- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
2-3 évente? Akkor azért, már benne van a nagyobb javítás a levegőben. Az évenkénti olajcsere, kis futás esetén is erősen ajánlott!
Néhány tízezer itt, néhány tízezer ott... sok kicsi sokra megy.
Mint említettem, több kényelmet is kaptak volna a felárért. Például, nekem az is nagy kényelem, hogy tényleg nem kell évente szerelőhöz vinni az elektromos autót. Nincs a hideg indításnak járulékos hatása, nem gyilkolom az autót, a rövid távokkal.
Az autónak akkor kell megtérülnie, ha munkaeszköz. Drágábban vették volna, de a Splashnél drágábban is lehet eladni. De ezt is említettem már.