Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apor

    újonc

    válasz janeszgol #128 üzenetére

    Azóta válaszolt a cég, feltehetően hibás aksi került bele amikor cserélték.
    Amúgy viszonylag korrektek voltak, visszaküldést követően kb. két napot követően megjelent a webes felületükön, hogy megkapták a cuccot, aztán hogy elindítják a visszafizetést.

    A mai világban azért szerintem elvárható lenne, hogy ezekről a lépésekről dobjanak egy automatikus rendszergenerálta üzenetet emailben, hogy ne kelljen óránként bújnia az embernek a webshopos felületüket, meg a GLS csomagkövetőt, hogy tudd, merre jár a dolog.

    Amúgy a rendelésem karácsony előtti 1-2 hétben történt, eléggé stresszeltem rajta, hogy megérkezik-e még az ünnep előtt a csomag. Valamelyik Rejos-os rendelés visszajelzésben volt olyanra utalás, hogy majd a futár fog keresni, de ez nem történt meg. Aztán ahogy már aktuálissá vált a dolog, nézegettem a GLS felületét, és láttam, hogy hiába voltam otthon, mikor próbáltak szállítani, valamiért "nem értek el", ezért visszakerült a depóba a csomag. Ekkor beszéltem a futárszolgálattal, ott elmondátk, igen, ez van amit látok, majd két nap mulva ujra probálkoznak. Mikor kérdeztem hogy amúgy miért nem hívtak fel, előző nap pl. pont kaptam rajtuk keresztül más pakkot, és akkor kaptam reggel smst, aztán meg hívást a futártól, hogy mikor érkezik, akkor mondták, hogy a küldő (Rejoy) olyan alapszolgáltatást rendelt a GLS-től, hogy a címzett értesítése nem tartozik a csomagba. Nem tudom, ez milyen plusz költséget jelent csomagküldésnél, de talán ezt is érdemes lenne upgradelni, nagyot dobna a vásárlói élményen.

    Itt egyben refrektálnék Ákos45 véleményére is, én is hiányolok egy ilyen funkciót. Pláne, hogy még pár héttel, hónappal korábban választani lehetett, hogy kérsz-e plusz akksicserét. Mert ha már utángyártott cuccal dolgoznak, akkor lehet jobban járhat a vevő (vagy cserébe legalább övé a felelősség), hogy milyen alkatrésszel pótol.

Új hozzászólás Aktív témák