- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
zkosaras
aktív tag
válasz ghiottone #589 üzenetére
Sajnos ezeken már túl vagyok:
1. Kértem másik QR kódot, a fenti hiba már ezután jött.
2. Az korábbi és az új kódnál is próbáltam másik fizikia kártya mellett, illetve anélkül, közte teljes gyári visszaállítás is volt. A hiba ekkor még csak annyi volt hogy: "Hiba történt a szám aktiválása során."
3. Mivel az aktiváció nem sikerült, és a fizikai SIM (amit eSIM-esíteni akartam volna) már inaktív lett, így most nem vagyok elérhető ezen a céges számon, ami elég nagy szívás (kérhettem új SIM-et is).A Telekomos technikai support szerint ez készülék oldali probléma, nem tudom tényleg így van-e. Egy próbát még teszek majd a Vodánál, hátha ott működni fog.
Köszi a segítséget azért!