Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bwoay

    nagyúr

    válasz snecy20 #97 üzenetére

    én ezzel nem értek egyet. igenis legyenek komoly leárazások BF alkalmával. ez a nap arról szól. 10-20% manapság ingerküszöb alatti. a Black Friday ár az nekem legalább 35% kedvezmény. ugyanis (mint ahogy írtam korábban, érdemes utánaolvasni) ez a nap eredendően arra szolgált, hogy az amerikai üzletek ilyenkor szórták ki az outlet készletüket. azokat a termékeket, amik már régóta ott porosodtak, és az adott üzlet már nagyon meg akart szabadulni tőlük, akár veszteség árán is. bemutató darabok, csomagolássérült termékek, régóta bentragadt készlet, vagy olyan áru, aminek a kedvező beszerzési ára lehetővé tett nagyobb kedvezményt. a készletkisöprés tőkét szabadít fel, amiből lehet majd a karácsonyi készletet pótolni, vagy a tavaszi beérkezéseket finanszírozni. a működési elv pont az, hogy a vásárló számára ellenállhatatlan árat kell adni, a felfokozott vásárlási kedv pedig beindítja a karácsonyi rohamot, az akció alkalmával pedig más termékek is bekerülnek a kosárba, nem csak akciós darabok.

    ha minden áruház fogna 20-30 terméket, aminek tényleg leveri az árát akár 40-50%-kal, akkor persze most már azon hőbörögnének az emberek, hogy miért nem volt minden is akciós, hiszen korábban már ahhoz szoktatták őket, hogy ilyenkor legalább 1 millió termék árát kell lecsapni durván, na ezt tényleg kb csak kamuárakkal lehet kivitelezni veszteség nélkül. biztos vagyok benne, hogy az árösszehasonlító oldalak ilyenkor évről évre nagyobb forgalommal néznek szembe, mert egyre kevesebben hiszik el első blikkre, hogy az akciós ár valóban kedvező. de jó lenne látni egy olyan kimutatást is, hogy hányan dőltek be a felárazásoknak, és vásároltak normál áron termékeket abban a hitben, hogy kifogtak egy különösen jó vételt.

    [ don't... don't believe... don't believe the hype ]

Új hozzászólás Aktív témák