Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz k-adi #56 üzenetére

    Mi ez a kettősség? Egyszer az átlagra hivatkozol az én használati módommal szemben, aztán meg otthoni töltést említesz. Az átlag városlakó nem tud otthon tölteni és nincs huszon millája autóra. Tegnap láttam vmi TV -s hírműsorban, hogy megugrott a használtautók utáni kereslet, mivel az újak egyre drágábbak. Ez viszont húzza fel a használt árakat is, de a többség még mindíg a másfél millás kategóriában keresgél. Ezért csak egyre öregebb autókat tud megvenni. Egy huszon millás Tesla hány évesen lesz másfél milla és akkor milyen állapotban lesz?
    Ami a hatótávot illeti, a stabil 500 -as hatótávval én is elégedett lennék. Csakhogy amíg egy modern dízelnél az optimálishoz képest a legrosszabb eset (nagy tempó, vontatmány, stb.) is max. 20% -os hatótávcsökkenést eredményez, addig a villanyosnál ez símán lehet 50% fölött is. Tehát a stabil 500Km -hez optimális körülmények között legalább 1000Km -t kéne tudnia és akkor még ott a töltés problémája. Ha stabil 500 -ra töltünk, akkor valójában 1000 -re kéne töltsünk és az sem tarthat egész éjszakát, mert akkor az átlag városlakó nem tudná tölteni, mivel a minden éjszaka töltés számára nem opció.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák