- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
1. A FAT32-t még a Win95 is csak utólag kapta meg az OSR2-vel. Ergo ez így önmagában nem indok. Beépíthető utólag.
2. Ami 386 Enhanced módban már 4 GiB, bár praktikusan csak 256 MiB-ot kezelt. 3.11 meg ugye már alapból csak és kizárólag ebben a módban futott.
3. Ez igazából egy érdekes kérdés. Ahogy a 64 bites átálláskor is volt és van a mai napig is külön 32 és 64 bites verzió, úgy akkoriban is megoldható lett volna utólag.
4. Utólag beépíthető.
5. Utólag beépíthető. Lásd első pont. A W95 ezt sem tartalmazta eredetileg a DX-et, ez is az OSR2-ben jelent meg. És igazából az összes W9x telepíthető volt DX nélkül, amit utólag fel lehetett telepíteni. Mellékesen nem igaz az állításod, mert a Win3.x.ben ott volt a WinG. A W98SE-ben került ki a rendszerből. Emellett ott volt a DCI is.
6. Utólag beépíthető.
7. Megintcsak lásd első pont. Annyi változtatással, hogy nem is az OSR2-ben, hanem az OSR2.1-ben került bevezetésre.Szóval az egyetlen dolog, amit sehogy sem lehetne eliminálni teljes újraírás nélkül, az a 16 bites felépítés. A 32 bites alkalmazások futtatása ettől még megoldható volt, igaz csak korlátozott formában, ami részben a MS üzletpolitikájának is a következménye.
API-k meg jönnek-mennek. A Win 95-re DX1.0-DX8.0a-ig mindent fel lehetett rakni. Eredetileg OpenGL sem volt benne, mégis lehetett telepíteni. Ahogy az A3D és EAX nem volt része egy pillanatra sem a rendszernek, minden esetben utólag telepítette az ember a hangkártya driverével.
Persze itt feltehető a kérdés, hogy akkor még mindig Win3.1-ről beszélnénk-e. Erre a választ annyi, hogy csak a MS-tól függött volna. Mert ugye kijelentették, hogy a W10 az utolsó asztali Win, innnetől csak a funkcionalitás fog változni, a verziószám nem. Félig meddig nem első eset a MS-nál. A WXP első kiadása és az összes frissítéssel és SP-kel érkező verziója között is ég és föld a különbség, mintha nem is ugyanaz az OS lenne. Ahogy az OSX-ről is elmondható ugyanez.
Alapvetően az a kérdés, hogy minderre a sok fejlesztésre szüksége van-e az embernek, átlagfelhasználónak. Illetve hogy ezek megléte indokolja-e a jelentősen megnövekedett hw igényt. Nyilván a folyamatos fejlesztés mindenképpen ezzel jár, ergo egy mindennel megpakolt W3.1 is jelentősen megnőtt volna minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Óra topik
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...