Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Milestone2

    nagyúr

    válasz Koda #1 #88 üzenetére

    Hát azt mindenki eldöntheti maga, hogy garancia nélkül olcsóbban Kínából. Vagy hazai forgalmazón keresztül drágábban garanciával.

    Lényegében megszűntem létezni. Az adataimban található e-mail címen még egy darabig elérhető vagyok...

  • GoldhandRent

    őstag

    válasz Koda #1 #88 üzenetére

    2 év alatt 4 telefont rendeltem kínából (egy noname FeiTeng, 2 db xiaomi és egy Elephone -rendelési sorrendben-). mondanom sem kell, a xiaomiknak semmi bajuk (egyik elázott), elephone is rendben és a noname több mint 2 éves FeiTeng is csak akkor b@szódott el, mikor elvittük "szervizbe" (a mikrofon és a hangszóró nem mindig működik, headsettel használható)
    Felmerül a kérdés, miért vittük szervizbe... ezt is elmondom: volt egy olyan betegsége, hogy ha csutkára merült nem volt hajlandó töltődni (ismert jelenség sztem) csak fali töltővel... Elvittük feltöltetni, feltöltött működött.. Szervizes srác felajánlotta, hogy megforrasztgatja, mert tuti rossz az érintkezés.. Eddig működött a telefon, eztán nem :)

    Én úgy vagyok vele, hogy az romlik el, amit úgy akarnak, hogy elromoljon (mai világban szinte minden). Ezt meg tudják úgy oldani, hogy garancia lejártával következzen csak be... Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy van garancia rá, vagy nincs.

    Haveromnak iPhone 4s van, eddig 3x gariztatta... Készséggel cserélik is (hiszen olyan felárat adsz a készülékért, hogy még így is megéri, de ebbe nem megyek bele...), ne essen csorba a hírnéven.
    Részemről ennyi, én az Alma vs. minden más témát zártam, úgyis mindig az Alma szabadalma minden :)

    -

Új hozzászólás Aktív témák