- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem is előjött pár, motoros emlék. Az "A"-s jogsim 21 éves, kismotorjogsim hárommal több. 14-15 évesen lett meg az első mocim, egy Simson S51B. Király voltam vele, legtöbb havernak Verhovinája, Rigája, vagy S50-es, esetleg 51N (Fojtott, index nélküli) Simsonja volt. Máig csodálkozom, mit kibírtak azok a simsonok, kis tuninggal vitték a 75km/h sebességet, és mindig tökiggázzal közlekedve 20e. km után csak csörgött kissé a motor, de még 50-nél is egyben volt (később tapasztaltam, az ETZ-ket 20-30e. Km után már furatni kellett). Pár esés, egyéb tapasztalat után katonaság alatt vettem egy TS 250-es MZ-t, négysebességest. Állat gép volt, 80-nál harmadikat kapcsolva kavicsos úton még "kapart", párszor majdnem leestem.... Sajnos rengeteg gond volt vele, a főtengelyszimeringnél megette a váltóolajat, melegedett, és be is állt párszor.... Meguntam, eladtam. Következett egy vadiúj (25 E. forint volt) ETZ 150-es. Ez sem vált be, az első szériás tirisztoros gyújtásos TZ volt, be is szart hamar a gyújtás, megszakítóssá visszaalakították. Ötödikbe semmi ereje nem volt, és annyit evett, mint egy zsiguli. Panaszkodtam, kaptam cserére jogosító igazolást, de nem cseréltem, a pénzt kértem vissza. Ekkor már a család Trabantját hajtottam, de egyszercsak belefutottam egy pajtában álló MZ TS 125-ös gépbe, párszáz km volt benne. Komolyan mondom, motorikusan jobb volt, mint az ETZ 125-ösök, többet kibírt! Kritikus pont az elektromos rendszer volt, a 6V-os dinamó, meg a fesszabályzó kevés volt az akkor bejövő nappali világításhoz. Szerettem, bár elég öreguras gép volt, mikor megnősültem, utána hamarosan eladtam, már 100kg voltam, szélben már alig ment negyedikben. AZóta is fáj a szívem mocira, csak sajnos másra kell az a kis zsé.....De majd talán egyszer.
Mod: Érdeklődve figyelem a hamvaiból feltámadó magyar motorkerékpárgyártást, remélem aki ezt a topikot csak olvassa már mondja is magában, mire leírnám: Pannónia! Apámnak a T5-ösére emlékezem, 70' es évek végén eladta, akkor még nem szóltam neki, hogy ne adja el 500 forintért. (Sajnos). Ha megfizethető áron piacra dobnának egy mocit, még talán a családot hitelbe is belerángatnám....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs