Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Szili17 #12473 üzenetére

    Bocsi, rosszul értelmeztem amit írtál. Szóval a live update. Szerintem a Google sem nonstop tervezget útvonalat. Az az ő szervereit is megterhelné véleményem szerint. De érdekel van erről valami írás? Vagy honnan van a Mapses infó hogy az live? (Illetve define live.)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12477 üzenetére

    Nem, a Waze maradt a ciklikus tervezésnél.
    Kíváncsiságból elkezdtem párhuzamosan használni a Mapset is (nekem nem jött be annyira a felülete a navijának mikor legutóbb néztem).

    (#12478) sharp4:
    Ha nem láttál se jelentéseket, se színezett utakat, akkor én élnék a gyanúval, hogy hálózati problem volt. Ha amúgy a telefonon rendben volt, akkor a Waze-t kellett volna újraindítani, mert neki nem sikerült valahogy csatlakozni (szokott ez botladozni).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    Hááát, nem tudom mit mondjak.
    Ez nem a GMaps napja... A Margit híd budai hídfőjénél baleset volt meg delegáció is vonult (utóbbit láttam a rakpartról). Valószínűleg "hasonló" ETA volt a hídon át. :U Sose fogjuk megtudni.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz tyielow #12675 üzenetére

    (mert engedélyezve volt az a kanyarodás)
    Viszont javítottam, köszi hogy szóltál! :) (x nap és jó lesz (x elme [1; ∞) halmaz) :D )

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz axioma #12677 üzenetére

    A rövid válasz az, hogy nem, nem lehet ilyet. Illetve adott esetben akár lehet is ilyet, hogy (fordulj jobbra, majd fordulj balra 4 sáv váltás 50 méteren) ne legyen. A hosszabb meg hogy ha van kedved leírni hogy hol van, akkor szívesen megnézem, de nem ígérek semmit. :)
    Melyik település? Kezdjük itt. :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz trebrona #12679 üzenetére

    Volt már Könyves Kálmán, ezek szerint nem lett végig lecserélve (vagy régen ilyen rövid szakaszon az volt a név?).
    Viszont a Korhánközi már létezik szintén és a 2018 májusi utcakép szerint ami itt a képen a Könyvesről Balra nyílik az Wéber Ede, akkor ez ilyen új, hogy azóta olvadt az is át Korhánközire?

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz axioma #12680 üzenetére

    Ááá, te jelentetted ott, hogy "nem lehet befordulni"? Hááát igen. Ugye ezzel az a baj, hogy akkor nem lehet, ha ott áll a sor, de amikor nem áll akkor ezt nem kéne nekik letiltani... Másfelől meg ez Budapest, oda kell állni és amíg be nem enged valaki, addig mindenki mögötted fog sz..ni :) Ilyen. Nem azért kerültél oda mert tolakodtál és megelőzted a sort, hanem ilyen az utcák összetétele. Én 10-ből 9-szer ilyenkor beengednélek magam elé, mert tudom hogy mi a helyzet. (Nem járok arra, de van hasonló helyzet máshol is pepitában.)

    Azzal meg hogy még egy kört akart megtetetni veled ugye "nem lehet mit kezdeni". A másik alternatíva annyival lassabb, hogy még így is megéri. Szóval ilyenkor tessék szép lassan átkúszni a sávokon befelé, aki meg dudál az így járt. Ezt tudom hozzátenni

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz axioma #12684 üzenetére

    Ja, hogy ez ennyire friss. Mert tavaly valaki jelentette itt kb ugyanezt, hogy ott nem lehet átsorolni. Nos persze kell a többiek segítsége (vagy hogy ne legyenek ott), de amúgy sajna szabályos. Ez kb olyan mint a főútra balra kikanyarodás, hogy a csúcsforgalomban nehéz, a többiekre vagy utalva hogy megsajnáljanak. Itt picit jobb, mert ha nem enged senki, akkor betartasz a többieknek. :(

    Utána meg ugye a Waze arra visz, amerre gyorsabb, nem amerre "én gondolom". Az még lehet egyébként, hogy bepöttyözi a másik utat alkalomadtán (nem tudom ilyet láttál-e már). Mert itt én látnék rá reális esélyt, hogy adhat alternatívát, hogy és a Nagyvárad térnél balra is lehet, csak +5 perc.

    Hú de király! Arra kicsit irigykedem, nekem hagyományos robbanómotorosom van. :( (Elmondod milyen autód van? Lényegtelen a Waze szempontjából, csak kíváncsiság.)
    Volt régen rá opció a kliensben, de most én sem találom, hogy dobálja az üzemanyagárak frissítését. Egyébként már felvetődött több ízben (mióta jobban terjednek a tisztán elektromos autók, nálunk fejlettebb országokban is), de ne állj addig fél lábon. Annyi, hogy vannak fent töltők "Elektromos töltőállomás" néven, leírásban a töltők típusa és száma. Budapest szerintem jól lefedett, vidékről nem tudok nyilatkozni. De egyáltalán nincs supportálva, egyelőre szerintem jobban jársz másik, specifikus appal, ha töltőt keresel (aztán max Waze-zel odanavigálsz).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Roland861010 #12686 üzenetére

    Szia,
    Ezek nem lámpák, hanem egy kamera ikon egy piros X-szel. Ezek "kontroll" kamerák, olyan fixen telepített eszközök, melyek sebességet nem mérnek (kötekedők kedvéért: hozzávéve azokat is, melyek képesek sebességet mérni, azonban nincs meg a jogszabályi háttere a törvényes használatához).
    Ezek legtöbbje Hu-Go kamera és más forgalomfigyelő kamerák (mint pl Budapesten a BKK kamerái).

    Térfigyelő kamerák nincsenek felvéve, mert minek? Nem nagyon téveszted össze semmivel, gyakorlati haszna nincs és sokszor észre sem veszed az utcán sem, hogy ott van.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz axioma #12690 üzenetére

    Hú, szuper! Mármint az autók. Én eddig csak VW eUP-ot vezettem, de baromi jók. Használjátok egészséggel meg balesetmentesen! :C

    Sejtettem, hogy az üzemanyagár frissítésekre gondolsz, a töltős dolgot csak azért említettem meg, hogy ha esetleg kéne és nem találkoztál még vele akkor segíthet.

    Régen volt erre opció, hogy dobja-e fel az árfrissítést vagy sem, de most vagy kikerült vagy csak én nem találom. :/
    Önmagában a reklám része pedig nem rossz, hiszen van olyan MOL kút már ahol lehet elektromos autót is tölteni, plusz bemész eszel-iszol a shopban, tehát releváns lehet elektromos autósoknak is. Csak az árfrissítés kevésbé, de tényleg nem tudom hová került sajnos, bocsi! :(

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #12695 üzenetére

    Ne haragudj, de muszáj megemlítenem, hogy irtó cuki, ahogy arra a hsz-re válaszolva kérdezel meg valamit CSUPA NAGY BETŰVEL, amiben ott van a kérdésedre a válasz... :W

    A "rossz a reklám" kijelentésed pedig megint félrement. Eddig az volt a téma, hogy full elektromos autósnak irreleváns a benzinkutak reklámja, mivel nem tankol benzint, gázolajat vagy LPG-t. Erre mondtam én, hogy nem rossz az, mert van már több kúton is elektromos töltő, plusz érdekelhet más szolgáltatása is egy benzinkútnak, így nem rosszabb az a reklám mint a Bárdi Autóé, vagy a mekié (mert "én meg nem eszem olyan kaját, akkor hülyeség a reklámja") vagy bármelyik másik.

    Azok a reklámok jelenhetnek meg, amikért adott területen, adott cég fizetett és olyan módon, amilyen csomagot választott (pin, 0 speed takover stb).

    (#12701) axioma:
    Könnyebbetre céloztam egy korábbi válaszban, hogy már volt terítéken többször is a dolog, de ne állj addig fél lábon. Sajnos még hírből sem hallottam ilyen tervről. Ennyi van amit leírtam, vannak fent töltők csati típussal. :/
    Amit írsz az szerintem mind nagyon logikus és jogos (mondjuk a rövidebb út, ha nem hatótávot akarsz maximalizálni akkor talán jobban jársz a legtarthatóbb, gyors ETA-vel), de véleményem szerint még túl kicsi a tisztán elektromos autók aránya, hogy nyomás legyen ilyennel foglalkozni. Nem kis startup cég már (vagy divízió inkább) így szerintem a hangsúly a szélesebb körök kielégítése és nem az innováció ami kis réteget érint egyelőre.
    Most olvastam, a 4 nagy japán motorgyártó most tervezgeti a közös szabványos cserélhető akkupakkját a motorba. Elektromos motor még kanyarban nincs itt még súlyos évek lesznek mire ebből kézzel fogható dolog lesz. Nagyon gyerekcipőben jár még ez a fajta közlekedés, főleg a kevésbé fejlett országokban.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #12709 üzenetére

    Semmi gond, én értettem, hogy téged zavarnak a reklámok, szíved joga.
    Viszont kérdés, hogy miért válaszoltál az én hsz-emre, ha ahhoz semmi köze?
    A mondanivalód lényegében az, hogy NEM SZERETEM A REKLÁMOKAT, HOL LEHET KIKAPCSOLNI?
    Az is kérdés, hogy miért kell kiabálnod indításképp.

    Fejeljük ezt meg azzal, hogy a "ne dobálja fel ezeket az ablakokat" után sorokon át magyarázod az árfrissítést... Nyilván ahhoz kapcsolódik. Majd új bekezdésben jönnek a reklámok, ahol a jóságukat ecseteled. Tehát akkor ki az aki nem érti azt ami le van írva? Az lehet hogy te nem ezt gondoltad, de amit írtál az azt jelenti amiről mi beszélünk. Olvasd már el újra kérlek ezt a hsz-edet. Köszi!

    Ami alatta van, az megint nem arról szól, amiről mi beszéltünk. Idejöttél dühöngeni egy beszélgetés közepébe (igen, dühöngeni, mert aki nem ezt teszi nem INDÍT CSUPA NAGY BETŰS KIJELENTÉSEKKEL) és elmondtad, hogy nem szereted a reklámokat. Köszönjünk, pont kérdezni akartam, de mi köze ahhoz amiről mi beszéltünk a kedves hölggyel? Semmi, és nem szeretem a kioktató stílust, főleg akkor nem amikor nincs megalapozva, mint jelen esetben. Még mindig ott tartunk, hogy nem én vagyok az aki mástól várok segítséget, tehát kikérem magamnak, hogy ilyen hangnemet meg merj ütni, értve vagyok?

    De hogy legyen benne neked is valami pozitív, a Waze-beli reklámok nem ilyen a Google APIs integrált cuccok, hanem natívak, ami azt jelenti, hogy nem fogod tudni megfogni adblockerrel meg semmi ilyesmivel és kikapcsolni meg nyilván nem fogod tudni, ahogy a televízióműsorokban sem.
    Amit mondasz, hogy lehetne előfizetéses opció, ahol nincs reklám az alternatíva is lehetne, azonban mivel te is tudod hogy ilyen nincs, kár is ezen veszekedni.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz tyielow #12740 üzenetére

    Ha hosszan (?) lezárt képernyővel autózol, akkor nem lép ki a háttérben a Waze (pontosabban a telefonod nem lövi le)?
    Mert van akinél meg ez történik (én nem próbáltam még így, nem AMOLED-es a telefonom és nem szokott lefagyni sem a Waze, ahogy neked). Állítottál be valami spéci dolgot, hogy hagyja futni a telefon a Waze-t vagy gyárilag ilyen rendes a Galaxy?

    Amikor ajjaj van meg nincs hálózat (pedig a telefon egyébként kapcsolódik szépen) arra én is azt találtam leggyorsabb megoldásnak, hogy kilövöm a Waze-t és gyorsan újraindítom (persze van amikor ténylegesen lehal a routing a háttérben, de az más tészta).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz MunezXBK #12744 üzenetére

    A Waze-ben nem, amikor eltűnik, akkor tapasztalatom szerint a telefon dönt úgy, hogy kilövi. Erre lettem volna kíváncsi hogy mit tud(hat) a Galaxy S8, ami megkíméli vagy milyen beállítás kell hozzá. Mert amit eddig hallottam különböző embereknél különbözőképpen viselkedik ilyen esetben. A különböző gyártók (meg custom romok) adnak ilyen-olyan beállítási lehetőségeket is, hogy mit tegyen a telefon, kivételhez hozzáadhatod az appokat, hogy ne lője ki ha sokáig inaktív pl. Energiagazdálkodás is befolyásolja véleményem szerint.
    Ezért érdekel, hogy akinek kilövi a háttérben, hátha nála is beválik amit az S8 tud. :)

    Menet közben vagy indulásnál? (Menet közben nekem még nem halt le szerencsére, indulásnál volt már hogy nem jött össze valami és utána el sem akart indulni, mindig kisöpörtem, újraindít, rögtön bezáródik, vár, kisöpör stb. :) Mondjuk én bétázom, szóval egy szavam sincs ilyenkor. :U )

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz jalos #12752 üzenetére

    Szia!

    Legutóbbi infóm szerint a mindkét irányból behajtani tilos kivéve BKK táblát lecserélték egy kivéve BKK és taxi táblára. Így taxi módban tervez arra a Waze. Ha átállítom magánról taxira akkor engem is arra visz mint téged a képen, ha nem akkor nem.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Tesztelo.hu #12756 üzenetére

    Már be is frissült a módosítás. Kár, hogy nem szóltál előbb, így csak most (21-én) lett beszerkesztve.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz jalos #12757 üzenetére

    Igazán nincs mit, azért vagyunk itt, hogy ha tudunk, akkor segítsünk. :K

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12762 üzenetére

    Nem, alapból így szoktam írni, csak amikor valaki stílust vált, akkor én is váltok (aki úgy szeret beszélgetni, azzal úgy beszélgetek). Egyébként eredetileg nem akartam válaszolni rá, mert nem volt konkrét mondanivalóm, csak hogy "már jó", de ha már ilyen szépen leírta mi a probléma, akkor megérdemel még 1-2 jó szót.

    A záhonyi határátkelőről meg annyit, hogy az ukránok szerint ott csak engedéllyel lehet átmenni és (ne kérdezd miért) körbevették magukat célforgalmas utakkal, így nem tervez úgy a Waze, hogy Ukrajnából Ukrajnába határátlépéssel. Szóval ha Ukrajnába mész, akkor tudnia kell használni (a határátkelőt), ha nem akkor "így jártál". (Röviden ennyi, amit tudok róla. A technikai oldaláról tudunk még beszélgetni, az emberi meg az, hogy Ukrajna, az ő országukban ők szerkesztgetnek, ahol van helyi szerkesztő gárda ott nem kontárkodunk bele a "másik térképébe". Ha vannak jó érveid, akkor őket kell meggyőzni hogy ez így hülyeség. Mint látod, eddig még senkinek nem sikerült.)

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #12765 üzenetére

    Szia, ha jól értettem akkor megcsináltam. Ha jársz erre, akkor néhány nap után majd kérlek figyeld ha tudod, hogy hibás-e még valahol.
    (Egyébként nem "számol" vele a Waze, csak megjeleníti. Számolni a sebességadatokkal számol amiket az áthaladó felhasználók generálnak.)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #12767 üzenetére

    Mi is! :)

    Nem mindig Waze-zel??? :Y :Y :Y :))

    Alapesetben 1-2 nap, de most is picit el vagyunk már maradva a térképfrissítésekkel. Jobb esetben jövő hét elején már igen. Ha pontosan akarod tudni, akkor ugye 24-én délután csináltam, itt fent, meg az INTL # Map Build cellát kell nézni, azon belül is a Last Edit Time-ot. Ha az nagyobb mint 24-e 14:00 (ami valószínűleg 25 8:00 lesz) akkor már befrissült.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12773 üzenetére

    Az hogy valamit ő furának tart az nem sért engem. Az lett volna sértő ha kijelenti sértődötten, hogy "ez egy szar, nem jelezte pedig már mióta így van, nem dolgoztok pedig ezért kapjátok a fizetéseteket". :D (Igen, volt ilyen ember, főleg a lezárások viccesek mikor baleset van valahol a pályán és megsértődik hogy "nem jelezte" és te ha már ott ültél benne tettél lezárást a kliensből? Mit? Nem. Akkormeg? :D Üljleegyes. :D)

    Azt lenne jó tudni, hogy mi ez az engedély amiről ők beszélnek. Nem hiszem hogy ez személyes "falus" dolog lenne.
    Te tudsz bármilyen ilyen engedélyről? (Gondolom nem, de azért megkérdezem, feltettem ezt a kérdést az ottani térképjegyzet írójának is.)

    Azért kerüli el, mert a határon van ez a szegmens. Szóval jelenleg mindig a határátkelő elé kell tenned a célpontot, majd utána ha átértél akkor az igazi célhoz. :U De most megnézem és Ungvár és Szlovákia között meg nincs ilyen. Weird...

    Nem baj, csak ki fog derülni erről is valami, aztán majd okosabbak leszünk (remélhetőleg).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12777 üzenetére

    Még semmilyenről, mert egyelőre nem jött válasz...
    De köszi az infókat, majd ha lesz valami vele akkor megosztom, addig marad a hack hogy határ előttig tervezel, majd tovább az igazi célig.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12796 üzenetére

    Ezekre a "mit lát" meg mit "nem lát" dolgokra az a válasz, hogy nem tudod, hogy hány kell. Valószínűleg mindet látja és valahogyan súlyozva van amit nem tudunk. Ez a legtárgyilagosabb amit mondani lehet.
    Az meg hogy előre nincs színezve... ilyen. (Sajnos.)
    Az hogy akkor is arra visz. Persze, lehet a másik felé még rosszabb. Vagy most épp nem rosszabb, de rosszabb szokott lenni és az a -1.5 perc nem éri meg a kockázatot, hogy legyen helyette +5. De ezeket sem tudod. Azt sem hogy mennyire lő mellé amikor tervez meg hogy a másik út mennyivel jobb. Vagy éppen beszorulsz két olyan szerencsétlen mögé akik nem mernek 30-nál többet menni a 60-as korlát mellett.

    Az hogy a torlódást mikor írja ki, nos amikor odaérsz ahol ő a végét sejti, akkor kerül ki az a trafficbar bal oldalra és mutatja hogy a bedugult szakasznak melyik részén jársz. Előre ezt nem teheti ki, hisz nem vagy benne még, hogy haladna a csíkon?

    Volt még ilyen, hogy nem arra visz amerre én gondolom, mert másik irányba vágja le a sarkot, meg kis utcában megy. Ez megint olyan hogy ¯\_(ツ)_/¯. Ha van konkrét hely, írd meg és megnézzük szívesen a szerkesztőben, de jó esély van rá, hogy "hát ez itt teljesen jó, valamiért arra tervezett" lesz a válasz, mert tényleg passz. De így full kontextus nélkül meg extrán passz, azt lehet rá reagálni, hogy "nekem is volt már ilyen, mentem tovább egyenesen (ha ismerem kb a terepet vagy látom a térképen)". Majd legközelebb másik irányba megyek, mert az mondjuk kényelmesebb nekem, többen vannak de nem kell annyi elsőbbséget adni vagy akármi, ezért én mindig felülbírálom x helyen amit a Waze javasol, mert csak.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12809 üzenetére

    Nyilván ez egy valós eset, ha felmentél az autópályára és előtted történt tömegkarambol, te pedig pont az első kijáratnál akartál kimenni. Minden más esetben azért valljuk be, elég hihetetlen amit írsz. :)

    Szata:
    A friends bar (ugyanoda tartunk és ki mikor ér oda) tuti így működik. Lehet a traffic bar is, jó gondolat. Akinek fixen be van kapcsolva a térképvezérlők megjelenítése, az próbálja kikapcsolni hogy mindig látszódjanak és úgy megnézni. (Beállítások / Térkép megjelenése / Gyors elérés / "Mindig mutasd" kikapcsolva legyen)

    Ezt egyébként nem "bekapcsolni" lehet, hanem megjelenik, ha nagyobb torlódás van. Ilyenkor mutatja hogy melyik részén mekkora és mennyi ideig tart várhatóan.

    Amikor más irányba visz, akkor általában be van pöttyözve az "ésszerűbb" útvonal is, egy + x perc buborékkal, hogy azért nem arra, mert az hosszabb. (Nekem sem mindig jelenik meg és ezt sem "lehet bekapcsolni" ez van (elvileg).)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #12767 üzenetére

    Jut eszembe, nem is szóltam: Elvileg már szombaton befrissült a módosítás, azóta már a javított sebességhatárokat kéne látni.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12814 üzenetére

    Velem ilyen nagyon ritkán van, hogy ülök a dugóban és nőnek a percek. Illetve ha igen, akkor utána valami balesetet látok. Pl a múltkor a Nyugatinál, akkor ~10 perc volt eljutni a Jászairól a Nyugatiig.

    Nekem az már rég volt. No meg főként Mo. kontextusban mozgunk szerintem javarészt a legtöbben. "Ugyanilyen" simán lehet Németorszgában is, ahol a kutya nem használja. Ne felejtsük el, hogy Budapest felhasználószámát olyan jelentéktelen települések előzik csak meg, mint London és Párizs. Szóval ha elmész oda ahol nem használja senki, nyilván nem lesz olyan megbízható, mint itthon.

    Ez esetben tényleg "nem látja", csak ez nálam már ilyen red flag, mert mindenki ezt nyomatja, hogy "nem látta és jelentettem és rögtön piros lett, meg kiírta hogy 5km/h" igen. Csak ettől nem változik a menetidő, mert Budapesten bele van kalkulálva, ahol meg nem használja senki, ott a jelentéstől függetlenül nőni fog.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Rick4 #12820 üzenetére

    A sebességhatár csak neked van, nem kalkulál vele tervezéskor. Tehát ha a kis faluban a lakó-pihenőben mindenki 40-nel megy, mert leszarja, akkor a Waze 40-nel fog kalkulálni. Ahol nincs adat ott van valami default érték, de ezt hamar elnyomják a valós adatok.

    A valós és a historikus adatok transzformációjával dolgozik számításkor, historikus adatok alatt pedig egy heti, félórás (azt hiszem 30 perces) bontást értünk. Az ünnepnapok külön kezelve, persze így is mindig küzd 1-1 nyári vakáció előtt/után picit, illetve a Karácsonyi szünetben is.

    Az hogy hogy öregítik az adatokat azt passzolom, de az aktuális nyilván erősebben van súlyozva. Tehát ha ma reggel nagyon havazik akkor már indulásnál látod a +10 perces becsült menetidőt adott esetben.

    Visszatérve, igen. Azzal kalkulál amit a felhasználók átlag használata kiad, mondjuk a 4-es úton valószínűleg olyan 70-80 között van egy 90-es szakaszon (ha nincs araszolás adott időszakban).
    És te hiába mész 50-nel, nem ez adja az alapját. Ebből nem is lehet számítani. Mindig számolja újra az akutális sebességed alapján vagy hogy? Az megbízhatóbb adat, hogy itt általában ennyivel tudnak/szoktak menni az emberek.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz merqree #12822 üzenetére

    "DRIVER
    SATISFACTION
    INDEX 2016"

    Ez pontosan milyen kapcsolatban áll a felhasználók számával? Egyébként meg európai viszonylatban mondtam, hogy kik mögött vagyunk.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12826 üzenetére

    Na, akkor jó. Én nem járom minden nap a környező országokat, amerre mozgok én nem szoktam ezt tapasztalni, hogy egyszer csak állok és csak nő nő az érkezési idő. Illetve akkor amikor valami balhé van, mint mondtam is.

    Használd nyugodtan külföldön is, csak arra akartam célozni, hogy én beszűkült jellem alapesetben arra gondolok, hogy ingázunk, mert a legtöbben ezt csináljuk az én vagy részében. Persze vannak többen akik fuvaroznak meg egyéb mozgásokat végeznek, de elég bátran ki merem jelenteni, hogy a felhasználók többsége az idő többségében a napi kis átlag 30-40 kilométerét autózza le valami nagyvárosban és/vagy környezetében.

    Én is használtam már vidékre meg külföldre menet, de nem ebből vonom le a következtetéseket, hanem a sűrűbb használatból.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #12832 üzenetére

    Én csak annyiban nem értek ezzel egyet, hogy ha túl sok paramétert változtatsz, akkor utána nehéz levonni a következtetést a végén, hogy mi is befolyásolta a dolgot igazán.
    Persze értem a te megközelítésedet is és az is hasznos szerintem is, viszont ezekből is az a jó, ha több van, akkor egymással is össze lehet őket vetni, meg a hétköznapokkal is.

    A hirtelen extrém forgalomnövekedésre egyébként szerintem elég jól reagál. Ilyen szempontból meg Budapest is szar, mert ha valahol baleset miatt tényleg totálisan beáll, akkor annak nincs akkora kilengése a szokásos araszoláshoz képest.
    Ugyanakkor jöttem én haza amikor késődélután vonult át V-betűs bácsi a városon. Na akkor a Waze mondott egy merészet és a Széll Kálmán tértől, leküzdött engem a Halász utcáig, majd onnan fel a Megyeri hídig a rakparton, itt már alig volt dugó, míg mindenhol máshol a környéken állt mindenki.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz repvez #12853 üzenetére

    A fb.com/wazehu? Mitől lenne félhivatalos? Olvasd el a leírását. Itt ugyanazt a segítséget kaphatod meg kb, mintha oda írsz. Annyi különbséggel, hogy ott több/más szerkesztő olvassa mint itt. Illetve itt a többi fórumozó is tud segíteni a tapasztalatával, vannak itt feketeöves emberkék. :K

    Egyébként meg a tervezésre az a válasz, hogy azért mert volt amikor már ment, nem kell most is mennie. Az egy új dolog volt, hogy tudott menni ~700 km-nél messzebb is, de valószínűleg nem voltak elégedettek a tervezés minőségével, hiszen azt is folyamatosan fejlesztik (emiatt néha bejönnek (új) hibák is ezen a téren).
    De teljesen mindegy, megpróbálsz tervezni és nem megy. Akkor próbálsz rajta segíteni hogy sikerüljön (használhassa az autópályákat, fizetőst, matricást is), ha úgy sem megy, akkor marad ami eddig volt: Kézzel köztes pont vagy más navi. (Mert ez amikor működött is úgy működött, hogy főleg autópályán vitt, ilyen nagy távon. Tehát ha kerülted vagy adott térségben nincs is, ott elhasalt ekkor is a tervezés.)

    Ehhez tényleg jobb ha olyan körben érdeklődsz akik nemzetköziznek, mert kis átlag userek akik 30 km-t ingáznak naponta baromira nem érzik ezt meg, hogy sikerül-e épp 3500 km-t tervezni vagy sem.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz axioma #12949 üzenetére

    Szia, intéztem a Törzs utcát, köszi.

    A töltők egyébként a Waze-ben is szerepelnek 'Elektromos töltőállomás'-ra keresve lehet meglelni.
    Az pedig, hogy a PlugShare-ből tudsz a Waze-zel navigálni az nem a Waze újítása, eddig is ment volna, ha a PlugShare-ben megcsinálják a linket. Tehát ha van más app ami nem tudja ezt, az annak a fejlesztőin (vagyis döntéshozóin, managementjén) múlik, a Waze oldaláról már jóideje adott ez a lehetőség.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz dionaea #12957 üzenetére

    Lassan, lassan a Maps felzárkózik olyan tekintetben amiben ő van elmaradva évek óta? Ezt akartad mondani? :D

    Én 1 dolog miatt félek. Be fognak jelenteni mindenféle szemetet fix sebességmérőnek (mint a traffihunteren) és arra fognak hivatkozni a kevésbé tájékozott emberek, hogy "de az traffipax mert a Google Mapsben is ott van", akkor is, ha valójában nem az. :(

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Keem1 #12983 üzenetére

    Az a vicc, hogy miért beszélünk ennyit erről? Ez nem olyan dolog, hogy csak azért nincs, mert én köcsög vagyok és nem hagyom hogy ott legyen sávinfó, hanem mert nincsenek meg hozzá a feltételek hogy legyen. Majd lesz, egyszer csak. Tudni fogtok róla ti is. Addig pedig ez a vita pointless.

    Az meg hogy tarts jobbra meg balra meg ilyesmi. Ezek az eszközök vannak, az hogy tarts jobbra meg balra nem azt jelenti hogy be kell menj a legbelső vagy ki kell menj a legkülső sávba, hanem úgy az irányt mondja hogy abban a kereszteződésben kb merre kéne menned. Van egy csomó ilyen esetlen kereszteződésünk, például az M3 bevezető és a Róbert Károly találkozása. Balra tartasz (a legbelsőben) hogy jobbra menj. Jobbra tartasz (a külsőben) hogy egyenesen menj és jobbra tartasz vagy a középsőben mész, hogy balra menj. Zseniális... Ennyi tudunk tenni hogy kábé mondja hogy mit várhatsz mely irányba kell menni. A forduljok egyértelműbbek ott tudod hogy kábé a szokásos 90°-ot kell kivitelezni többnyire.

    Az is vicc, hogy ha valamit a Waze nem tud, de a Google igen, akkor ménemtudja nevetésges és le van írva mint egy ovisnak hogy mi az adott feature. Mi sem vagyunk fogyatékosak, tudjuk mi a sávasszisztens.
    De az miért nem röhejes ahogy a Google most kezdett megjeleníteni baleseti infókat, hogy most jelenít meg sebességmérést? Annyira unalmas ez, hogy mindig valamin szenvedni meg hisztériázni kell, főleg olyan dolog miatt, amin senki aki olvassa nem tud előrelendíteni, de mint valami csapat idiótának az ember szájába van rágva, hogy "jó akkor leírom megint mer hülyevagy". Nem visz előrébb, majd akkor lesz értelme beszélni róla hogy ha meg lesz az eszköz a problémára, vagy ha olyan természetű amit meg tudunk oldani a rendelkezésünkre álló lehetőségekkel.

    Amúgy a Google cuccokban is van reklám, csak ott más a megjelenítési metodika és arra találtak ellenszert az AdBlockerek személyében. Különben egy kereső, bármilyen cikk alatt a Google reklámjai vannak. Abból "mérnincsenfizetős"? :U

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz retesz147 #12990 üzenetére

    Az ilyen nagy fehérség térképcsempe hiba. Valamiért hiányzik, nem töltötte le és passzolom, hogy miért nem veszi észre és próbálja meg újra, hisz nyilvánvalóan van internet kapcsolat.

    Már hallottam ilyenről, de velem még nem fordult elő (csak amikor nem volt normális sávszél és eleve hiányoztak a térképcsempék).
    Azóta, ha most megnézed látszik az adott szakasz? Ha igen, akkor ¯\_(ツ)_/¯.
    Ha még mindig rossz, akkor tud olyat, hogy a letöltött (cache-elt) térképcsempéket eldobatod és ekkor muszáj újra letöltenie amikor következőre szüksége van rá. Waze/Beállítások/Általános beállítások/Térkép frissítése

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz tyielow #13001 üzenetére

    Köszi, felvettem Waze-ben, mert hogy nem volt ott, így a rossz Google találatra navigált. :U

    Majd otthon megpróbálom ezt is korrigálni (már hogy a Google helyet a helyére tenni).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz kmarci25 #13005 üzenetére

    Köszönöm szépen. :) Van amikor rögtön elfogadják, van amikor várni kell rá (van amikor elutasítják). :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz tyielow #13008 üzenetére

    Már jó helyen van. :D

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Usgyi #13036 üzenetére

    Szia!

    Ahogy mondják a többiek, az autóUTAKat is kerülöd. Pest megyében (meg szerintem úgy bárhol Magyarországon) a díjköteles utak vagy autópálya vagy autóút besorolásúak.
    Kérdezem ártatlanul, hogy ha van Pest megyei matricád, akkor miért kerülöd az autópályákat, autóutakat, ha amúgy autóútra felmennél? Amivel ott mehetsz azzal mehetsz autópályán is. :U

    A fizetőkapus utak meg nálunk nem csinál semmit, csak ahol van fizetőkapu (de ott meg tipikusan matrica nincs).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz petir #13089 üzenetére

    Szia,

    A megosztás szerintem működik. Nem kell írogatni, lehet SIM kontaktokat használni. Nem értem a kérdést.

    A barátok kezelésével van inkább "probléma", vagyis nem probléma, csak ez az only facebook barátok nem annyira jó. Ha ugyanoda tartotok, akkor nem mutatja automatikusan (a kis friends bar-on hogy ki hol tart), ha nem vagytok FB barátok (és nincs összekapcsolva stb. stb. stb.). Ezen is elvileg dolgoznak valamit. Majd valahogy lesz egyszercsak.
    Bízom benne, mert az útvonalmegosztással is voltak gondok és sikerült rendbe tenniük (tapasztalatom szerint).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz MunezXBK #13093 üzenetére

    De hát meg lehet osztani. Leírom másképp.
    Van az útvonal megosztás meg a helyszín küldése. Ez most is megy, bárhogy megoszthatod. SMS-ben, e-mailben. Bármilyen chat alkalmazásban is. A másik meg tudja nyitni a nevezett alkalmazásban és megnyitja a Waze-ben. Akár a megosztást, akár a helyet.

    Ami nem megy FB nélkül: ha ugyanoda tartotok, akkor automatikusan látjátok a másik mikor érkezik.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz merqree #13149 üzenetére

    Akkor gondolom most "a Google beszántja a Maps-et, szépen kivérezteti, 3-4 hónapot adok neki. Nincs benne zenelejátszó sem meg más useless szarok sem. Csak a sávasszisztenssel tud többet, az meg lesz majd a Waze-ben is olvastam valahol hogy valaki hallott róla". Hol vannak ezek a kommentek? Pedig úgy vártam. :D

    *jaj a legfontosabbat kihagytam "egyre szarabbul tervez, amióta frissítettem az új verzióra a BurgerKing alkalmazást, a Maps mindenféle kerülőkre visz (mert ennek is annyi relevanciája van, mint a Waze kliens verziónak a tervezett úthoz; 0) és még Csilla sincs benne" :D

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz simico #13174 üzenetére

    Nem jött át a lényeg. Egyrészt nem ez volt a fő szempont, másrészt amit mondtam:
    A Waze kliens verziójának semmi köze a tervezés milyenségéhez.
    Ajjajozás van, meg network error is van, ez lehet kliens oldali problem meg szerver oldali is. A kliens oldalán jellemzően (tapasztalatom szerint) a hálózat kezeléssel van gondja. Wifiről 4G handover meg hasonlók. Romaingból hazajönni (nekem ilyenek voltak, utóbbiba a telefon bukott bele maga).

    Amit én figuráztam ki, az a végfelhasználói hozzáállás és "megszakértés", hogy "amióta frissítettem a legújabb verzióra, mindig belevisz a dugóba". Felejtsük ezt el. Nem azóta, ha nem frissíted akkor is belevisz. Sőt, akkor is ha visszateszed a 3.9.34.6-ot, meg akkor is ha fogod és innentől iOS-en használod. MERT UGYANAZ A ROUTING SZEVER SZOLGÁL KI MINDENKIT! (Nyilván földrajzi helytől függően és biztos van terheléselosztás is meg stb. de semmi köze a kliensedhez.)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz dionaea #13177 üzenetére

    "Sztem ha jelent vki kátyút addig kellene maradnia amíg nem csináljak meg"
    Hűha, az örökkévalóságig? Kicsit túlzónak érzem.
    Ez mindig felmerül, most volt FB-on is. Ugyanazt tudom mondani, mint ami ott van. Gondold át logikusan.
    Először is nem addig van fent a jelentés amíg le nem nincsottozzák, hanem alapból van egy időkeret amíg életben van. Ha megerősíti valaki (köszivel) akkor kap egy kis plusz időt (de nem kumulatívan, hanem újrakezdődik a visszaszámlálás). Ha nincs ottoznak többen, akkor meg egyszerűen eltűnik.
    Nézzük azt, hogy ez jó-e így. Alapesetben a legtöbb jelentendő esemény nem él hónapokig, baleset, rendőr, úton álló autó, dugó stb. Tehát nincs értelmes hosszúra venni. Olyan is gyakran van, hogy mire jelentik hogy autó az út szélén, addigra a kb 50-nel guruló útellenőrzés autó már rég messze jár (sok ilyet láttam már) akkor nekünk nem jó, ha ez fent marad évekig.
    A másik ilyen az az, hogy vannak akik szeretnek bejelenteni valamit 400× (nézz meg egy frekventáltabb helyen lévő sebességmérést. Ha nincs 10 jelentés róla, akkor egy sem). Jó lenne az neked, hogy több száz kátyú jelentés ami ott van - és itt jön a következő kérdés - medddig is? 30 perc. Az kevés. Akkor 1 óra? 5? 2 nap? 1 hét? Egyik sem jó, mert a kátyú tovább ott van. 1 hónap? Annál is. Akkor mi? "Majd amikor leszedik?" Ilyen nincsen, kell legyen valami vége. Akkor meg ne tüntessük ki a kátyú jelentést ennyire.
    Ha meg olyan mélységű, hogy azt pedig mindenképpen látni kell mert különben ha belehajtasz baj lesz, akkor inkább meg kéne vele keresni az illetékes közútkezelőt. Budapestről tudok nyilatkozni (nem azért mert az a világ közepe, hanem onnan van tapasztalatom), hogy ezt-azt azért meg-meg csinálnak. Sokkal több értelme van őket noszogatni, mint leírni 1001.ként, hogy "mértűnikel, biztos valaki leveszi :((( "

    A kliens meg "mikor jelzi a dugó" kérdés. Mire gondolsz? A színes útra? A "trafficbar"-ra, ami mutatja hogy még hány perc mire átjutsz a terheltebb szakaszon?
    De miért kell látni? Majd fogod látni magad előtt. Különösen meglep, hogy ezt sérelmezed, miután pont te írtad le a lényeget, van hogy jobb a dugót végigaraszolni mint kerülőútra menni. De ez is olyan téma ami örök vita "mérvittarra ménemvittarra", van aki nem akar kerülni van aki meg kerülni akar. Ez nem gondolatolvasás, egyszerűen számol a rendszer és kidobja, hogy időben melyik a jobb várhatóan. Én is kalandozom időnként, ahol ismerem az utakat és ha választani kell akkor én is inkább kerülök, mert nem tudnak vezetni az emberek (elindulni, besorolni a jó sávba, stb és ebből többet kapok ha araszolni kell). Meg nem kell annyit váltogatni így nem kopnak annyira azok a kopó alkatrészek amik ehhez kellenek. :)
    Szóval a lényeg, hogy ha nem tudod melyik a jobb, nem mindegy hogy mutatja-e a dugót vagy sem? Egyszerűbb ha mész amerre tervezett, vagy ha nem tetszik az útvonal akkor mész más irányba. Függetlenül attól hogy hol mit mutat. Nekem szokta mutatni, persze nem mindig, de ennek is nyilván meg van az oka. A sok piros mászkáló csíkot animálgatni is erőforrásigényes. És akkor jön a "mérmerülennyire szarezafos" meg "tűz forró ez a fos".

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Faby #13187 üzenetére

    Szia!
    Köszi, hogy szóltál, úgy nézem már jó. A hét végén állították át a fiúk, csak most nincs napi térképfrissítésünk.
    Ha esetleg még jársz arra akkor pillants rá kérlek, hogy szerinted is oké-e. Köszi!

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz dionaea #13188 üzenetére

    Ezzel nem tudsz vitatkozni, ez működési sajátosság.
    Igazából a válasz annyi is lehetett volna, hogy "merígyvanéskész!", csak ennek nem sok sora van. Szerintem értelmesebb, ha keresünk valami logikusnak tűnő magyarázatot.
    De ha már nem értesz egyet, akkor szerinted hogy kéne legyen? És ezen túlmenően az hogyan működne jól? Hogy garantálod, hogy ne járjon több hátránnyal mint előnnyel?

    De mi ez "a dugóban való figyelmeztetés, hogy dugó lesz meg ilyen lett"? Még mindig nem világos, hogy pontosan mire gondolsz / mit szeretnél ezzel. Persze legyinthetünk is, hogy én hülye vagyok, úgyis így marad, te meg azt csinálsz amit akarsz. Mert valószínű, hogy változni nem fog, bármi is az amit szerinted ebben lehetne jobban csinálni, csak kíváncsi vagyok.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz simico #13193 üzenetére

    A lényeg a poén volt. Meg amit leírtam. Az hogy van amikor nem működik az más tészta mint amikor hülyeségeket szakértünk meg, hogy "azért nem jó...", meg "amióta..." Engem ez nagyon zavar, amikor kinyilatkoztatunk valamit, vagy netán még fel is vagyunk háborodva, hogy "én nem is fogom akkor frissíteni mert én tudom". De nemtudod! Hányszor kell elmondani? Vagy akkor tudod, csak ne írd le, mert lefordulok a székről ha el kell olvasnom.
    Ha nem viccből írjuk (márpedig aki dühös az ritkán tesz ilyet), akkor ne szaporítjuk már a butaságokat meg álhíreket a neten. (Arra vannak nekünk újságíróink 'neves' lapoknál. :D )

    Az amikor nem talál útvonalat meg ajjaj, azzal nem tudok mit csinálni, az fejlesztési és üzemeltetési kérdés, az meg nincs crowdsource-olva. :)

    Én akkor tettem föl, mikor kellett mutogatni az xy kódot, hogy én azt a menüt kérem. De már nem is voltam ott vagy 1 éve meg az app sincs már fent. :D Csak ez volt az első ami eszembe jutott. Majd akkor máshova megyünk WazeCaféra :DD

    Szadán még engem se, de Veresen mindig arra akar vinni, ahol nem lehet látni semmi a MOL kút előtt nonstop parkoló szétrohadt teherautótól. Mérnemtudja hogy ott nem lehet kitlátni? Öcsém ez szarezafos. :O :))

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz st6969 #13194 üzenetére

    Tapasztalatom szerint Androidon jobban le van kicsit maradva. De én már hozzászoktam.
    Úgy lehet tenni ellene, hogy kinézed az utcaneveket vagy próbálsz referencia pontot keresni a térkép és a valóság közt. Pl ahol le kell kanyarodni ott szemben is van-e utca. Vagy a szemben lévő utca után van?
    Elhaladsz egy keresztutca mellett és megnézed mi volt a neve, megnézed a térképen is, hogy onnan még hányadik. Mondjuk én ezt nem a Waze számlájára írom, nekem iGO-val is ugyanez volt a "bajom".
    A hiba bennem van. :DDD
    Körforgalomnál meg olvasd le a táblákat és akkor nem tévedsz el. Direkt bele van írva a kijárat nevébe amit látsz fizikailag a kijárat előtt is a táblán. Plusz számolhatod is a kijáratokat. Dupla ellenőrzés. Akkor buktad ha elkezdesz kőrözni a körforgalomban (ha lehet és nem turbo), mert akkor a Waze megveszik és nem fog tudni segíteni a folytonos újratervezés miatt. :(

    A fordítás szerintem nem hibás. Azt állítod be a telefonon, hogy milyen outputra adja a Waze a hangot. Az alapértelmezettre (amit a telefon választ) vagy mindig a (telefon) hangszórón? Ha hosszabb lenne, akkor nem férne ki véleményem szerint.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz st6969 #13198 üzenetére

    Nyilván lehet olyan ahol nem, de szerintem Magyarországon jól állunk vele. Pont emiatt, hogy az 5. kijárat mellett ott legyen, hogy milyen út, milyen település felé. És hazabeszélek, nem tudom hogy van-e ilyen mondjuk Ausztriában vagy máshol, Mo-on tuti.

    Hát pedig így működik tapasztalatom szerint az átlag telefon. Ha beledugsz audio csatlakozót vagy BT lejátszóra csatlakozik akkor a legtöbb hangot oda nyomja, zenét meg ilyesmit tuti és a Waze-t is. Ha bebököd a kapcsolót, akkor meg mindegy mi van, megy "a hangszóróra".

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz viktorhu #13200 üzenetére

    Azért mondtam, hogy jól állunk és nem, hogy "mindenhol így van". :)

    Ha jelzed és tudjuk, akkor korrigáljuk. :) Nyilván nem a kis település az etalon, hanem a sűrűbben használtak.

    Én erre gondolok mindig, amikor valaki azt mondja, hogy "bezzeg az iGO mennyivel jobb, mert nem újratervez, hanem közli hogy fordulj vissza ahol tudsz". Hát ez marha sokat segít tényleg, mert nem tudom hol tudok. Ráadásul ezt meg tudom tenni egyedül is mikor csippan, hogy újratervez. Sőt azt is látom, hogy mennyivel több idő nem visszafordulni ahol tudok... Én utáltam ezt az iGO-ban is, amikor többsávos záróvonalas úton "fordulj vissza ahol tudsz". Ahha és hol tudok azt mondjad meg. :D

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

Új hozzászólás Aktív témák