Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Shkiz0 #22 üzenetére

    Nagyon jól néz ki a mocid. Pedig emléxem rá, hogy ezeket a gépeket nehéz volt ilyen állapotban tartani..... A karburátor körül mindig olajos volt, illetve a berúgókar/sebváltó csonkjánál is szivárgott az olaj. Sárvédőket hamar megkapta a rozsda, fényezés hamar mattult...akku körül mindig rohadt, rozsdásodott a lemez. Hiába, szocialista ipar. Látom a hátsó telók kétszemélyre vannak állítva.

    Pár éve majdnem sikerült szert tenni egy 120km-t (!) futott, piros 125-ös ETZ-re, rendőrségnél árusították ki a használt mocikat. CSak lecsúsztam a licitről.

    Mod: Megnéztem a képeket amiket linkeltél. Egy kérdés: Hogy csinálod, hogy a kipufogókönyök nincs megkékülve-lilulva..? Nekem akárhány motorom volt, nyáron hosszabb úton kissé meghajtva már belilult a könyök....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák