- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pulsar
veterán
Viktor, szerintem már aktív, és talán mindig is az volt, csak nem tudunk róla
dattis_: igazából szerintem nincs értelme engedélyezni, mert egy navi ne úgy akarjon már engem oda vezetni, hogy visszafordítgat. Hogy akkor mégis minek? Hát a kérdés remek A rendszer valamennyire öntanuló nem csak a felvitt adatokból navigál, hanem ha pl egy kereszteződésbe, ahol tiltva van egy kanyarodás, de sok user sokszor befordul, úgy veszi, hogy valószínűleg vagy hibás a szerkesztés, vagy elavult az adat, és engedélyezi a kanyarodást. Ugyan ez vonatkozik a visszafordulásra is. Persze ha ezt valaki sutyiba teszi sokszor, mert pl hajnalban nincs forgalom, és így engedélyeződik egy megfordulás, az nem jó, de ezzel "ki tudod kapcsolni"
-
TomKiss
tag
Ez mikori?
Engem szombaton simán elnavigált jobbra, mikor Pesten volt a célpont."Nincs az a magánélet, ami ne lenne leleplezhető. A civilizált világban nem lehet titkot tartani. A társadalom olyan, mint valami álarcosbál, ahol mindenki eltitkolja az igazi személyiségét, de rejtőzködés közben lelepleződünk."
-
Watt25
veterán
Nem igazán látom a logikát abban, hogy valaki egy közösségi programban nem a helyi nyelvet használja. Miért lennének Magyarországon csak angolul beszélő térképszerkesztők???
Viszont, ebből most az is kiderült, hogy nem magyarul használod a Waze-t, mert akkor nem kérdezted volna.Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
SZATA
senior tag
Bár nem hozzám szót, talán elfogadod amit mondok.
"Hogy AB pont között a legrövidebb távolság az egyenes, richtig nem arra tervez, pedig forgalmi akadály nincs."
A Waze alapbeállításban nem arra tervez, ami a legrövidebb, hanem amerre a leggyorsabb. Persze lehetnek anomáliák, de bőven van olyan, hogy olyan a tervezett út ami a józan észnek ellentmond, de valóban gyorsabb.
Ezt sok hagyományos navihoz szokott ember elfelejti. Nyilván egy kihalt főúton a távolságtól függ leginkább a megtételéhez szükséges idő. -
Watt25
veterán
Ezt ki tudnád részletezni? Mert ugye felül a következő utca van írva, nem pedig ahol haladsz. Az azonban valóban hülyeség, ami ott van, mert onnan sehogy sem lehet 1,3km-re a Mndú, és nem lehet a következő utca. Mi volt a célpont?
[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Pulsar
veterán
elvileg nincs különbség, mert az útvonal tervezést a szerver végzi független attól, hogy az most android, vagy iphone, vagy bármi más. Ami lényeges lehet a beállítások.
Igen, kicsit lett alakítva a kereszteződés, és egy kanyarodási szabály úgy maradt.lalakov:Hárman is ott leszünk, wroadd, zsezo, és jó magam
[ Szerkesztve ]
-
-
F-ECT$
titán
Persze értem én, hogy kis mintán nehéz dolgozni, de amikor van elég minta, és ez látszik is, mert ki tudja számolni az átlagsebességet, akkor sem bünteti eléggé a lassú útvonalat. Tehát ha azt látom, hogy egy 5 km-es szakaszon 11 km/h az átlagsebesség, akkor az a dolgok mai állása szerint nálam 27 perc.
Én inkább azt preferálnám, hogy 5-10 perccel lője túl az érkezési időt, minthogy azt lássam, hogy 30 perc a terv, ehhez képest végig az ajánlott útvonalon maradva 55 perc az út.
Sajnos nincs 2 készülékem a google maps-es összevetéshez, de majd ma indulás előtt megnézem, hogy mit tippel a 2 progi, és ehhez képest mi a valóság. (Remélhetőleg ugyanazt az útvonalat fogja mindkettő ajánlani.)
Pulsar: köszi, ezek az adatok mennyire publikusak? Azaz, hogy mikor lesz új algoritmus, az hogy fog működni, stb?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
Bferibörs
addikt
sajnos nekem még nem volt olyan alkalom amikor ne vitt volna az erdőbe-próbálgatom hátha megértem az elvét,
minimálisan bevinne a behajtani tilos táblánál, de volt, hogy az otthonom elől elvitt volna, miután megálltam közölte menjek 200 m majd forduljak balra :-)
csütörtökön katasztrofális volt-lehet az újra pakolás miatt ?- haladjon kétszáz métert majd....,haladjon 200 métert majd...haladjon 400 métert... és nincs folytatás ,akkor pld. a cél mellett elvitt kb 30 méterre majd megkerült egy háztömböt kb. 1 km és a 98 számú háznál kitűzte a zázszlótt-az utca másik végére a 8-ba mentem ami kb. 800 méterrel arrébb volt-szerencsére az utcát megtaláltuk.
Net volt, gps volt.Mindez Érden történt.Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
F-ECT$
titán
És így bőven kibírta a 2 órát Iph5-ön töltő nélkül.
Na az gáz, ha csak 2 órát bír töltő nélkül.Watt25: azért mobil a cucc, hogy ne kelljen mindig tölteni. Olyan is van, hogy nem saját autóban kell a navi, és másnál nem feltétlenül van töltő. Az 1000 Ft-os töltőre meg általában olyan is. (Nekem is van, csak végszükség esetén használom, jobban szeretem, ha kibírja nélküle.)
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
SZATA
senior tag
Ha lenne klíma, nem sírna a szám. :/
Mivel a mostani tartómmal nem tudom ráirányítani a levegőt, eldöntöttem pár hete, veszek én is egy hasonló tartót, csak még nem jött össze. A Speedshopban csak maga a rögzítő része volt 2,7eFt, a linkeltek meg azért nem tetszenek, mert túl zártak, nem járja rendesen a levegő. Mondjuk annyival is jobb, hogy nem süti telibe a nap.
-
-
F-ECT$
titán
Ne feltételezz semmi okosságot a waze-től. Engem pl akkor is le akar küldeni egy főbb útról egy kisebb párhuzamos útra, ha nincs a főbb úton dugó, és max 1 percet nyernék a letéréssel.
A waze 1 valamire használható: a felhasználók bejelentéseit kell figyelni. Nekem a gmaps a nagy árvízi dugók idején sokkal pontosabban becsülte az érkezési időt, mint a waze.
Dive ever, work never.
-
Pulsar
veterán
nem hivatalos oldal, egy lelkes Szlovák felhasználó fabrikálta. Jelenleg már működik. A nemműködés oda nem az eladás oda volt, hanem hogy kliens verzió váltás történt, ahol a számlálás már másképpen zajlok. Ha megnézitek, ahol elkezdett csökkenni a felhasználók száma, ott jelent meg az új béta, és amikor szinte teljesen elfogyott, jelent meg a play-ben
-
SZATA
senior tag
Ha elfogadsz egy tanácsot, akkor most ne a hibajelentések lezárásával kezdj el térképet szerkeszteni.
A béta szerkesztőbe megjelent egy olyan új funkció, hogy lehet kommunikálni a bejelentővel. Szinte az összes jelentésnél folyik a beszélgetés, amit nem látsz, de ha lezárod, megszakad a kérdés-felelek kapcsolat.
Köszi, ha erre tekintettel vagy. A funkció várhatóan hamarosan az éles szerkesztőben is megjelenik. -
SZATA
senior tag
A térkép nagyjából késznek mondható, apró finomítások, aktualizálások lehetnek csak leginkább. A lakóhelyed közelében, vagy amit jól ismersz, ott próbálj finomításokkal kiegészítésekkel kezdeni.
Őszintén szólva én se nagyon szerkesztek mostanában az előbb leirt hibajelentéses dolgok miatt. Fél órányi pásztázással találok egy hiányzó utcát, vagy felveszek valami változást.
Az ilyen ideiglenes dolgokat a feedthe.waze.hu oldalon regisztráció után tudsz jelenteni. -
SZATA
senior tag
Hi!
A livemap-en tudsz! Klikk > Probléma jelentése