- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #54625216 #110 üzenetére
"....eleve nem kell garázs meg saját autó, mert beregisztrálsz egy önvezető flottába és magától érted jön a kocsi, amikor kell, nincsenek dugók, mert az autók figyelembe veszik a többiek pozícióit az útvonal tervezésekor, stb.. Ez már messze meghaladja azt a haszon-kockázat mutatót, ami miatt a döntő többségnek érdemes átállni FSD-re, főleg ha emellett a rendszer biztonságosabb is, mint ha egy átlagember vezetné."
Szép és idealisztikus gondolat. Ha marad a mostani helyzet, egyetlen járművel sem lesz kevesebb az utakon. Mindenki azonos időben érkezik a munkahelyekre. A következő hullámban az iskolásjárat. Majd délután a munkavégzés utáni, bevásárlással elnyújtott dugó. Ezen az sem segít, ha több úton is elérhető a cél. Nagyvárosban élek. Volt időszak amikor a munkahelyem két telephelye között kellett utaznom naponta többször. Ha dugó volt, akkor minden út bedugult. Maps szoftverek már ma is terelgetik a forgalmat, sikertelenül. Több jármű van úton, mint amennyit átengednie képesek az útkereszteződések. A közel kétmillió lakos és az átmenő forgalom naponta legalább kétszer bedugaszolja az utakat.
2021-ben 158.788, kilométer volt a torlódások teljes hossza. Átlagosan 24%-al növelte a torlódás az utazás idejét. (Ebben benne van a vasárnap reggeli forgalom is, amikor jármű alig van úton.)Elméletileg megoldható, ha úgy lehet ütemezni a járműveket, hogy lassítás nélkül képes legyen áthajtani az önvezető autók az útkereszteződéseken. A két egymást követő autó között egy keresztben haladó járműnek át kell férnie a kereszteződésben. Na ettől még fényév távolságban vagyunk.
Az autó tulajdonlásáról nem sokan akarnak lemondani ma még. A carsharing jól indult, de megfogytak az autón látható autók. Gondolom a covid sem kedvezett a szolgáltatásnak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...