Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
félisten
válasz Energie X #370 üzenetére
Igen, sok helyütt még drágább. Megbíztak telefonbeszerzéssel, egyelőre még csak nézegetem a karácsony előtt feltornászott árakat.
HiCare-ben töröld a gyorsítótárat és úgy próbáld meg:
HiCare/Én/Beállítások/Gyorsítótár törlése és azután Frissítések keresése.[ Szerkesztve ]
-
svgyula
addikt
válasz Energie X #370 üzenetére
Szia! Nem kell idegeskedni. Nekem a honor 9 kb 2-3 héttel mindig később adta fel a frissítést. A honor 20 semmi pedig cseréltem a hicare-t a 10.0 verzióra viszont semmilyen frissítést nem talál.
Közben kiderültek "apró" tények, a forgalmazásokról. Mivel szerintem vagy nem voltak képes a helyi képviselet kielégíteni a viszonteladók igényeit vagy a "köztes szolgáltató" túlságosan elszálltak a haszonszerzéssel, több üzlet szerzett be EU-n belülről terméket! Ezekkel csak egy gond van az IMEI szám minden készüléken régiókra van osztva. Tehát a frissítés majd csak akkor, jön ha az adott készülék régiójában már minden eszköz megkapta. Mert a frissítést kérő eszközöket az IP/IMEI alapján sorolják be. Vagyis hiába kéred az itthoni szervert az akkor sem engedi ha már minden rendszer "üresben" megy ha a telód meg pl. holland IMEI számmal rendelkezik. Ugye az induláskor mindenki szépen beállítja a saját régiót és nyelvet. Ezzel semmi gond, csak a frissítést bukta a tulaj.Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
svgyula
addikt
válasz Energie X #374 üzenetére
Nyiss egy beszélgetést a hicare-ban és add meg a széria/IMEI számot. Szinte azonnal megmondják mi a probléma. Itthon magyar üzletben, számlával vásárolt nem külföldi használt cucc. Eredeti lezárt dobozban én csomagoltam ki. De nekem Holland IMEI van. A magyar Huawei "segítő" azt írta a széria/IMEI számra, csak akkor érvényes ha a számla is holland nyelven van kitöltve. "Amúgy menjek a fenébe!" ez jött le kicsit átfogalmazva azzal a szöveggel, hogy "vegye fel a kapcsolatot a Holland képviselettel mi nem tudunk segíteni".
Ügyes nem? Akkor mi is ez a nagy büdös únió?Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
bubus66
nagyúr
válasz Energie X #463 üzenetére
Az igaz mert nekem is van mind kettő a és a Honor20-at már november frissítettem a 10-re, a Nova5T meg csok most kezdi kapni egy-kettő kivételével.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Cunaja
addikt
válasz Energie X #463 üzenetére
Szia, teszteld, mert ha gond van, akkor nem kell a 10.
Amúgy a Nova 5T-Ben 2 csatornás a GPS, a kamera lencse csiszolás is más, illetve 3G-n, 2-vel több frekit támogat.
A Nova 5T-nél az ujjlenyomat olvasó is jobban ki van dolgozva.
Elvileg így is 98%-ban egyformák.
A Honor 20 lett egy kicsit javítva.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
Cunaja
addikt
válasz Energie X #483 üzenetére
Igen, Tech2 Laciban kicsit csalódtam, mert teljes mértékig nem járt utána.
Szedje szét a két telefont és látni fogja a különbséget.
Egyszerűbb volt rámondani, hogy tök egyforma.
A Dji gimbaldnál se mondják, hogy az Android telefonokon nincs meg minden állítási lehetőség.
Tiszteletem a teljes Tech2-stábjáé, de néha nagyon átmegy marketingbe a dolog és elfordul a tényekről.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
baly81
aktív tag
válasz Energie X #1197 üzenetére
Az azért nem gyenge ár! Még ha szakszervíz is, rohadt drága... Szerintem ettől található sokkal olcsóbb is!
ember:
Ha az én telefonom lenne és már nem lenne garancia rá, akkor lerendelném a hátlapot hozzá, és magamnak cserélném le. Nem nagy ördöngősség és az egész nem tart 30 pernél tovább, még annak sem, aki először csinál életében ilyet! A kamerasziget külön van, az nem a hátlap része, szóval még elektronikát sem kell bontanod! Szerszámigény: hőlégfúvó, műanyag szerelőlap, snicer. Az újraragasztáshoz kell szerelőragasztó, de kapható már olyan hátlap amelyiken rajta van a ragacs is gyárilag. Az egészet megúszod (hátlap + ragasztó) 3-4000 Ft-ból...
A youtube-on is találsz róla 86324 darab videót.
Keresőszavak: back glass replacement, disassembly
Ha lecserél(tet)ted, nálam van hátlapvédő hidrogél fólia az újra, ha gondolod..
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz Energie X #1200 üzenetére
Persze, ki így, ki úgy... Vannak így páran.
(Mondjuk azért nagyon bénának kell lenni, ha a kijelzőt is összetöröd a hátlapcserénél. De azért ez sincs kizárva, ha épp nem olyan a technikád, kézügyességed.) Én meg azt tanultam meg, hogy az ilyen egyszerűbb munkafolyamatokat jobb ha magamnak végzem el. Ugyanis, kaptam már úgy vissza laptopot szakszervizből, hogy az addig féltve vigyázott, makulátlan több mint félmillás laptop a szerelés során karcos lett. Gondolom kicsúszott a kés, vagy valami a szétszerelés során. Illetve az alsó gumi lábakból 2 db hiányzott. Mosták a kezüket... Szóval ellenpélda is bőven akad!
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz Energie X #1202 üzenetére
Eszem ágában sincs sem téged, sem a kérdezőt meggyőzni (ez nem is tudom honnan jött le neked!?), párhuzamot vonni meg végképp nem szetetnék szervizek között!
Viszont, ha jobban belegondolsz, a hozzászólásod helytállósága nézőpont kérdése... Az hogy neked és ismerőseidnek eddig jó volt a huawei szerviz, nem jelenti azt, hogy másnak is az volt/lesz. És ez pont fordítva is igaz, tehát, lehet hogy a laptomszervizem másoknak hibátlan munkát végzett, csak nekem nem...És mondom, sem a szerviz ellen nem vagyok, sem le-, vagy rábeszélni akarok senkit, semmire! Ez egy fórum, ahol segítjük egymást... És én is segítő szándékkal írtam a dolgokat. Továbbá, véletlenül sem szeretnék a huawei szerviz ellen beszélni, mint ahogyan a laptopom hivatalos márkaszervizét sem lejáratni. Láthatod, szándékosan sem márkát, sem nevet nem említettem...
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- Sony Xperia 5 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone SE 2020 64GB Fekete Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3369/
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával