- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- DIGI Mobil
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Íme az új Android Auto!
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
-
Kbali
nagyúr
Köszi! Az a helyzet, hogy korábban nem tapasztaltam ilyen jelenséget, ráadásul emlékeim szerint nem volt az ég sem felhős, szokott útvonalat jártam be. Igaz múlt hét elején volt olyan, hogy kb. 10 perc alatt tudott egyik nap pozícionálni, pontos műholdjelet fogni... Annyira nem zavart egyébként, csak érdekes.
-
axioma
veterán
Hm, ertem. Illetve nem annyira, ha egyszer _mostanra_ (mar amikor lekerdeztem) rovidebb ido a varoson keresztul, es a gyors van beallitva, akkor is igy fog tervezni? Ezek szerint tolunk kotelezo lesz megnezni a valtozatokat, plane me'g wifi alatt ha takarekoskodni akarunk a forgalommal.
[Amugy nem, nem figyelem az alkalmazas-hireket, fb-n meg plane probalok nem csinalni semmit se.]
Egyebkent hianyolom a gazdasagos tipusu tervezest, vagy barmit, ahol kis kulonbseg eseten a masikra kapott score-t is figyelembe veszi (tipikus, hgoy T keresztezodesben nem megyek balra ahogy mondja, hanem jobbra, es ujratervezes utan mar - ugyanannyi idovel, kevesebb km-rel - jobbra tovabb vezet, pedig a kozelben van korforgalom, ahol megforgathatna, ha lenne ertelme. -
axioma
veterán
OK, vegulis en ritkan navigalok, a ferjem meg meloba is bekapcsolja, igaz szokta is kovetni ha nagyon elviszi, de nagyreszt a megszokott utvonalan megy. Igazabol pont akkor lenne jo, amikor tobb hasonloan jo utvonal van, es az aktualis allapot szerint valasztana'nk. Ezek szerint ez csak ugy jo, ha belenezegetsz...
Amugy nem para nekem a mobilnet, csak lassitott, de ha van lehetoseg, akkor miert kozben tornaztassam. -
dattis_
tag
ezen még tényleg lenne mit javítani. Néhány hete úgy beszívtam, hogy csak na. Négyes főút, Üllőnél levő körforgalomtól Monorig. Baleset volt. 4 km, kb. fél óra. Esze ágának sem volt az útszakasznak befeketedni, mivel gondolom egy irány, egy sáv. És olyan lassú volt a forgalom, és gondolom olyan kevés Wazer fért el az úton, hogy nem volt túl sok infó, ami alapján gyorsan befeketedett (pirosodott) volna az út, és elterelt volna engem is és másokat is. Valahogy ha ez az algoritmus ami ilyen esetben számol, még finomodna, akkor tip-top lenne. És pont az a szívás, hogy négyes út, főút, ahogy olvasom nagyobb prioritással tervez, pont amikor nem kéne. Ettől függetlenül nincs az az Isten, hogy mást használjak, imádom a Waze-t
-
pixelmester.
aktív tag
-
axioma
veterán
Megneztem.
Ha nullarol inditva tervezek Pomaz-Szfvar, akkor magatol atvisz az M0-son Pestre, teljesen korbe, 129km es 1:24 menetido. (Es vagy 5 felkialtojeles terulet.)
Ha ke'rek alternativ utvonalakat, akkor ezen kivul a kovetkezoket kapom:
8123 fele (ez lesz a hegyen keresztul) 88.9 km es 1:26 perc (semmi jelzes)
M1/M7 fele (ez a normalis) 83.5 km 1:08 menetido (1 felkialtojeles, Margit-krt.)
Most oszinten, ez igy hogyan normalis? Mert szerintem sehogy. En mar a 30 km roviditest is jobbnak gondolnam a 3 percnel, egyszeruen fel orat meghalado utazasnal 2-5% elterest nullanak vennek a scoringban, nagyon kicsi tavolsagoknal meg szinte csak a tavolsag szamit, nehogy mar nekem masodperces eltereseknel tornaztasson.
De azt sehogy se ertem, hogy miert mond nekem 35 km kerulot es negyed ora pluszt... ez igy me'g akkor is hatareset lenne, ha a tervezesnek "foutvonalak preferalasa" neve lenne, mert a preferalas nem jelenti azt, hogy mindenaron. De a "gyors" alatt meg egyszeruen ver ciki... Pont arra nem jo az egesz, amire hasznalni lehetne, az online infok felhasznalasaval a gyors eljutas megtervezesere. En azt gondolnam, hogy ha elindulok itthonrol Szfvarra, es engedleyezem a palyat, akkor kb. a forgalmi adatok alapjan arrol kene dontenie, hogy Margit krt. BAH csomopont, Erzsebet-hid, vagy Petofi-hid iranyaban - azoknal indulva az M7 fele - optimalisabb (legyen aka'r csak idoben). De ezt nagyon nem csinalja. Mikor elhagytuk az M0 keresztezodest, az elso ujratervezesnel me'g onnan (Bekas hatara) is visszaforditott volna. Nonszensz![ Szerkesztve ]
-
pixelmester.
aktív tag
értem, azt hittem nem számít a sebességeltérés a nagy számok törvénye miatt, de ezek szerint mégis
amúgy lehet tudni, hogy kb hány aktív felhasználója van a Waze-nek hazánkban? és milyen a tendencia? Gyarapszik a tábor?
ezeket csak azért kérdezem, mert tudom, hogy a rendszer annál jobb és pontosabb lesz, minél többen leszünk... én is nagyban hittérítek -
Watt25
veterán
Azért mondjuk szerintem az árnyalja a képet, hogy volt róla szó valamelyik előadáson (még talán Párizsban), hogy léteznek, illetve egyfolytában fejlesztik azokat az algoritmusokat, amelyek kiszűrik a nem személyautósokat. Persze, ezek az algoritmusok biztos olyan Waze-esen vannak megírva , de attól még lehet, hogy érnek valamit. (Mondjuk egy kerékpárost kapásból nagy eséllyel ki lehet úgy szűrni, hogy sehol sem megy 30km/h-nál gyorsabban.)
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
pixelmester.
aktív tag
jaaa, közben leesett
csak azért neked címeztem, mert még nem ismerlek titeket, egyeüdl rólad tudom, hogy te ilyen adminok adminja vagy
pár napja arra közlekedtem, és érdekesen akart volna bevinni a körforgalomba. aztán most ránéztem a szerkesztőben, és valami iőkorlátozás volt ott... de Watt25 már megoldatta -
pixelmester.
aktív tag
újabb leplek hullottak le én meg egyre bölcsebb wazer vagyok...
fölvittem a térképre pár büfét meg edzőtermet/sőprtlétesítményt. remélem az nem gáz
Illetve egy autómosót is, "other" kategóriát adtam meg, de láttam, "garage" és "industry" kategóriába sorolt autómosókat, ezt a témát szerintem tisztázni kéne.Illetve indokolatlannak tartom, hogy minden egyes lakatlan terület "park"-nak van titulálva... szerintem csak az számít parknak, ahol mondjuk le lehet ülni padra, meg van játszótér, vagy pl a Városliget.. De ezek a külvárosi "zöld" területek miért számítanak parknak? csak lassítják a rendszert...
-
pixelmester.
aktív tag
Azt írod, hogy nem lehet kategóriánként keresni.
Viszont a Waze-ben a Navigálásnál vannak Kategóriák, de azok nem egyeznek az editorban Landmark-kategóriákkal. (Itt pl van Autómosó kategória) - vagy ezek a találatok a Google adatbázisából jönnek?
a waze editorban felvitt POI-ok hol jelennek meg? -
pixelmester.
aktív tag
igen, a googleplay is azt írta, hogy 2013.12.11. ( ez egy tavalyi verzió )
és a Waze-ben meg ott van a 3.7.7.0 - de nekem frankón ott vannak a kategóriák villantsak screenshot-ot?
két éves user vagyok, de csak most decembertől kezdtem el használni is. jelenleg 460km-nél tartok, és már több térképszerkesztésen és jelentésen túlvagyok. És persze már többször navigáltam is vele. -
Kbali
nagyúr
-
-
pixelmester.
aktív tag
Ez most komoly, hogy ha nem adok meg várost (pl egy főút emnti kis pihenőben), akkor nem az az alapértelmezett, hogy nem tartozik egyik városhoz se??? ez elég gáz programozás ügyileg... igazán bepipálhatná magától a "nincs"-eket, ha nem adok meg semmit, mivel okkal nem adtam meg...
Nyilván lakott területen megadtam a város és utcanevet.Amúgy Csornán én neveztem el az "Ifjúsági lakóteéep utcát", mert név nélkül volt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen