Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz kikikirly #56 üzenetére

    Mercedes féle level 3, amennyit láttam belőle, lényegében annyit tud, hogy követi a sávot, és nem megy neki az előtte lévőnek, vagy kikerüli a sávba belógó akadályt. Sávot váltani is tudna állítólag, csak nincs rá még engedély. Ez az egész csak ott ahova készítettek HD map-et (ami nem tudom milyen lefedésű lesz), egyenlőre csak 60 km/h alatt, és ha nem esik az eső. Azt se tudjuk, hogy ezzel együtt milyen gyakran fog rád csipogni, hogy vedd át, mert nem érti a szitut. Amíg nem csipog, eddig nem kell figyelned egyáltalán (ezért level 3), tehát el tudom képzelni, hogy eléggé paranoiás a cucc. Amit érdekes lenne tudni, hogy ha Tesla visszavesz a futurisztikus céljából, akkor amit az FSD-hez eddig kifejlesztettek, fel tudják-e használni egy ilyen városi "okos sávtartó" funkcióhoz. Ha HD map nélkül megy az, akkor már jobbak. Ha kevesebb szituációban adja a fel a gép, akkor pláne. Vagy pedig az van, hogy ilyen korlátozottabb feladatra sem eléggé megbízható az FSD technológiája, és azért nem csinálnak ilyet.

    [ Szerkesztve ]

  • #54625216

    törölt tag

    válasz kikikirly #56 üzenetére

    Amiket felsoroltál, azok mind az általam is említett "csúszás" kategóriába tartoznak és nem a "segget csinált a szájából". (Persze sárdobálásról továbbra sincs szó ugyebár. :U )

    " Szerintem nem, többször tanúbizonyságot tett róla hogy mérnöki és műszaki kérdésekben annyira van otthon amennyire a mérnöki gárdája tanácsokkal látja el(ha épp nem dönt úgy hogy okosabbnak képzeli magát)."

    Ez konkrétan nem igaz, számtalan korábbi és jelenlegi beosztottja sokszor beszélt már róla, hogy Musk milyen szinten vesz részt a döntéshozatalban és hogyan vállalja magára a néha hajmeresztő műszaki megoldásokért a döntési felelősséget, amit egyetlen CEO sem tudna, ha nem mérnöki hozzáértéssel állna hozzá a problémához.

    "Robotos bejelentés csak hab a tortán, életszerűtlen hogy 2022-re legyen is belőle piacképes termék, seggünket csapkodhatjuk a földhöz ha 2025-re lesz is belőle valami, ha egyáltalán lesz."

    Még akár 2035 is lehet belőle. És? Az a kérdés, hogy a végén megcsinálják-e. Márpedig meg fogják. És mire a többiek kapcsolnak, hogy bakker ez nem valami hülye hoax, megint 5-10 évvel a konkurencia előtt fognak járni.
    Mivel feltételezem se előrendelője nem vagy a terméknek, sem Tesla részvényes, nem értem mire jó indulatilag nekifeszülni Musk nyilatkozatainak, ha az eddigi pályafutását tekintve sorra teljesítette, amit vállalt, még ha nem is határidőre.

    "Számomra fura az a mentalitás hogy az EV iparban Tesla/Elon Musk az isten az összes többi gyártó meg tehetségtelen kóklerek gyülekezete"

    Egyáltalán nem arról van szó, hogy az összes többi autógyártó tehetségtelen lenne, egyszerűen csak más paradigma szerint működnek és nem titkoltan szándékosan visszafogták az EV fejlesztéseiket, hogy a fájdalmas és költséges paradigmaváltást elodázzák. Ezért tudott egy startup a semmiből ennyire a fejükre nőni.

    "Nekem ugyanígy jogom van véleményt formálni róla és ennek a véleményemnek hangot adni."

    Senki sem vonta kétségbe a jogaidat, éppenséggel Te próbáltad előírni Musk számára, hogy miről beszélhet és miről nem, mert hogy CEO-ként csak ezt meg azt mondhat.

Új hozzászólás Aktív témák