- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #369 üzenetére
"Mindkettő hozzáférhet a devkithez."
hányszor rendeltél már ilyet? Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy intézed el azt, ami sokaknak nem sikerült, hogy launch-nál legyen fejlesztőeszközük." Tehát hardver előbb, szoftver később."
nem, előbb a probléma, utána software a jelenlegi környezetben, és utána azt gyorsítod, ahol lassú, de ez ne zavarjon össze."Nem, megcsinálták PS4-re"
kevered a másik pókemberrel."A next gen játékok ismérve általában az, hogy nem jelennek meg előző genre."
ééés ismét téves, semmi köze hozzá. Az előző genre attól függően jelennek meg, hogy megéri e a munkát, vagy sem.
Mikor van mondjuk 100 millió eladott ps4, és van 10m eladott ps5, akkor még vígan megéri.A tipikus nextgen fejlesztés a CP2077, ahol lukra futottak a régi konzolokkal. Nagyon szépen bemutatta, hogy nextgen cél, és nem minden esetben lehet visszabutítani a régire, de a befektetők már nem engedtek abból, pedig simán hagyták volna a francba szerintem kb félúton. Az biztos, hogy az engine fejlesztők leléptek tőlük (mondjuk illett volna fizetni nekik), és emiatt mennek is UE5-re.
"Tehát melyik RT-t használó játékok jöttek a Battlefield V előtt?"
ne keverd az nvidiás cuccot a raytrace eljárással, az egyik a gyorsító, a másik az eljárás.
alapvetően az összes játék az, ami lightmap-et használ(kb 2000-től 2018-ig szinte minden játék ezt csinálta), csak nem realtime, nagyon szépen elszámolgattak, de a fényeket előre számolták sugárkövetéssel, aztán azt keverték a realtime dinamikus lámpákkal. Tehát igény már régóta volt rá.
Közben voltak realtime próbálkozások, általában kisebb fejelsztőktől, mert AAA címet nem lehetett úgy kiadni, hogy 15 fps-el megy valami az akkori csúcs gamer pc-n.
de itt van pár a hőskorból, persze van pár vicces dolog is közte:
https://www.eraerror.com/2020/04/retro-games-that-somehow-utilise-ray.html
de a minecrafthoz is volt kiegészítő raytrace shader még az RTX előtt.ja az nvidia szerint a DOOM volt az első széles körben elérhető RT játék
https://developer.nvidia.com/blog/ray-tracing-from-the-1980s-to-today-an-interview-with-morgan-mcguire-nvidia/[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...