- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz MunezXBK #13093 üzenetére
Csak idonkent merul fel, hogy nalam van meg az uticel, mar elindultunk mert azert nagysagrendileg csak tudjuk pl. delpest, es en addig raerek a pontos cimet kikeresni anyosulesen, ezt kuldenem at az o telojara. Altalaban ekkor jon az a megoldas, hogy - bal kezenel levo - tartobol kiveszi, odaadja, beallitom, visszarakja. De regen siman kuldtem neki ha en mar egyszer kikerestem, es egy megnyitas egy OK-val siman be is allitotta neki. Ami azert valljuk be, sokkal inkabb XXI. szazadi megoldas.
Gmaps-nek nagyon utalatos dolga, amiert nem vagyok hajlando atszokni, hogy nem emlekszik a korabbi uticelokra (se ugy hogy kikapcsoltam / megallt es indulnek tovabb, se ugy hogy kikerestem, megsaccolta az idot, es amikor tenyleg indulnek akkor kezdhetem elolrol. -
axioma
veterán
válasz zeon.hu #13102 üzenetére
Nekem anno az 5.-esem ofoje mondta, hogy a gyerekekkel a fb-on kommunikal. Azert szoltam a gyereknek, hogy legalabb hamisitsa az adatait mert 13 ev alatt nem is lehet tag. Erre a tanarno felkoszontotte januar 1-jen... mert szolt neki a fb hogy szulinapos a lanyom (ja, novemberben, de ha mar hazudnia kellett az evben, miert lenne valos a honap/nap?).
-
axioma
veterán
Bp. Vacin kifele az Arpad-hid elott, ha balra ra akarunk kanyarodni, legalabb napok ota van egy savlezaras. Ertelme nem latszik, de jelentosen lassit, ma is volt 3 lampavaltas atjutni, csutortok delutan (akkor nem ment a waze, beszelgettunk) akar 10 perc plusz. Uton folyo munka helyett (ma reggel a ferjem jelentette, en delutan kuldtem ra fotot is), tudnatok oda savlezarast jelolni? Azt tuti hamarabb kerulnem ha a terkepen latom, hatha masokat jobban segit a kikerulesben.
-
axioma
veterán
válasz axioma #13427 üzenetére
Kiderult, mi az oka. Hulyek. Amikor mar befordulsz balra, ra ugye a 3 savra, akkor a belso savban (a sinek mellett) ma reggel dolgoztak.
De konyorgom, 2 sav fordult eddig ra a 3 savra, raadasul nem egyidoben semelyik massal, most is lenne 2 szabad sav, sima sarga csikkal megoldhattak volna, erre most van egy +5 perc acsorgas a lezart belso miatt, ami eredeti nyomvonalan dolgoznak (a rendorauto is benne allt aztan kis szirenapoccel atment a piroson mert o csak jobbra akart a rendorpalotaba...)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz fant0mi #13463 üzenetére
Majd most lesz letjogosultsaga, ahogy jonnek az elektromos autok... en mar ijedeztem hogy nem erek haza, amikor kiderult hogy Aquincumbol Pomazra este is (ertsd, nincs a hev-atjarok miatt mar dugo) siman elvisz Szentendrere, es utana a bekoton vissza, ha a muvhaz az uticel akkor is. De az Bekasrol is majdnem 2 km plusz, bentrol talan tobb, a nagyobb atlagsebesseg miatt meg plane tobb fogyasztas... en meg elmegyek Romainal Csillaghegynek, Bekas a belso oldalon, egyenes haza.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #13468 üzenetére
Aze' ez nem ilyen buta modon lehete csak, hogy vagy gyors vagy rovid A jelenlegi optimalizalas nem veszi a plusz km-eket figyelembe, egyszeruen csak sulyozni kene es annyi. Mondok egy szamot, hogy nekem 70% legyen a km-es plusz es 30% a perc-plusz, igy tervezzen... a mostani a 0-100.
Nem tudom hogy most jobb-e a helyzet, szerintem finomhangoltak a sracok az utak besorolasaval, de volt hogy Pomazrol a Balatonra korbekuldott volna a nullason, kevesebb mint 5 perc elonyert. Ja es +40km azt hiszem. Ez csak akkor realis, ha ingyen vegtelen uzemanyagod van. Vagy kizarolag percre fizetett autod mint azt hiszem a mol limo, persze ez mar csak varosban. -
axioma
veterán
válasz Szili17 #13471 üzenetére
Nezd, en a +40km de -5 percre mondtam, hogy akkor jogos ha ingyen van az uzemanyag (es igen, egyesek igy kezelik a ceges autokat... szoval nem nulla halmaz). Es egyre tobb a start-stop-os auto, ahol a dugozas plusz fogyasztasa mar nincs olyan nagy.
De akkor mondjuk ugy hogy a gyors nem feltetlen elony annyira, mint amennyire sulyozva van. Szerintem. De nem gondoltam egyebkent hogy barmi tortenne eziranyban, csak a szempontomat osztottam meg... de hozzatennem, hogy [josolt menetidoben] masodpercekben merheto kulonbsegert +2km az bizony benzines autoskent is zavart. Mindenkepp jo lenne valami bunti a plusz km-ekert a pontozasban, mikor keresi a legjobbat. En ugyan meg szoktam nezni az utvonalakat, de eleg surun van az hogy harom viszonylag "gyors" van, km-ben meg mind tobb mint a normal, nem kisutcas kacskaringos utvonalam, ahol aztan kiderul hogy semmi akadaly nincs. Peldaul a regi Szentendrein kifele igen regota nem tervez, es a Bekasnal at a hatso utra (benzinkutnal, mert balra kanyar nincs ugye) ketszer hagytam hogy megszivasson, soha tobbet, megis allandoan azt ajanlgatja.
Az elektromos autobol ketfele van. Az egyik a varosjaro, ennek szerintem mar van letjogosultsaga, a masik a "fo" auto, annak szerintem valoban nincs me'g itt az ideje. -
axioma
veterán
Budai alsot valaki a tegnapi futasnal ugy zarta le, hogy most is e'l... le kene szedni, a waze es gondolom google is kikerulteti tok foloslegesen [atmentunk rajta de feloldani nem tudtam]
-
axioma
veterán
válasz jerry311 #13656 üzenetére
Ez akkor stimmel, ha a dugoban allas kozben az EVI nem valtozik. Csak en volt hogy 10 percet alltam ugy, hogy kozben vitte felfele az evit. Magyarul nem szamolta bele... A wazehoz kepest 20 perc tartalek egy 30 perces uton nem volt a legutobb eleg, nagynenem lekeste a vonatat... (integettunk neki, szoval csak 19 perc volt, plusz amig beertunk az epuletbe).
-
axioma
veterán
válasz Chris0321 #13660 üzenetére
Figyu, en nem ekezni akarom a waze-t, de bizony az lenne a celja hogy josoljon az adatokbol. Azt pedig a parameterek figyelembevetelevel szamolja (me'g ha ML reteg is van az is csak szamolas), ez vilagos. A varatlansagokat nyilvan megszivja, de hogy hetkoznap reggel nem 1 perc atjutni Bekason a hev-atjaron azt azert az altalanos adatokbol is lehet latni, megis ugy tunik hogy azzal szamolt. Rendszeresen kell nekem is felulbiralnom pont ingazas alatt, amire elvileg jobbnak kene lennie joslas tekinteteben, mint a videki utakhoz.
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #13667 üzenetére
Na ja, benzinesnel, de szerintem egy rendes start-stop-osnal mar akkor is olcsobb a rovidebb ha idobeli kulonbseg a vegen nincs.
Raadasul en kicsi kocsival vagyok barmi utfelen elferek, nem hangoskodom es fustolok a mellekutakon vagy kertvarosban, igazan vihetne arra. De nagyon sokszor tulsagosan preferalja a fobb utakat. -
axioma
veterán
válasz viktorhu #13671 üzenetére
En nem, en elektromossal jarok (me'g a feket se nyomom), de arra meg a multkor azt mondtatok hogy tul kicsi az ara'ny... ezert nem azzal peldaloztam.
Amugy Prius I start/stop mar csak a hibridsege miatt is, 18 evesen 350e km korul adtuk el, inditojaval a nalunk levo 3(?) ev alatt semmi gond nem volt. Azert ezt mar tudnia kene egy sokkal kesobb gyartott autonak is... teny, kuplung az azert nem gyilkoldott mert nem volt benne[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz viktorhu #13674 üzenetére
Sajnos a waze nem hajlando rovidet adni a 3 alternativaban sem. Legalabbis az esetek tobbsegeben valaszthatok, hogy melyik fouton megyek nagy sebesseggel, azt nem hogy mellekuton "csak" otvennel (Westend felol Pomaz iranyaban ha nagyon dugos a Szentendrei/Batthany akkor kivisz a Vacin, max. abban kulonbozik hogy Budakalaszon vagy Szentendre felol visz ra a hev-atjaro elotti dugora). Termeszetesen mar ismerem a terepet es en alkalmazkodok.
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13678 üzenetére
Nem vitanak szanom, csak megjegyzem. Amerre en jarok, nem az a jellemzo hogy megyunk mondjuk 5km/h korul hullamzoan de folyamatosan, hanem az hogy van elol valahol egy lampa, es ha az piros, akkor ugyis all mindenki. Jo, most mar tudok egy olyan kisebb szakaszt ahol mostansag vszinu fogok jarni, ahol ez a lassu folyamatos van (ami nekem pont jo, ennyi az auto kuszasa, minden pedal felenged modban megyek rajta )
-
axioma
veterán
Hat ma pont el akarta kerultetni velem az uromi dugot, hazudott egy +5 percet ugy is hogy mar visszakanyarittatott volna. Nem hallgattam ra, erre elhaladva csak 1 perccel nott a varhato erkezes, aztan meg az is eltunt erkezesig. De Budakalaszon is ki akarta kerultetni, sajna ott nem neztem hogy mennyit mondott de ott se lett lenyegesen hosszabb (szummaban az eredeti 41 perc helyett 46 perc alatt odaertem, igaz a masodik leglogikusabb utvonalon, az elso az a hatso Szentendrei felujitasa miatt vallalhatatlan manapsag).
-
axioma
veterán
Ma bevitt a waze egy kb. nemletezo utcaba, ki akarta kerulni az Uromon kialakult dugot.
Errol van szo (a bal oldalatol addig a keresztezodesig ahol a jelolo van nem lehet eljutni):
Az ion nem fert at, egy biciklis me'g atjott de mi nem (nem az a baj hogy foldut hanem jarhatatlan, sajna hulye vagyok nem fotoztam az allapotokat). Es mindket agon jarhatatlan. Ki kene venni a foldutak kozul is.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13779 üzenetére
Jelenleg a linkelt kep jobb oldali agan egy kb. 1 meteres, osszefuggo, ismeretlen tartalmu gaz van keresztben (nem mertem belehajtani), de mar oda se lehet az auto karcolgatasa nelkul eljutni, a fak alatti aljnovenyzet fullra leszukitette azt a foldutat.
Szerintem vedd ki, autoval jarhatatlan. Ha egyszer nem sietek csinalok rola fotot. -
axioma
veterán
válasz Szili17 #13785 üzenetére
Jeloltem ma Uromon a masik kerulon egy lezarast, de a valos helyzet hogy a 3-as "keresztezodes" kozepen egy szep nagy lyuknyi fel van bontva, elkeritve, auto mellette nem megy el egyik iranyban se auto.
A sotetszurke jelolonel, a Waze a Jokai - Rakoczi koz - Iskola u. kerulot ajanlja (a Budakalaszin van a dugo), de az most nem mukodik. En csak a Jokai->Rakoczi kanyarodast tudtam gyorsban tiltani.
Sajna nem tudom, meddig lesz ott, de a jelek szerint nem most hirtelen bontottak, nem tunik sietos munkanak, nem is indokolt hely alapjan valljuk be.
(Hogy lehetne kisebbre venni a kepet?)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13798 üzenetére
Jokain vegig tudtam menni, az a kiskerulo mukodik. A Rakoczira nem lehet a haromszog egyik szara felol sem (a masodik ugye mar szandek szerint szabalytalan bar tabla nincs - de egy auto szeles az egesz ott me'g).
Hosszat nem tudok, igaz nem is tudtam nagyon buveszkedni a tiltassal. Amugy jott utanam is auto az is tanacstalankodott kicsit, biztos ot is gps vitte arra, nem helyi.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Megint beszivtam... lehet hogy mondani mondja, de az elmult par honapban 3x jartam dugoban abban a budai utcaban, ahol a haz _alatt_ kell befordulni, amugy kuzdhetsz vissza koruton keresztul. En vagyok hulye, mert mindig azt hiszem eleg nekem a rajz, nem kell a szoveg. A feliratok meg mar kicsik nekem, a vezeteshez jo szemuveggel nem latom jol.
Viszont utana be akart vinni a messzirol nezve is behajtani tilos utra, ra a villamos vaganyokra. Alltam a pirosnal es nem ertettem.
Itt szabadna "csak ugy" egyenesen menni? Sotet, dugo, mogottem kocsik, mikor engedett egy kieg zold megfordulni inkabb azt tettem, szoval nem tduom mi van a kieg. tablakon, de nem mertem arra menni. Bocs, de nem biztam a waze iranyitasaban...[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #14165 üzenetére
Koszonom! Gondoltam hogy van valami de ez azert abbol a tavolsagbol (bar ez gugli utcakep, szerintem most a valosagban kozelebb volt de meg mindig tul messze) szerintem teljesen alkalmatlan a kozlekedes iranyitasara. De legkozelebb akkor merek arra menni (igen, 16 utan volt, de masik nagyon elbizonytalanito tetel az volt, h kicsivel 6 utan me'g azert csucsforgalom annyira, hogy mig a lampanal alltam, surun es nagy svunggal mentek el mellettem azon a savon a villamosok...).
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Budakalasz szelen, Metronal, a 11-es feletti feluljaro elotti korforgalomnal Lotti hummentett egy nagyot az irany bemondasa helyett. A feluljaro utan bemondta, hogy a Jozsef Attila utcara menjunk az elso kijaratnal. Ezek utan a pomazi (HEV) korforgalomhoz is elojelzos szovegben mintha nem mondott volna iranyt, azt el is felejtettem hogy mi van kiirva (kozben volt egy nem jelolt koztes celunk, de azt majd holnap csekkolom), az elozoeknel mind a ketto a "Centrum" iranynak van abrazolva.
Gyanithatoan nem volt meg a "specko" kijarat-szoveg magyarul, igy ahol utcanevet tudott mondani ott mondta (bar Pomazon is pont Jozsef Attila utca, de ott az egyetlen korforgalomnak ket kijaratan is az van). -
axioma
veterán
válasz viktorhu #14279 üzenetére
Elso szamu gyanum: azt akartak megoldani, hogy a nevek felolvasasa eredeti hang legyen, csak nem sikerult elsore megoldani a parhuzamost (magyar bemondasba a nemet utcanev stb.) hanem csak ugy, hogy valtogatnia kell a programnak a ketto kozott. Es valahol timeout vagy mas miatt kimarad ez a bit vagy a valtas... remelem legalabbis, hogy nem a specko hulye hanem a megvalositas ennel a feature-nel.
-
axioma
veterán
Csak workaround-kent: ha a hivas megjelenese utan hosszu home, waze, akkor egyreszt a beszelgetes ha magatol nem is de talan hatterbe megy, es ha addig nem allt le a waze talan a hivas vegen sem (meg addig is lathato). De nincs most lehetosegem kiprobalni, csak hasonloan kell trukkoznom forditott iranyban miota netradios appot hallgatok es waze kozben leall.
-
axioma
veterán
Teny, de azzal szemben hogy a vegen full kilep (addig nulla waze segitsege van a sofornek ami ugyanugy teremthet bizonytalansagot es rossz forgalmi helyzetet - nem mindenhol lehet lehuzodni), es lehet kezdeni elolrol a feloldast meg a waze inditast, ahhoz kepest kevesebb odafigyeles, ha nem kell feloldas. Szvsz, ymmv.
Persze a legjobb az ha vagy nem veszi fel az ember, vagy ha megis, akkor lehuzodik, es barmilyen nyomkodas tok mind1. -
-
axioma
veterán
Me'g olyan lehetoseg sincs, hogy az elektromos autora NE hozza fel az osszes benzinkutat (nem azt mondom hogy a toltoallomas-halozatot tudja, arra jo a plugshare, hanem hogy ne legyen kotelezo uzemanyag-arakkal foglalkoznom). Pedig egy kicsit nagyobb csapat ma mar a villanyauto.
-
-
axioma
veterán
válasz plömplöm #14403 üzenetére
Ja, en csak arra mondtam hogy a megpimposodasra - amugy 3-5-8 liter aljan lotyogo benzinre ertve, szoval nem halunk bele - a "tipus"tarsak mar az E5-nel is kulon szoltak. Akkor kompatibilis (mert a linkelt oldal szerint az), ha folyamatos hasznalatban van. Csak ahhoz meg minek PHEV.
@hanti: nem szeretnek elektromos toltot jeleztetni, csak a fustosjelzes kikapcsolasanak lehetoseget -
axioma
veterán
válasz Csabex #14512 üzenetére
Nem tulzas, csinald szepen amit mond, es orulj hogy eddig - es igy remelhetoleg a vegeig - te megusztad. Nekem ez 3 het tappenzbe, (virtualis) piros papirba meg rengeteg informacioert konyorgesbe, hosszu telefonalasokba kerult, es meg nincs vege [es meg mindig orulhetek mert a korhazat epp megusztam].
-
axioma
veterán
válasz radi8tor #14532 üzenetére
En forditva hasznalom, plugshare a tolto kivalasztashoz es abbol waze utvonaltervezes kerheto (bar eleve ritkan toltok mashol mint otthon).
Ami miatt lehet, hogy jobb a tipus bevezetese, hogy az EV fogyasztasa sokkal inkabb csak km-fuggo, sot a kisebb sebessegmax javit rajta, tehat mig a normal autos lehet hogy inkabb vegigmegy egy nagyobb kerulon akar par perc bealdozassal is, en forditva, 2-3 percert nem kerulom ki, inkabb elmegyek kis utcakon szep lassan. Mondjuk ez a varosi kisautokra igaz, hosszutavra nem hasznaltam ev-t. Es nem tudom, hogy a sygic tudja-e. De legalabb benzinkutakra nem jon felugro gondolom -
axioma
veterán
válasz flegga92 #14586 üzenetére
Bocs, csak az ios-esek nem akartam hogy nyafogjanak, nem tudom hogy mitol fugg, meg kell kerdeznem a gyerektol o valami hangszertanitos app-ra mondta h hasznalja. Most nezem a sajatomon, huawei, ikeralk. csak sajat launcherevel - gyereke Oneplus 3 koruli.
Amugy android masik fiok se segit? Bar biztos macerasabb. Ha van valami mukodo akkor szolok, ha nem akkor mea culpa. Es ettol igen, lehetne waze-ben. -
axioma
veterán
válasz kisapa #14809 üzenetére
Azert huztam ki mert elvielg a waze beallitasod az, hogy a hangot ugy tovabbitja, mintha hivas lenne. De ez csak akkor kell, ha a BT az autoban nem tudja a mediat, jobb lenne ha tudja azt is hogy a media is legyen tovabbitva es a waze-bol is kiszedni hogy hanghivaskent kuldje.
-
axioma
veterán
válasz radi8tor #14848 üzenetére
Ma offline akartam egy, nem aktualis poziciobol 2 celig utat tervezni. Kezdopontnak kijeloles ellenere [az is nehezkes] nem tudtam ezt egyszeruen megtenni. A google maps viszont megmondta faxni nelkul. Utvonalidore hasonlot mondott arra ami sikerult, Balcsirol felfele irany.
-
axioma
veterán
ios 13.6 verzio install utan elindul a waze megint
-
axioma
veterán
válasz radi8tor #14986 üzenetére
Az mar nem az ut, es tavolsagot latva talan nem is a padka, miert ne allhatna ott, mondjuk parkolonak tekintve azt a placcot. Vagy akar gyalogkent, csak most nem esernyo alatt all hanem autoban ul.
Azzal egyetertek hogy a meres miatt ne szabalytalankodhasson, de azzal nem tudok azonosulni, hogy miert is kellene lathatoan meresi pontnak lennie. -
axioma
veterán
válasz radi8tor #14988 üzenetére
Mar bocs, de sztem ez a kocsi mogotti foldutra jobbra befordulas, majd me'g egy jobbra fordulas a kerites melle eredmenye. Es vissza is ugyanigy navigalnek, nem a jelenlegi allasnak megfelelo iranyban hajtva vissza. [Ha nincs foldut csak en kepzelem oda, az se valtoztat sokat azon, hogy a hely miatt az aszfaltozott utat elhagyva siman megoldhato a muvelet. Az ott valami koves bolt, oda akar megallni a user, de tulszalad, nem akar setalni, visszagurul autoval a bejarat fele'/melle. Meg fog tudni fordulni ugy hogy a padkara mar jobbratartsban erkezik, es besorol "elfele". Legalabbis kep alapjan, nem tudom hol van es van-e barhol barmi tabla, kijeloles stb. amit nem latok hozza.]
A padkan amugy igaz lehet, utnak szamito reszen egeszen biztos, hogy tilos szemben allni, de pont van Pomazon egy olyan hogy parkolo van kialakitva a bolthoz kozvetlen a sav "mellett", igaz parhuzamos, es ott be lehet allni "visszafele", az nem padka - rendor probalkozott hogy szabalytalan de belatta hogy nem nyert. Szoval - bar a jogsim 30 eves igy nagyon nem mernek fogadni ra - de valoszinubbnek tartom, hogy maga ahogy ott all az nem szabalytalan. Ha zarovonalon, kozlekedessel "szemben" allt oda, akkor maga a manover persze az, de ez nem derult ennyibol ki. -
-
axioma
veterán
válasz Marvinyo #15376 üzenetére
Nekem az ion - de ott ugye nincs benzinproblema - marc. kozepe ota 1x volt tenylegesen sajat hasznalatban, meg volt az elso auto (varatlan) szervizelese alatt hasznalva kb. bevasarlashoz. Teny, az elso autonal ez ritka, bar nalunk az elso meg Ampera, es videki utak kivetelevel az se hasznalja a benzint (de videkre csak nyaralasi cellal megyunk/mentunk). Szoval mi E5-t probalunk ezen ritka alkalmakkor beletolteni.
Amugy ja, az ion-nal most az a baj hogy lecsereltem az Alto-t hogy parkolni tudjak melohelynel meg olcson bejutni, felpattant egy nagyobb napelemmezo is, de most mindketto megterulese tolodik, most mar pont fel eve hogy itthon vagyok. Nagyon off, gyorsan be is fejezem. -
axioma
veterán
válasz Winner_hun #15602 üzenetére
Hat ertem en hogy masnak segit, de engem irritalt. Es mostanaban nem jott fel, pontosabban amikor atallitottam volt olyan erzesem h kevesebb - lehet placebo-hatas . Tegnap pedig az uticelom is egy benzinkut 100m-es korzeteben volt es nem remlik [vagy csak nem neztem oda]. Legkozelebb direkte nezni fogom, bar ingazas nelkul ez idoben soka is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest