságban vannak az adataid (hiszen van mentésed), pedig nem (mert telefon nélkül nem férsz hozzá).
    Így, akkor nyilván én is valami más módszert keresek a mentésre.

    Engem egyébként főleg a jegyzetek mentése érdekelne, amire biztos, hogy keresek egy másik appot, ami tud export/import funkciót, mert ez a Huawei-es nem tudja, a mentéshez meg nem lehet hozzáférni.
    Így akármilyen telefon is lesz a következő, az app biztos fel megy rá és be tudom majd importálni az exportált adatokat.

  • szultan

    csendes tag

    válasz sepyi #29858 üzenetére

    Ez azért elég vicces (idegesítő), hogy a céges laptop, ami kedden nem ismerte fel a gépet az szerdán felismeri (ugyan azzal a vezetékkel - gyári amit hozzá adtak).
    Az itthoni PC pedig ugyan ezzel a vezetékkel hétfőn kedden és szerdán sem ismeri fel, az asszony telefonjához adott ugyan ilyen vezetékkel pedig az itthoni PC is felismeri.
    Ez mííííííííí????????????????

  • szultan

    csendes tag

    Sziasztok!
    1 év 8 hónap teljesen elégedett használat után még hétfő reggel sem hittem volna, hogy ilyet le fogok írni.
    Számomra mostantól a Honor (Huawei) márka nem létezik.
    Feleségem telefonjára ezt írta a TMX a jegyzőkönyvbe:
    "A készülék bevizsgálásakor megállapítottuk, hogy abban ismeretlen eredetű anyag befolyásából származó maradvány(ok), korróziós nyom(ok) található(k).
    Az áramköri panel rétegei és az elektromos alkatrészek között emiatt vissza nem fordítható károsodás keletkezett/keletkezhet, ezért a készülék javítását a gyártói utasítások értelmében garanciában nem tudjuk vállalni."

    A telefont soha nem érte víz, illetve semmilyen más folyadék sem. nem használtuk vízben (esőben, gőzfürdőben, stb.). Egyetlen karcolás sincs a telefonon, belebújtatós tokban volt hordva és mint minden másra erre is nagyon vigyáztunk.
    A garanciális feltételekben pedig nincs benne, hogy olyan éghajlatú országban, ahol 30%-nál magasabb a páratartalom nem szabad használni, mert korrodálódik.
    Még futok egy kört én is a TMX-nél, majd jöhet a Huawei Magyarország, illetve a fogyasztóvédelem.
    De bármi is lesz az eredmény, nálam ez a márka megszűnt létezni, mivel úgy általában elvárom egy terméktől hogy 5-6 évig működjön hiba nélkül, ha pedig nincs benne mozgó, kopó alkatrész, akkor ez inkább 10 év, tehát ennyi ideig semmi ne romoljon el benne.
    A 3210-es nokiám még mindig működik, ahogy a Samsung Galaxy Gio, Ace 3, illetve S3 mini (2 akksi csere után) is.
    Az meg hogy egy telefon elkezd korrodálódni, úgy hogy nem érte víz, az számomra felfoghatatlan.
    Mivel történt adatvesztés (hiába van biztonsági mentés HiSuite-al, mivel többet nem veszek ilyen telefont, más márkával meg nem működik), megy az idegeskedés, utánajárás, illetve az hogy jelenleg nincs telefonja a feleségemnek, már önmagában is elég a bizalomvesztéshez.
    Az pedig, hogy nem akarják garanciában javítani, így ha új telefont kell vennem az egy 100+ ezres kiadás, tehát anyagi kár is ér, már csak hab a tortán.

    Mivel én vagyok a családban, baráti körben, munkahelyen a műszaki (kütyü) "guru", mindenki hozzám jön tanácsért, ha telefont, Tv-t, Házimozi erősítőt, stb. szeretne venni.
    Az elmúlt 1,5 évben szerintem minimum 10-en vettek az ajánlásomra Honor vagy Huawei telefont. Hát ennek most vége, nem hogy ajánlani nem fogom, kifejezetten lebeszélek róla mindenkit.

    Már most elnézést kérek minden fórumozótól, illetve a cikkeket, teszteket íróktól (AliceWake, Bone123, szentkuti11, stb.) de én az összes Honor és Huawei telefonról megjelenő cikkhez oda fogom írni, hogy senknek nem ajánlom az adott telefont és hogy miért.
    Remélem ez nem számít trollkodásnak, nem az a célom vele, hiszen egy teljesen valós, a termék minőségével kapcsolatos problémárol fogok írni.
    Aki például hozzám hasonlóan azért nem vesz Samsung (amik persze általában vízállók), LG, Sony csúcsmodellt , mert úgy gondolja, hogy egy Honor 8 is mindent tud, amire szüksége van és szem előtt tartja az Ár/Érték arányt, az lehet, hogy hozzám hasonlóan átérétékeli ezt az Ár/Érték arányt.

    Elnézést a litániáért, de nálam ez a szervíz jegyzőkönyv betette a kaput, redőny le, pumpa fel.

  • szultan

    csendes tag

    válasz Micsurin #29934 üzenetére

    A feleségem adta le személyesen és Ő is ment érte.
    Mindenre számítottunk csak erre nem.
    Mivel a telefonja tönkrement, felhívni sem tudott a szervizből, hogy gáz van. Bár lehet, ha ott vagyok, akkor sincs semmi különbség. Ez hétfőn, ha be tudunk menni kiderül.

    Caffele folyadék (és semmilyen más folyadék) sem lehet. Soha nem volt rajta fólia, belebújtatós tokban volt hordva. Ráadásul az elmúlt 8 hónapban a lakást is ritkán hagyta el, nem járt kint az esőben sem.

  • szultan

    csendes tag

    válasz t_a_m_a_s #29936 üzenetére

    Igen elvárom, hogy működjön.
    Mint írtam a Gio is működik még, pedig az már 7 éves, igaz 5 éve a fiókban porosodik (ráadásul mint első okos telefont azt az első évben 1000x többet használtam mint ezt - minden zene megkeresése a Shazam-al, stb. :) ), az Ace3 5 éves 1 év 8 hónapja a fiókba porosodik, de működik (és még az eredeti aksi van mind a kettőben), illetve az S3 mini is működik pedig lassan 5 éves lesz, igaz az már a 3. aksinál tart (2 felpúposodott már benne) az is 1 év 8 hónapja a fiókba porosodik, de működik.

    Szétfikázni nem akarom, mert 1 év 8 hónapig kiválóan működött, első tényleg hosszabb távon bosszúság nélkül használható telefon feleségemnek is meg nekem is. Igaz ez előtt csak a 30-50 ezres kategóriák voltak, ez pedig 140 ezer (-12%) volt. Remélem a konkrét eset leírása nem jelent "szétfikázást".

    Hát igen. Találjak egy vízálló (bár víz közelébe sem fogom vinni), notch nélküli, nem 18,5:9 vagy 19,5:9 (és hasonló képarányú), 5" környéki képátlójú, jó üzemidővel és fotós képességekkel rendelkező telefont az asszonynak, nekem ugyan ezt lehetőleg (aktív) dual SIM-ben.
    Azért kell nekem is új telefon, mivel ennyi erővel az enyém is bármelyik pillanatban megadhatja magát, hiszen ugyan azon körülmények közt volt használva (ugyan abban az égövben, páratartalomban), illetve nem akarom, hogy bármi is emlékeztessen erre a márkára.
    Az hogy 100 - 150 ezer Ft. környékén kellene mindez, szinte mellékes, mivel amiket leírtam szerintem 2x ennyiért sincs.
    Micsoda kihívások az életben.

    "Valószínűleg a legcélravezetőbb ha leporolod a jó öreg 3210-et..."
    Gondolatolvasó vagy (ne turkálj az agyamba), isten bizony tegnap elgondolkodtam rajta. :D :O

  • szultan

    csendes tag

    válasz rosejbli #29935 üzenetére

    Túl sok jóra én sem számítok, de még mindig jobb, mint ha meg sem próbálja az ember.

  • szultan

    csendes tag

    válasz lbence #29938 üzenetére

    #29839-es hozzászólás:
    Asszony Honor8-a megadta magát teljesen.
    Kék alapon fehér Honor felirat, ami kb. 1/2 percenként elsötétül, rezeg 1-et, majd újra kék alapon fehér felirat.
    ...

  • szultan

    csendes tag

    válasz ANDROID??? #29943 üzenetére

    Nem tervezem szét offolni, nem is terveztem több hozzászólást. Aki kérdezett, vagy reagált, annak válaszoltam, illetve reagáltam rá. Mint ahogy most neked is. Azt hiszem a hangnemmel sincs semmi probléma. Főleg ha azt nézzük, hogy most jött be egy kb. 300 ezres nem tervezett kiadás.

    Leírva nincs, de a feleségemnek azt mondták, hogy igen a jack dugónál ázhatott be.
    Viszont az összes eddigi telefonunkon is volt (van) jack dugó, mégsem "áztak" be.

    Illetve ha ez a jack dugó ilyen problémát okoz, akkor nem értem miért írják az összes tesztben, cikkben (illetve a hozzájuk kommentelők) negatívumként a jack dugó elhagyását.
    Inkább hagyták volna el ezen is. Bluetooth-on keresztül még biztos nem ázott be készülék. :DDD

  • szultan

    csendes tag

    válasz ANDROID??? #29945 üzenetére

    Azért mert úgy gondolom, hogy az enyém is bármelyik pillanatban elromolhat. Lecserélem mielőtt ez megtörténik. Az enyémet sem érte víz, viszont ugyan abban a lakásban lakom mint az asszony :D (jelenleg a lakásban pont 60% a páratartalom, a telefonon az AccuWeather 53%-ot jelez a környékre), még dolgozni is szinte ugyan ott dolgozunk, így a munkába járás útvonala is 95%-ban megegyezik, reggel együtt megyünk, este együtt jövünk. Mostantól én nem bízom ebben a készülékben (márkában).

    És azért nem a TMX topicba írok, mert én azért nem gondolom, hogy direkt beáztatnák a telefont (két fénykép is van a munkalapon, amin tisztán látszik a korrózió) és azt sem gondolom, hogy másik telefont fotóztak volna le. (Lehet rosszul teszem. :D )

    Így igazából nekem nem a szervizzel van problémám, ők megállapították a hibát, illetve azt, hogy ez kizárja a garanciát, hiszen biztos beázott, viszont mi tudjuk, hogy sohasem ázott be, nem érte semmilyen folyadék.
    Ettől kezdve nekem inkább a termékkel, márkával (Honor, Huawei) van problémám és ezért írok ebbe a topicba, illetve ezért írtam tegnap a Huawei-nek (bár nem tudom, hogy a https://consumer.huawei.com/hu/contact-us/ oldalon írt levél, kihez kerül, remélem a Huawei-hez és nem a TMX-hez), hiszen velük, illetve a termékükkel van gondom.

    Azt elárulná nekem valaki, akinek már volt vízálló telefonja, hogy ott egy ilyen probléma (korrodálódott alkatrészek), hogyan viszonyulnak a garanciához? Nekem még nem volt ilyen készülékem.

    Előre is köszönöm a válaszokat és jó hétvégét mindenkinek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák