Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apor

    újonc

    Sziasztok!
    Rendelős élmény:

    December 14-én rendeltem egy kiváló minősítésű iPhone Se 2020 készüléket. Néhány munkanap alatt megérkezett. Az állapota kb. megfelelt a vártnak, én azért megrendelői oldalról szigorúbban nézve eggyel kevesebbet adtam volna (3 centis vékony felületi karcolás, illetve egy 0.5 cm-es mély karc a képernyőn).
    Az akksi 100%-ot mutatott, gondolom frissen cserélték. De valami nem oké vele, iszonyú gyorsan merült, használat nélkül is (egy éjszaka alatt 0 képernyőidővel, repülőüzemmódban 60-80%ot dobott magáról). Plusz néhány fullmerülésenként mintha elvesztette volna a kapcsolatot az akksival, törlődtek az akkumulátorhasználat előzményei.
    Nem tudom, másnak volt-e tapasztalata hasonlóval. Gyanítom, hogy vagy az aksicserekor rontottak el valamit, vagy a töltésvezérlés ment tönkre a korábbi használatokkor.
    Mindenesetre elindítottam a visszaküldés folyamatát, holnap jön a futár érte.

  • apor

    újonc

    válasz janeszgol #128 üzenetére

    Azóta válaszolt a cég, feltehetően hibás aksi került bele amikor cserélték.
    Amúgy viszonylag korrektek voltak, visszaküldést követően kb. két napot követően megjelent a webes felületükön, hogy megkapták a cuccot, aztán hogy elindítják a visszafizetést.

    A mai világban azért szerintem elvárható lenne, hogy ezekről a lépésekről dobjanak egy automatikus rendszergenerálta üzenetet emailben, hogy ne kelljen óránként bújnia az embernek a webshopos felületüket, meg a GLS csomagkövetőt, hogy tudd, merre jár a dolog.

    Amúgy a rendelésem karácsony előtti 1-2 hétben történt, eléggé stresszeltem rajta, hogy megérkezik-e még az ünnep előtt a csomag. Valamelyik Rejos-os rendelés visszajelzésben volt olyanra utalás, hogy majd a futár fog keresni, de ez nem történt meg. Aztán ahogy már aktuálissá vált a dolog, nézegettem a GLS felületét, és láttam, hogy hiába voltam otthon, mikor próbáltak szállítani, valamiért "nem értek el", ezért visszakerült a depóba a csomag. Ekkor beszéltem a futárszolgálattal, ott elmondátk, igen, ez van amit látok, majd két nap mulva ujra probálkoznak. Mikor kérdeztem hogy amúgy miért nem hívtak fel, előző nap pl. pont kaptam rajtuk keresztül más pakkot, és akkor kaptam reggel smst, aztán meg hívást a futártól, hogy mikor érkezik, akkor mondták, hogy a küldő (Rejoy) olyan alapszolgáltatást rendelt a GLS-től, hogy a címzett értesítése nem tartozik a csomagba. Nem tudom, ez milyen plusz költséget jelent csomagküldésnél, de talán ezt is érdemes lenne upgradelni, nagyot dobna a vásárlói élményen.

    Itt egyben refrektálnék Ákos45 véleményére is, én is hiányolok egy ilyen funkciót. Pláne, hogy még pár héttel, hónappal korábban választani lehetett, hogy kérsz-e plusz akksicserét. Mert ha már utángyártott cuccal dolgoznak, akkor lehet jobban járhat a vevő (vagy cserébe legalább övé a felelősség), hogy milyen alkatrésszel pótol.

  • apor

    újonc

    válasz apor #139 üzenetére

    Végül a hibás aksis telefon helyett rendeltem egy másikat (papiron újszerű állapotú SE2022). Gyorsan megérkezett, előre értesítés nem érkezett, de a futár telefonált.
    A készülék patika állapotú, az akksija párórás nyomkodást követően is minimálisat veszített erejéből, szóval nincs az a jelenség, mint legutóbb.
    Összességében jó tapasztalatom volt a céggel vásárlás terén. A fentebb leírt apróságok tudnának segíteni a vásárlói élmény javításán, de az, hogy viszonylag megbízható forrásból, visszaküldési és garanciás lehetőségekkel, tehát alacsony rizikó mellett lehet nagyon jó áron telefonhoz jutni, dicséretes.

  • apor

    újonc

    válasz Ákos45 #144 üzenetére

    Cakkumpakk egy hét volt.

    Egy szerda délután adtam át a futárnak a telót, a GLS nyomonkövető szerint második nap már megérkezett a céghez a csomag. Következő szerdán kaptam egy mailt hogy megkapták a visszárut, visszautalják a pénzt. Nem azonnal, de pár óra múlva már a számlámon is volt.

Új hozzászólás Aktív témák