- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
creation
senior tag
Semmit, szerintem szerencsés vagy
mivel az autó osztrák import volt, így a kormány állípotából sejthető volt, hogy nem 178000 a valós állás, ahogy a kocsi külleme is arra mutat, hogy gondos gazdája előttem sajnos nem volt. Viszont nincs rajta sehol rozsda. Van benne klíma (ami lévén hogy 1.2-es), de nem túl acélos
Azok amik tönkre mehettek, azok úgy gondolom már sorra megadták magukat. Még 5 évet tervezünk ezzel az autóval, aztán majd kiderül.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
creation
senior tag
válasz szabonagyur #5 üzenetére
@szabonagyur: Eddig igen. Nem találtunk rajta jelentőset sehol.
@8th, Adam289: Az elmúlt időszakban a Budapest - Nyíregyháza, Budapest Zalaegerszeg útvonal többször is meg volt. Covid1 alatt pajzsokat hordtunk vele az ország minden részébe jelentős terheléssel. Így szerintem, meg a leeresztett olaj szerint is jobb volt ez így. Most hogy otthon dolgozó lettem és havi pár száz kilóméteren kívül nem megy bele több, a 12000-es periódusra fogok át állni.@PuMbA: Azért ez nem mindenre ennyire sarkos, szűrők, olaj, fékbetétek hasonló árban vannak mint a Tigrámhoz kellettek pl (ami egy Corsa).
@DraXoN: 5W-30-at kér gépkönyv szerint a Jazz 1.2
@Gh0st.: Mi a variálhatósága miatt választottuk. Meg a híres alacsony fogyasztása miatt (ami nem tudom kinek jön ki 4.5 literre, de nekem tavasz, ősz 5.5 vegyes, nyár klímával városban 6.5-7, tél a szivató miatt 6)
[ Szerkesztve ]
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
creation
senior tag
válasz #90088192 #15 üzenetére
Abszolút értem, ám ami ezt okozta nálunk, az az autó friss, külföldiából történt vásárlása volt. Nem szerettem volna mosó adalékkal bombázni, így választottam a hosszútávozás mellett a sűrű olaj cserét. A motor átmosását sikeresnek tekintem.
Kicsit bennem volt az ideg, mert látszódik a járműn, hogy nem annyi kilóméter van benne, mint amivel vettük és nem bíztam benne feltétlenül. Ez mára nagyon elmúlt Az utoljára leengedett olaj is arra utalt, hogy bőven jók vagyunk."Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
creation
senior tag
Ezek amiket olvasol (a kipufogón kívül) kopó, fogyó alkatrészek. Ha összességében veszed, akkor az előélettét gyógyítgatom. És ha figyelembe veszed, hogy nálam 60000+ kilómétert ment nem egész 2 év alatt, akkor ez annyira nem sok kiadás.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
-
creation
senior tag
válasz angyalpc2 #46 üzenetére
Kompletten cseréltük a szilentet a csapággyal. Mivel nem volt egyértelmű, hogy miért ad fura zörejeket az első futómű 40km/h környékén, így ami okozhatta, azt kukáztuk.
A lengőkar szilenteken látszódott az idő vas foga, a toronycsapágy ha már szilentet cserélünk, bele fér az is alapon ment (ne ezért kelljen két nap múlva bontani). A torony szilent amikor állt az autó a lábán kézzel mozgatható volt. Összehasonlítva az új szilenttel a felére ment össze... Nem hihető, de ez látszott rajta."Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen