- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ, hogy mit szeretnél építeni. Vannak utólagos beépítő kittek, pl Bafang, Ego-kits stb., de ami a linkelt videóban van, az gyári cucc. Azt a Focus-t egy Bosch gen. 4 CX rendszerrel építik össze. Ilyet csak komplett kerékpárként tudsz venni. A nagyobb pedelec rendszer gyártók, mint Bosch, Shimano, Yamaha, Brose, nem árulnak külön motort! Akkut tudsz venni, meg vezérlőt (kijelzőt) is, de motort nem és ezekkel a rendszerekkel kompatibilis vázat sem árulnak külön! Motort csak úgy lehet szerezni, ha van egy komplett bicód, pl Bosch motorral, és beviszed a forgalmazóhoz a gépet, akkor amennyiben garanciális, garanciában intézik, vagy önköltségre garancián túl, de azzal hiába keresel meg forgalmazókat, hogy te csak egy motort akarsz venni. Nem fognak tudni adni. Ezeket a motorokat fel kell programozni, az adott áttételhez és váltóhoz, és ezt csak a gyárban tudják megcsinálni! Persze előfordul, hogy az aprón feltűnik külön motor egy szétbontott, lopott e-bike-ból, de azt nem javaslom, hogy megvedd, mert egyáltalán nem biztos, hogy abban a bringában működni fog amibe majd beleteszed, már persze ha tudsz szerezni vázat az adott pedelec rendszerhez (minden motornak más a felfogatása). Ha pl agyváltóhoz volt programozva, vagy jóval kisebb áttételhez, mint amit használnál, akkor letilt a szoftver és nem fog menni a motor. Én azt javaslom, hogy ha nem akarsz terepezni, akkor simán járható út egy olcsóbb átalakító szett, akár agymotoros, akár középmotoros és akkor átalakítasz egy hagyományos kerékpárt elektromos rásegítésűre. Viszont ha MTB kéne, terepezni szeretnél, akkor kompletten vegyél gyárit. Ilyet építeni nem fogsz tudni. Még analóg kerékpár vázakat is kevés gyártó árul, nemhogy pedelec kompatibilist. Egyedül a Specialized-nél láttam külön vázat [link] , de már ez is egy Brose motorral együtt van. Viszont ez húzós, mert egy csúcs S-Works karbon váz, a legújabb Brose s mag motorral, 700Wh akkuval és Fox kashima taggal, potom 6000 euróért. De ez pont nem a spórolós opció, hanem az extra igényes, akinek nem jó a csúcs S-Works felszereltsége és még egyedibbet szeretne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gaming notebook topik
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest