Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bakelitlemez

    csendes tag

    Nem nagyon láttam itt vissazküldéssel kapcsolatos sztorit, így gondoltam ezt megosztom, hátha valakit a jövőben érdekelne :D

    Még a BF akció alatt rendeltem egy iPhone 12-t "Nagyon Jó" állapotban, ami ütött-kopott volt, ment is vissza viszonylag hamar.
    Nov 17-én rdndeltem meg a telefont, 21-én kaptam kézhez.
    Nov 21-én be is adtam a visszaküldési igényemet, a csomagot a GLS átvette tőlem Nov 24-én (akkorra választottam időpontot). GLS csomagszámot nem kaptam, a GLS ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, egyszer csak csöngetett a futár és vitte is a csomagot.
    Érdemes lefotózni a cimkét, mert azon kívűl talán a futár ad egy átvételi elismervényt, más iratod/dokumentum a visszaküldésről nincsen.
    Nov 28-án a kézbesítve lett a csomag a Rejoy részére a GLS csomagkövető szerint, aznap bevizsgálták és le is zárták a visszaküldést: Visszaküldéseim menüből eltűnt a telefon, a vásárlásaimnál a rendelés státusza módosult "A visszaküldés megtörtént"-re.
    Dec 4-én kaptam róla hivatalos tájékoztatót, hogy a visszautalás megkezdődött, ez 1-8 munkanap.

    Két észrevételem van csak ezzel az egésszel:
    1: a visszaérkezés után kerestem kétszer is a Rejoyt az üggyel kapcsolatban, érdemi választ nem tudtak adni, így nekem elég érdekes, hogy majdnem 1 hétig ültek kb semmit sem csinálva a sikeresen bevizsgált visszaküldött készüléken és a visszautalási értesítés kiküldése között. A Rejoy ügyfélszolgálat szerint a visszaküldési ebvizsgálás lezárta után 1-2 munkanap míg kezdeményezik a visszautalást, hát ez most valahogyan nem jött össze :D
    2: A nem automata emailekben valahogyan sikerült az ügyintézőnek a saját nevét beillesztenie az ügyfél nevéhez is, annak ellenére, hogy a keresztnevem az email címem része :C

    Volt már rosszabb ügyintézésben is részem, de azért na :D

Új hozzászólás Aktív témák