- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android szakmai topik
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akasztott
csendes tag
faszooom
nezegetem ezt a boltot, kiramolnam oket...
letezik, hogy naluk az 1000w motor 124newtonmeter??? ennyivel erosebb a leaf-emnel? ~70nm vettem ki a grafikonokbol, hogy kb olyan eros az 1500 leaf. azert ez gaz, nem?most is kaptam hegyre cimet
direkt lemertem, 10% az emelkedo es haldoklik a motor
suly nincs most rajta...
sanda gyanum, hogy ezen se a tekeresem nem sokat fog segiteni, se a bms csere (tobb amper) sontolas, vezerlo csere... vagy koltsek meg ra, mit tanacsolsz?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1052 üzenetére
Semmit se kolts ra. Ha riktan mesz dombra, akkor tekerj majd, ahogy eddig is. Majd egy sontolest csinalj, de ha ugyanugy kinzod, 20%-al tobb amperrel a termelt ho is ugyanannyival nagyobb lesz.
A fogyasztasnak meg nincs koze ahhoz, amit oda irnak nevleges teljesitmenynek.
Ugyanugy nincs koze a szimulator altal kiszamolt erteknek egy masik motor marketing szovegehez sem, es ha lenne is csak azonos tekeres szamnal lenne erdekes.[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
kephost-os képek nem látszanak
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Akasztott
csendes tag
tehat fizikai keptelenseg ekkora erofolenyre szert tenni? (sokkal tobb nyomatek)
ami meg eszembe jutott es erdekel, hogy szinuszos vezerlovel a sebessegtartas mennyire finom? ma lekorlatoztam 30km/o-ra a motort
mentem 79km-t es 40% van az akksiban (52v38,5ah)figyelem a volt eseseket es a felvett wattot
indulasnal 1500-1900w ir, aztan 27-31km/o kozott ~130-600watt kozott ugral
egy okosabb vezerlovel ezen is lehetne javitani, hogy finomabban korrigaljon, netan fixen tartsa az adott sebesseget? ezaltal stabilabb/kevesebb lenne az aramfelvetele ugye.
a gazkart vegig lenyomva tartom, de van hogy 27-es tempoig lelassul es onnan tol fel 30-31-re.
na ezt egy sabvaton vezerlovel lehetne stabilan 30km/o tartani vagy ez ilyen ugralos tortenet?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1055 üzenetére
Egy masik fele tekeressel szerelt motor lenne a legegyszerubb erre a feladatra.
En meg sosem talakloztam ilyen fel le ugralassal, meg a leggyagyibb kinai elektromos rollernel sem. Ha konfiguracios hiba miatt csinalja, akkor a leirasban amit linkeltem kellene ezt irja, en nem talaltam.
A szinuszos vezerlo ugyanaz, mint a negyszog jeles, csak bele van szerelve egy extra aramkor. Ha silany a vezerlo, ugyanugy silany lesz, ha szinuszos ha negyszogjeles.
A ket technologia nem gyokeresen eltero, par szaz forint elteres a alkatresz arban, es a komponensek 95%-a megegyezik. Roviden: felejtsd el hogy a szinuszos valami messias es mindent megold.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #1049 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy egy profi vázon egy csomó mérnök dolgozik, te otthon nagy valószínűséggel meg sem tudod közelíteni ezt. Rengeteg teszt és mérnöki munka eredménye az, hogy megalkossanak egy olyan felfüggesztési rendszert, ami a pedálozó erőkre kevésbé mozdul be, inkább csak a kerék felől érkező ütésekre reagál. Ha másolni szeretnél, akkor a Giant féle Maestro és a Specialized féle FSR rendszert érdemes, ezeket másolják a legtöbben. A fékfüggetlen megoldást pl ezen a régi kona vázon láthatod. [link]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1057 üzenetére
atlatom, tudom
nyilvan a hidroformalt csoprofilt, vagy a karbont eselytelen lemasolnom
nem is terveztemnekem eleg, ha tudom a papucs-bb es a tag rogzitesi pontjait
mar csak ilyen vazakat kene szerezni es betenni a sablonba es lemasolni vagy egy torzitasmentes oldalnezeti kep, amin segedvonalakat huzva leolvashatoak a szogek stb
mindenesetre koszonom neked is.
-
Akasztott
csendes tag
35-40km/o limitnel egesz szepen tartotta a sebesseget, 1-2 tizedet lassult vagy gyorsult, szoval minden oke
viszont errol a motorrol kikerhetem a velemenyed?
60nm eros (bionx 50nm, go swiss 45nm)
bionxet probaltam mar, meggyozo a rendszer, jovoheten ujra kiprobalom, megnezem fel megy e ott, ahol az enyem nem (persze meg kene csinalni lancosra az enyemet..)a 80% koruli hatasfok mondjuk pont nem tetszik ennel a motornal
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
http://s.aliexpress.com/ru2yEF7V
miazisten!
-
Akasztott
csendes tag
egyebkent ma felkerultek az uj mt520 fekek a verdara, organikus betetekkel.
bar kb masfel hete nem hasznalom a motort.sajnos all minden projekt.
viszont ha a bms-vezerlo csere mellett dontenek, akkor milyen aranyban none a nyomatek?
most ugye 50A bms 40A vezerles van.
aramerosseggel egyenes aranyban no a nyomatek, jol gondolom?
azon filozok, hogy irjak e az akkum gyartojanak, hogy mit javasol max erossegu bms-nek?!
ha tuningolok akkor az eddigi 30-35 km/o tempom a maga 200-600 watt éhségével mekkorara none, ha mondjuk 80A-re lenne a tuning?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1063 üzenetére
Attol, hogy nagyobb a max elerheto teljesitmeny, ugyanazzal a motorral, az aram felvetel/fogyasztas nem no.
Az upp nem foglalkozik nagy ereju bms-ekkel, annyira, hogy az en 70a-som sem volt raktaron, ugy rendeltek ok is.
Igen, az Amperrel durvan egyenes aranyban fog noni a nyomatek. Dupla amper dupla nyomatek. Ugyanigy egyenes aranyban no a nyomatek, ha kisebb max sebessegu motort veszel, fele max sebesseg, dupla nyomatek.
Ha egy pl 1.3x kissebb max sebessegu motor belsore tennel szert, es csinalnal egy sontolest, 40-rol 50a-ra(megint 1.2x), azzal mar 1.56x nagyobb nyomatekod lenne. En ezt tennem.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
es sontolesnel mi donti el, hogy mennyi hozaganyag keruljon a vezerlore vagy csak szemre, talalomra hasrautve oda kell folyatni par cseppet?
az is megfordult a fejemben, hogy egy kivagott rez lappal is lehetne helyettesiteni az eredeti alkatreszt? tobb melo tobb penz, de az nem lenne jobb? -
big-J
őstag
válasz Akasztott #1065 üzenetére
Nem ertem a rezes dolgot, semmit sem kell cserelni.
Kinyitod a vezerlot a kabelekkel ellentetes oldalon. Ha szerencsed van onnan beersz, es nem kell mindent szedhuznod/csavaroznod.
Egy negyedet a tovetol kezdve megvastagitod, es megvagy. Ha ketto van egymas mellett mindkettot. Osszerakod, utana figyeled a max gaz alatti volt esest, hogy valtozott-e, ha nagyobb az eses akkor sikerult, ha meg letilt, akkor tul sok volt. Ez esetben le kell szedni egy kicsit, ugyanugy forrasztoval. Par perces muvelet mindketto. Ilyesmit akarsz: [link][ Szerkesztve ]
-
robaGB10
tag
válasz Runner_fxr #1057 üzenetére
Szia! Hozzáértőként tudnál nekem tanácsot adni, hogy bruttó 4000 eurós határig milyen trekking pedelec/ s-pedelec kerékpárt érdemes venni, konkrét tipust tudnál esetleg mondani?
Kisebb nagyobb túrákra(30-150km), 95%-ban aszfalton közlekedésre lenne -
Akasztott
csendes tag
a rezessel azt probaltam korulirni, hogy ne folyatni kelljen a forrasztoont, hanem egy nagyobb atmeroju rez csore vagy rudra cserelnem a mar meglevo darabot a nyák-on. de felesleges ido/penz.
ezek szerint az erosebb amperes vezerlokon gyarilag van megcsinalva a sontoles? vagy van egyeb kulonbseg is?
tovabba ha van 500wattos motor, ami tud (papiron) 60 nm, szemben az en 1500w ~70nm, akkor az enyem mivel volt jobb vetel, mint egy gyengebb? nagyobb a tuning potencial?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #1067 üzenetére
Szerintem a trekking gépek túl vannak árazva, pláne ha s-pedelec. Ha mindenképpen trekking és s-pedelec, akkor én vagy ezt venném:
Bulls Green Mover E45
Vagy ezt:
Riese&Müller
Delite GT Touringbig-J: Trekkinget keres, nem montit.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
na az itteni oreg mester nem mer hozzanyulni, hogy sontoljon
asszem veszek magamnak adagolos forrasztopakat...
plusz elkezdtem nezegetni akksi epitos videokat
sanda gyanum, hogy a kovetkezo akkum sajat epitesu leszja, elfelejettem: ugye hogy kimeljem az akkut, nem kene 80-85% fole toltenem. van erre okossag bluetooth bms hijan, hogy lassam hol tart a toltottseg vagy csak addig toltse? szethuzom az akksit a vezerlotol, ugy toltom.
ki kell tapasztalni, hogy hany ora alatt tolt fel 80% koruli ertekre es leszedni a toltorol vagy megint eloallsz valami okossaggal?
ez a kis rezdarabka, ami a sontolest varja, ez tomor rud (drot) akar lenni?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1072 üzenetére
Nekem mindenem megvan hozza, szerintem nekem is, de gyakorlasnak meg csinalok egy par kissebbet, pl hordozhato porszivoba meg ilyenek.
Csak sima alu. Ha valaki ket drotot ossze tud forrasztani akkor ezt is meg tudja csinalni. Csak ossze kell kenni. Nincs benne semmi technika. En igy alligattam egy parszor. Kimentem, megneztem hogy megy, soknak tunt, levettem belole forrasztoval, 5 perc mulva megint megneztem, keves lett, ratettem kicsit, 5 perc mulva, kb annyi amennyit szeretnek. Az 5 percben benne van a csvarozas is.
Mivel nem pont 80.00%-ra van szukseged, eleg kb annyira tolteni, ha tudod, hany Ah az akksi, es hany A a tolto, akkor tudod, hogy mennyit fog tolteni bele hany ora alatt. Eleg csak hasrautessel tolteni par orat, hacsak nincs szukseged valami specialisan pontos ertekre.
[ Szerkesztve ]
-
robaGB10
tag
válasz Runner_fxr #1071 üzenetére
A sima pedelecnél 25km/h-ig van a rásegítés, amit én kicsit keveslek sík terepre. Persze ha meg lehet oldani, hogy ne kapcsoljon ki a motor 25km/h felett, és nem következik be vmilyen károsodás ezáltal a motorban, akkor elég egy sima pedelec is.
Én is a Bulls márkát néztem,(greenmover e45, green mover lacuba evo e45, lacuba evo 25s) meg a Haibike-ok tetszenek még. De nem tudom hogy teljesítményre miket tudnak.
-
big-J
őstag
válasz robaGB10 #1074 üzenetére
En is haibike-ot linkeltem, de mar ugy tunik eladtak.
Mindegyik ma nepszeru motornal ki lehet loni a limitet. Ha gyorsabban mesz, hamarabb fog fogyni az akksi.
Teljesitmenyre mindegyik modern es nem beleposzinto motor tud ~38-40 korul menni, es az erosebb motorok kicsit afolott is. De annak meg mar vegkepp nincs sok ertelme, mert hamar el is faradsz, es a hatotavolsag mar kb negyedelodik.
Szoval ha akkora tavokat tervezel amiket irtal (~120km), jo tempoval (~35-38), vagy ket akksis bicot kellene vegyel, vagy egy extrat az egy akksishoz. Durvan 150e egy ilyen 500wh-s gyari akksi. Ami erdekes, hogy vannak olyan modellek, amelyeknel a 400wh es 500wh-s kozotti arkulonbseg nagyobb, mint 150e. Gyakorlatilag ingyen kapsz egy akksit ha az olcsobb 400wh-st veszed es kulon veszel egy 500wh-st hozza. Pl: [link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #1074 üzenetére
A 25-ös korlátozást elég egyszerűen ki lehet iktatni, de azért azzal számolni kell, hogy amikor kiadnak egy új szoftvert az adott modellhez, azokban általában próbálják a tuning lehetőséget megakadályozni a gyártók. Tehát ha jól működik a géped a tuninggal, akkor ne frissítsd a szoftverét. A garancia viszont ugrik, bár vannak üzletek akik akkor is vállalják rá a garit ha tuningolod a gépet, de ez esetben náluk kell megvenni a tuningot is, ami kicsit drágább mintha megrendelnéd mondjuk ebay-ről. Riogatnak ilyenekkel, hogy ha kiütöd a 25-ös korlátot akkor elvileg rövidül a motor élettartama, de szerintem ez egy baromság, itt csak törvényi szabályozásról van szó, meg, hogy extra felárért el tudják adni az s-pedelec-et.
Ha kapcsolsz egy közepes rásegítést, akkor már egy 30-as tempó elég kényelmesen tartható, pl egy Bosch CX-el, vagy Yamaha PW-X-el, Brose-al, Shimano-val stb. Max rásegítésen meg a 35-40 sem különösebben nehéz, de azért nyilván nem 150km-en keresztül. 2db 500-as akku azért kelleni fog, ha ilyen 100km feletti túrákat is tervezel. Elég erősek ezek a mai modern szabvány pedelec rendszerek, de azért nem motorok. Itt alapvetően kerékpárokról van szó, amik hatékonyabbak, segítenek, de nem robogó, vagy elektromos motor, mint valami bivaly erős ebike. Számít a váltó áttétele is. -
robaGB10
tag
Köszönöm mindkettőtöknek.
A gyártók között van vmi féle rangsor? (Bosch, Brose, Yamaha, shimano stb) vagy ezek már mind jók?
Vagy van olyan h ugyanolyan körülmények között ( pl ugyanaz a személy, ugyanolyan rásegítéssel, uo. tempoban, idójárási viszonyok mellett, ua aksival) lényegesen eltérő távolságot tud megtenni, vagy nem számottevő a különbség?A hatótávolságon kívül mitől lesz jó egy rendszer? Nyomaték? mennyire halk? milyen gyorsan reagál a tekerésre?
-
big-J
őstag
válasz robaGB10 #1077 üzenetére
Sok apro kulonbseg van de olyat ami miatt mindenkepp egyik bicikli mellett dontenek egy masik mellett, csak a motor miatt, olyanrol nem tudok.
Ha az evjarat hasonlo, es a termekvonal arkategoria is, akkor ugyanugy kihasznaljak a torvenyes keretet(es kicsit tobbet).
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
koszonom.
egyelore all a projekt...mar kezdek nagyon ideges lenni. a heten megjon az uj hajtokar, ahhoz vagatok ki plexibol a pas-nak egy kor alapu lapot, telirakom magnessel es berakom belso "tanyernak" plusz veszek vekony racsnit, es megcsinalom egysebessegesnek ideiglenesen. meg az akksinak kene dobozt csinaltatnom.kozben nezegetem az akksi epiteshez a cuccokat. agyalok a kovetkezon, bla bla bla.
lifepo4 akksikrol mi a szakvelemeny?
pl: http://www.lifepo4.in/48v20ah-.html
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1081 üzenetére
A load azt jelenti, hogy a tengely es a csapagyak ennyire vannak hitelesitve. Semmi koze a motorhoz.
A lipo4 akksi egy kulon vilag, egy kulon szett hatrannyal es hajkitepessel. Nem merultem bele.
Miert nem ugy hasznalod, hogy adagolod a gazt, es tekered kozben? Nem muszaj legyen pas, ahhoz, hogy be tudj segiteni.
-
Akasztott
csendes tag
mert meg ezidaig lusta voltam venni SS lancot meg racsnit
a masik amit kezdek banni, hogy egy db 38,5ah akksim van..asszem celszerubb lett volna ketto kisebbet csinaltatni.
szet lehet ezt bontani roncsolas mentesen? (folia meg az az uvegszalas lap nyilvan kuka) bms kukainkabb megfeleznem az akksit. erzem is, hogy nehez
ket uj bms nikkel lemez meg hegesztes es meg lehet azt felezni?
most is itt vagyok egy 18 es egy 13 negyzetkilometeres keruletben budapesten
sik az egesz, alig van cimem, de ha csak tavoli cimeket kapok akkor lemerulhet az akksi
epp ezert nem is motorral vagyok, hanem tekerem, motor nelkul.ajj, ketto kisebb kellett volna
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
majd ird meg mi lett a vege
persze figyelem a hireket isna meg ket kerdesem vala uram: 500wattos motorocskat meddig lehet tuningolni, ugy, hogy birja a tartos hasznalatot. mxus-qs-leaf vonalon mozogva. vagy egy 4-6 eves uj bion-x van meg a lathataron, fillerekert. (bion-x-rol jut eszembe, a pas-nal finomabb rasegitest sehogy se lehet osszerakni hazilag? csak a magnesek szamaval lehet jatszani, finomitani a motor reakcio idejet?)
illetve ha eldontottem, hogy milyen akku kell, hogy tudom kiszamolni, hogy hany db cella kell hozza? felszorzom a mah-eket es elosztom a kivant voltot a cella feszultsegevel?
lehet jobban jonnek ki anyagilag, ha maradna a mostani akksim (52v 38,5ah) es lenne melle tartalekba egy huszas?! mondjuk ezt az uj akksit, ha lesz, erosebb bms-sel/magasabb volttal kernem. igy lenne a logikusabb, nem?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1089 üzenetére
Ha jobb minoseget veszel, 3x-re siman lehet huzni oket.
Pas harom dologtol fugg, magnesek szamatol, illetve a vezerlo hany magnes elhaladtalval adja ra a gazt, es a magnesek milyen idokereten belul kell elhaladjanak.
Ezt gyakran lehet allitani, tieden pl. itt a 23. oldal szerint lehet allitani, ha nem a legerzekenyebb a beallitas.Mit akarsz csinalni az uj akksival?
Ugy szamolod ki, hogy megnezed hany volt kell, ahhoz mennyit szoktak sorba tenni, es megszorzod a parhuzamos(Ah) es soros cellak szamat.
Legjobban egy masik bms-el jarnal.Utana pedig egy extra 7s(~24v) 38.5ah akksival, azt is magasabb bms-el, bar 24v es eros bms mar ritkasag, lehet azt nehez lenne beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
ket opciot latok az eddig elmondottaid alapjan: vagy megfelezem (vagy ha kell kibovittetem ugyanolyan cellakkal) a jelenlegi akksim, viszont erosebb bms-t rakatnek bele es bluetooth-osat.
vagy marad a jelenlegi akksim ahogy van es epittetek egy 20ah, szinten erosebb bms + bt + mehetne feljebb a feszultseg is, nem?
csak ezzel ott vagyok, hogy uj vezerlo..bar hajlando lennek ennyit fizetni.
bt bms azert lenne jo, mert akkor leszednem a kijelzot a kormanyrol
persze elotte ki kene probalni, hogy mukodik e kijelzo nelkul, csak a kapcsoloval.
max sebesseget beallitanam a kijelzon, aztan igazabol nem is lenne ra szuksegem. telon latnam az akksi allapotat.
az aktualis rasegies fokozatat fejben tudom tartani.nehez eset vagyok, tudom...
szerk.: az utolso bekezdesed nem ertem. miert akarnek 24v 38,5ah akksit?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1091 üzenetére
Hogy erted, hogy mehetne tovabb a feszultseg? Ha egy 52v melle akarsz egy 72v-t tenni, vagy sorosan kotod, ami 124v lesz, amivel a te motorod 200-at porogne, vagy parhuzamosan, es akkor a 72v-os az 52v-ost fogja tolteni, megpedig k. gyorsan.
Szoval vagy 52v-t ot teszel 52v melle parhuzamosan es igy nagyobb ampered lesz akar masik bms nelkul is, vagy 52v melle 24v-ot igy az eredmeny 76v amihez boven kapsz vezerlot, ugyanolyan amperrel.
Egy paran lattam mar egy kis 52v-t kotnek nagyobb 52v melle, mukodni mukodik, de hogy mennyire egeszseges sok mindentol fugg. Ugy amelyik akksinak kissebb a belso ellenallasa az fog jobban merulni, es az fugg cella tipustol, szamtol es bms-tol, meg amikor egyik lemerul azt le kell kotni a motorrol.
De szerintem ha a te hatotavad belefer abba a nagy akksiba amid van, nem sok ertelme van meg tobb akksit venni, foleg ha majd pedalozol is egy picit. Csak a meglevot lenne legtobb ertelme modositani, ha nem akarsz lassabb motort venni.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
ja ertelek mar
akkor felreertettuk egymast, mert en nem akartam egy masik akksit hozzatenni a mostanimhoz. hanem vagy megfelezem a mostanit
es lesz ugye ket akksim (egyik mindig idozitett kapcsolos tolton lenne)vagy a mostani melle egy tartalek akksit vennek, es ha a nagy lemerul akkor ott a kisebb.
viszont ha uj akksi, akkor azt eleve 52v-nal nagyobbra kernem.de ha osszeraktam lanchajtasosra es meg van sontolve, akkor visszaterek erre az akku temara, mert valoszinuleg meg leszek elegedve az eredmennyel (nagyon remelem).
ha meg leszek, akkor max szetbontom az akksim, nagyobb bt bms es nem nyulok tobbet ehhez a rendszerhez -
Akasztott
csendes tag
https://vruzend.com/ ebbol lehetne tartos es jo akksit epiteni (tudom, cella bms drotok is kellenek ezekhez), ha megfeleloen korbe van veve a kesz akksi, hogy ne tudjon szetrazkodni?
nekem szimpatikusnak tunik ez a rendszer.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1094 üzenetére
Legnagyobb hatranya nalam, hogy a cellasuruseg elmarad a hagyomanysan osszerakottakhoz kepest. De ha ez nem szempont, jo lehet.
https://www.facebook.com/groups/endless.sphere/permalink/1836357076433352/
-
Akasztott
csendes tag
na, vegre vettem vekony (3/32") racsnit
52/19
eleg zoralul megindul, igy hogy en is beleadom, amit tudok.
kb 40 kg rakomannyal felig fel tudtam menni a 12% emelkedon, tekeressel
multkor ugye kb a 3/4-eig jutottam gazkarral, par kg rakomannyal.35-40 koruli temponal kb felezodik a wattok szama.
mielobb meg kell csinalni a pas-t
szerintem koltok az akksi szetbontasara is, hogy ket akksim legyen meg a sontolest kell megcsinalni es kb asszem jo vagyok.
uj bms akkor mekkora legyen, mit tanacsolsz?
aztan ha ezekkel megvagyok, akkor veszek majd erosebb vezerlot.
jo a haditerv uram?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Robotporszívók
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Borderlands 3
- Apple asztali gépek
- BestBuy topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
- Macbook Pro M1 2020 megkímélt magyar billentyűzet 12 hónap szavatosság számlával!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest