Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szili17

    aktív tag

    válasz tyielow #11138 üzenetére

    De én alapvetően nem veszekedni akarok másokkal meg azt sem hogy akkor mindenki kapja be, hanem hogy nyugalmat találjanak az emberek, vagy magyarázatot (hátha az nyugalmat hoz).

    De még csak nem is a helyettük gondolkodás, hanem hogy ők mást preferálnak, de annyira széles a skála, sosem lesz mindenkinek jó. Sőt, ha ilyen szigorúan nézzük akkor mindig mindenkinek rossz lesz, mert mindig fog találni mindenki olyat ami nem tetszik. Miért vitt erre, miért nem?! Hát... mert... csak. Kábé. Ezt adta ki az algoritmus.

    Köszi, de mondjuk úgy, hogy többet foglalkoztam már vele és érdekel. :) Reméljük hogy igen, ez nagyjából mindenki szemében szálka lett, mióta kikerült az alkalmazásból. :(

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • vlevi

    nagyúr

    válasz tyielow #11138 üzenetére

    "miért a kertek alatt visz"
    Az a baj, hogy, amikor egy többszáz (ezer) km-es utat tervezek, akkor telefonon marha nehéz méterről méterre átnézni, hogy merre akar vinni.
    Igaz, nem waze, de megtörtént, hogy Gyöngyös felé úgy tervezett valamelyik csodaprogi, amit próbálgattam (azóta sűrűn uninstallálva lett), hogy Kerecsend-Kápolna után letért a 3-as főútról be a dzsindzsásba Halmajugra felé, aztán vissza a 3-asra, végül Gyöngyös. Csak azért, mert a főút kerül egy kicsit dél felé.
    Tudom, lehetett volna annyi eszem, hogy tudjam, hogy Gyöngyösre a 3-ason kell menni, ugyanezt megcsinálja városon belül is, ahol már nem vagyok ismerős, és bevisz akár a sétálóutcába is, csak azért, mert 10méterrel rövidebb.

    IGO-ban legalább tudok választani 3 féle tervezési opció közül, pl. a "jól követhető" módban nem csinál ilyen elcseszett kitérőket, marad a fűúton, pályán, cserébe persze lehet, hogy hosszabb az út, de kevesebb a tekergés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák