- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cilindrik
aktív tag
Nekem semmi bajom velük és a szolgáltatásaikkal, még egyszer sem volt negatív tapasztalatom, de lehet hogy csak szerencsés vagyok.
Inkább csak az zavar hogy kb semmibe veszik a régi ügyfeleket. Ez a kapcsolat kártya, aranykártya, platinakártya, meg hűségpontok és egyébb parasztvakítás, kb annyira jó csak hogy bármit elhozhatzok tőlük 0 foríntért előleg nélkül. De kb semmi kedvezmény se percdíjra se készülékre se semmire. kb 10-12 éve vagyok náluk 2006 óta előzizetéssel, többszöri készülékváltással stb.
-
Cilindrik
aktív tag
Az a poén hogy ugye mostanában csökkentették a kapcsolási díjakat, ezek meg nem még emelik a percdíjat. Én is a digire várok hogy mit fog alakítani. Amugy ha felmondani nem is lehet a szerződést de tarifakedvezményt simán lehet kérni.