Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Felhúzták a textúrák felbontását,javítottak az átvezetőkön azt viszont hallásra.
Ha ez 90%-ot ér,én vagyok a mikulás.Fizikához,animációkhoz,részletekhez hozzá se nyúltak.Lófac ez,nem felújítás.Modderek ingyen meg csinálják,ha van mod támogatás.
Ott a Resident Evil 1 a Remaster változata vs a Remake Resident Evil 2....
Akkora potenciál lenne régi de jó játékmenettel rendelkező játékok felújitásába,szándék és akarat kérdése.
Hála ezeknek a kóklereknek 10 évig biztos nem fog senki hozzányúlni ehhez a 2 játékhoz.
Köszönjük.[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Nekem csak 1 bajom van vele: a Windows XP nem támogatott.
Pedig retrózós gépre milyen jó lett volna úgy!
-
reelc
veterán
Akkor nézd ebből a szemszögből.
Ha hozzányúltak volna, rengeteg fannál kicsapta volna a biztosítékot, hogy nem olyan, mint volt. Ebben biztos lehetsz.
Azt adták amit ígértek. Nem volt zsákbamacska. Rendesen kommunikálták, mi várható.
Sőt, fanok is be voltak vonva a fejlesztésbe. Meg benne volt pár ember az eredeti fejlesztők közül.
Mégis mennyi melót öljenek egy kb. 10 éve halott franchiseba?
Szerintem az valóságos csoda, hogy megengedte és támogatta az EA ezt a projektet.
Nem kóklerek. Tisztességes munkát csináltak.
+ elérhetővé tettek eddig csak konzolosoknak elérhető tartalmakat, zenéket újrakevertek, sok extrát raktak bele stb. Nyílt lett a forráskódja, adtak map editort, a fanok is tehetik amit eddig.
Pár ember fel van háborodva, mert nem azt kapta amit meg sem ígértek. Sokezer meg jól szórakozik. Ráadásul nem is drága.A Resi él és virul folyamatosan, ott kb. 0 kocázat volt akár remaster akár remake.
Amúgy is, kevés remake sikerül jó, és nézd meg mennyiért árulják őket. Pl. Mafia 2, Warcraft III Reforged.
Ellenben rengeteg remaster készült az elmúlt 10 évben és megvan a közönségük.Megértem én, hogy nem tetszik, csak olyan dolgok miatt ítéled el, amikről szó sem volt, hogy meg lesz csinálva. Emiatt pedig kóklerek a szemedben.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Amit ígértek be is tartották, vitán felül igazad van.
Alá kellett volna tenni modern Engine-t,felhúzni minimum C&C Generals, Supreme Commander stb szintre és nyugodtan kérjenek el érte 60 eurót,sőt adjanak ki hozzá új Mission Packot,DLC stb-t Season Passért cserébe,tegyen bele skineket stb. Aztán ugyanezzel a motorral újítsák fel a Red Alert 2-őt és többi C & C játékot.
Nem igazán vigasztal hogy csak 20 Euróba kerül, mert ha kiadják 60 euróért mai színvonalon, 15x annyi időt beletennék.Ebben a formában valszeg meg se vásárolom,nem vagyok nagy Retro játékos.
Szerintem ez megvalósítható,nincsen se gazdasági se technikai akadálya.
Nem csodákat várok Factorio szinvonalú grafika bőven elég(25 Euró az a játék és hihetlenül komplex,rengeteg egységet tud megjeleníteni bármiféle akadás nélkül,nem igényel dollár milliókat egy ilyen motort akár nulláról felhúzni, licencelni is lehet Unreal,Unity Stb.)
Önmagába ez a felújított kiadás nem lenne ,,tragédia", az viszont már baj hogy jó ideig senki nem fog hozzá nyúlni.Logikusan következik hogy ha kapunk további C&C felújításokat, ugyanezt fogjuk kapni.
Önmagába ez a remaster nem a világvéve, viszont ha kivetítem a széria többi régi részére, még inkább igaz hogy elszalasztott lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
MegalodonS
őstag
En megvettem, mert szeretem a strategiai jatekot, de nekem ez anno kimaradt.En a Generals vonalon jottem be es abban bizok,hogy az is jon a C&C Generals & Zero Hour egyutt,na azt gyujtoi,nem fizikai formaban megveszem, mert a mai napig nagyon szeretem a kedvencem.Barmikor tudok veluk jatszani!
Tegnap azonnal el is kezdtem.Erdekes vele jatszani,igazi retro es ma mar nem jonnek ilyen jellegu startegiai jatekok!Orulok hogy pozitivak a visszajelzesek,Remelem jon a Red Alert 2 is hamarosan!
Nekem a Company of Heroes es a szeptemberben jovo Iron Harvest nem kepviseli ezt a tipusu vonalat,ennek ellenere persze majd megveszem es kiprobalom!!
[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
felhúzni minimum C&C Generals szintre <-> Factorio szinvonalú grafika bőven elég
Egy kis ellentmondást vélek felfedezni a mondandódban.
reelc jól leírta mi a jelen kiadás célja és értelme, és a megjelenésig vezető út rendesen dokumentálva van. Számomra tökéletes ez az újrakiadás.A Slime draws near! Command?
-
reelc
veterán
Értem amit mondasz, de újra azt tudom mondani, hogy egy kb. 10 éve halott franchiseról van szó, és miért ölnének bele sokkal több munkát? Ami lehet meg sem térül?
A játékfejlesztési nehézségekkel (új motorra újra megalkotni egy játékot pl. amit írtál), meg nyilván ők vannak jobban tisztában, mint mi.
Igen, amit most csináltak meglehetősen biztonsági játék volt, de nem azt jelenti, hogy rossz munkát csináltak.
Másik topikban írta valaki, hogy ezeknek a fejlesztőknek nagyon régen volt normális játékuk, kb. ez a remaster szint amit normális színvonalon megtudnak csinálni. Ha ez kb. igaz, akkor inkább egy ilyen szintű remaster, mint egy igen kérdéses minőségű remake, nem?
Megvolt a lelkesedésük, támogatásuk (rajongóktól is), kihozták belőle amit tudtak."Önmagába ez a felújított kiadás nem lenne ,,tragédia", az viszont már baj hogy jó ideig senki nem fog hozzá nyúlni.Logikusan következik hogy ha kapunk további C&C felújításokat, ugyanezt fogjuk kapni."
Szóval ha ez most bukna, akkor se nyúlna sokáig senki a C&C-hez, ha meg a projekt el sem készült volna, akkor meg valószínűleg minden menne úgy, mint eddig. Sehogy. Ez is logika.A rajongók örülnének, ha jönne egy következő pakk: a Tiberian Sun és Red Alert 2-vel. Beleolvastam korábban Reddit AMA-ba és nem egy kérdés vonatkozott a további terveikre. Red Alert 2 lesz? Látványosan nem válaszolt ilyesmire. Szóval ha sikeres lesz a mostani pakk, ki tudja.
Nem csak a kritikusok, hanem a játékosok jelentős része is pozitívumként éli meg a megjelenést ebben a formában. De igen, mindenkinek nem tetszhet. Ez van.Ismerve az EA korábbi magatartását, szinte csoda, hogy hagyták megvalósulni ezt a projektet, sőt támogatták is. Ezen felül a forráskód ingyenes kiadása is nagyon ritka az iparban, bármilyen régi is legyen egy játék, a jogokhoz mindenki ragaszkodik.
Valahol a cégnél sikerült meggyőzni pár embert, hogy van egy franchise rengeteg régi rajongóval, akiknek megfelelő tálalásban el lehet adni valami régi játékot.
Nem utolsósorban ez igen jó sajtó az EA-nak is, javíthat kicsit a megítélésén megint.Lehet beindul a fantáziájuk, és esetleg előszednek valami jobbféle régi NFS-t is akár? Ha kiadnák digitálisan letölthetően, mert ugye jópár még lemezesen jelent meg. Vajon mennyien örülnének egy kicsit ráncfelvarrt NFS Underground 1-2-nek, egy mai AAA játék árának töredékéért? Mikrotranzakció stb. nélkül, megkapnád a régi élményt. Azóta sokaknak optikai meghajtójuk sincs, volt több Windows váltás is.
Az újabb élményekért meg ott a rengeteg azóta kiadott NFS.Nekem anno a C&C szólóban kimaradt, PC barlangban játszottuk 4-5 alkalommal multiban. A Red Alert is kimaradt, a Red Alert 2 volt aminél becsatlakoztam, nagyon tetszett, de a későbbiekkel már nem játszottam a többi résszel. Mindezt azért írtam le, hogy nem vagyok a széria rajongója, de ennyiért egy ilyen kiadás érdekelt, és ha elegen megveszik, hátha jön a következő adag is a RA2-vel.
Eddig másfél órát öltem bele, és tetszik. Csodát nem várok mert 25 éves játék szóval a helyén kezelve pakkot.[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Nekem anno a C&C szólóban kimaradt, PC barlangban játszottuk 4-5 alkalommal multiban. A Red Alert is kimaradt"
És itt a megoldás, hogy miért ez a véleményed erről a felújításról. Ezzel nincs gond, de ezzel kellett volna kezdened. Ez a Remaster elsősorban a fanoknak készült és ahogy azt olvasgatom itthoni és külföldi fórumokon, meg steames értékeléseknél nagy többségük elégedett az eredménnyel. Köztük én is.
Live-Die-Respawn
-
addikt
válasz MegalodonS #5 üzenetére
+1 pacsi, engem is épp a C&C Generals húzott be a sorozatba, bár igaz előtte a Red Alerttel is játszottam valamennyit és arról is jó emlékeim vannak. De a Generalsszal meg a Zero Hourral nagyon sokat játszottam annó!
Ez az első rész nekem is kimaradt, ezért is vagyok rá kíváncsi hogy miből született a sorozat és hogy milyen lehetett akkor. Az egész ahogy a Pethrolygphes srácok kezelték a projektet(láttam a kis videókat tőlük) nagyon szimpatikus volt. Már önmagában az kész csoda, hogy az EA áldását adta a projektre. Ráadásul megtartották a moddolási lehetőséget is, ami igen ritkaság manapság. Ez így jó hogy megtartották a régi dolgokat benne, mert aki régen játszott vele és most megveszi, úgy fog neki esni ahogy emlékszik rá. Például ami az Age of Empres II Definitive Editionban nekem nagyon nem tetszik, hogy az átvezető narrációkat újra csinálták és már nem olyan jó mint az eredetiben - ráadásul még mod sincs hozzá (persze ezt leszámítva az is egy remek munka lett).
Aztán remélem sorban kapjuk a többi részt is felújítva, Generalsnak meg Zero Hournak nagyon örülnék! Most pedig megyek és kipróbálom ezt, mert éjjelig töltötte aztán még nem volt időm kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
- = Zk = -
félisten
részemről ez pont így tökéletes, netovább...
már csak a Tiberian Sun-t kéne kicsit megbirizgálni és tökéletesen el lennék CP2077ig" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
kikikirly
senior tag
Amiket utóbbi évekbe kiadtak az alapján én se biznék rájuk egy Red AlertRemaket(csekkoltam 2010-óta készített produktumjaikat Steamen).
Ha már nekik jutott a feladat,tényleg jobb hogy csak Remasterelték.
Magam részéről annyival zárnám a beszélgetésünket hogy mindkettőnk meg van a maga igaza.Megértem hogy te és sok másik vásárló teljesen meg van elégedve ezzel a kiadással.
Tényleg lehet vele játszani gond nélkül új hardvereken és modern operációs rendszereken,beletettek csomó gyakorlatban is hasznos feauture-t,tudja azt amit az eredeti Red Alert és sokkal szebb.
EA részéről viszont egyértelműen nem akartak vállalni semmilyen kockázatot.Nyugodtan maradhattak volna a 2d-s grafikánál, anyagi és humán erőforrás oldalról nagyságrendileg csökkenti az igényeket,de attól hogy egy játék 2
dimenziós még lehet pokolian részletes,lásd Factorio. Red Alert komplexitásba a játékmenetből adódóan baromi messze van egy Factoriótol.
Indie piac tobzódik az egészen komplex stratégiai játékokba(nem Worl In Conflict szintű beejtőernyőznek az egységek,nuku bázis menedzsment),AAA kategóriába Ubisoft is ad ki stratégiákat.Nem is olyan nagy piaca mint FPS,TPS,RPG stb játékoknak,azért van rá igény.Magamnak ezért adnék igazat.#3Kwatz:
Technikai részéről beszélek.Igazad van,felsorolás szerint elhozták a Console Only missiokat,Campány küldetés választó,Mod támogatás,zenedoboz,replay-visszajátszás stb.Ezek hasznos featurok, elismerem.#4ldave:
Igaz.Lényeg Factorio egyszerű grafikájú,cserébe baromi részletes és komplex játék.Harc is meglepően igényesen ki van dolgozva ,pedig egyértelműen nem ez a játék lényege,inkább funkciónál játékmechanikaként,ne tudj korlátlanul terjeszkedni és szennyezni.
25 Euróba kerül,és komplexitásba,kidolgozottságba teljesen más szintet képvisel.478 órám van benne,és marhára nem unom.Zseniális játék.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
De írtam, hogy a Red Alert 2-vel foglalkoztam a legtöbbet, a többivel alig, szóval nem mondanám fannak magam. 1997-ben 4-5 alkalom multi se tett fanná.
Ahogy írtam a véleményem arra épül, hogy világos volt a kommunikációjuk, mi is az új változat, és úgy gondoltam ennyiért nagyon korrekt. Persze előtte rengeteg véleményt elolvastam, hogyan is sikerült, sajnos volt már idén mellényúlásom.
Meg arra is épült, hogy nincs igaza az első hsz-nek abban a tekintetben, hogy kóklerek mert ezt, így adták ki. Azért mert ő csalódott, mást várt, még nem tehetségtelenek a fejlesztők.(#13) kikikirly: Egy szóval nem írtam, hogy nem lenne igény, azt írtam, hogy kinyírták a franchiset. Az, hogy ilyen pozitív fogadtatása van a remasterednek épp azt bizonyítja, hogy van rá igény.
Írtam is: "Valahol a cégnél sikerült meggyőzni pár embert, hogy van egy franchise rengeteg régi rajongóval, akiknek megfelelő tálalásban el lehet adni valami régi játékot. "A Factorio nem RTS, szerintem célszerűbb egy játékot a saját műfaján belül hasonlítgatni.
Részemről befejeztem remélem így érthetőbb az álláspontom!
[ Szerkesztve ]
-
Nokedli92
aktív tag
válasz - = Zk = - #12 üzenetére
+1 Tiberian Sun én ott száltam be ebbe a nagyszerű játéksorozatba, természetesen ezt a pakkot is megvettem, és imádom!! Nagyon örülök hogy a fejlesztők egy ilyen felújítást bevállaltak, és remélem folytatják a többi résszel. Én biztos vevő leszek. A Tiberium Wars-al mai napig játszok.
Üdv, Csaba
-
- = Zk = -
félisten
válasz Nokedli92 #16 üzenetére
de jó lenne, ha a Tiberium Wars nem lenne lockolva, és a 16:9 is finoman menne rajta.. elővenném szívem szerint én is
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
negro
őstag
Gondolom 95 es 2000 kozt szulettel valahol...
Nekem nagyon bejon es pont az, hogy ugyanaz mint a regi de jol nez ki! A hangok masszivabbak, de lehetoseged van az eredetire. A zenekrol ne is beszeljunk. Imadom. Nosztalgia bomba.Ezt a jatekot azok ertekelik igazan akik nem hogy CnC es Red Alert -el "kezdtek" hanem Dune II-vel!
Sokan "sirnak" egy TS es RA2 remake miatt milyen jo lenne. Na engem meg mar pont azok amik nem erdekelnenek. Anno is csalodas volt gyerekkent. TS-ra nem is emlexem annyira nem maradt meg belole semmi csak vegig vittem becsuletbol. Itt mar kepben volt az EA ami ranyomta a belyeget a jatekra, persze negativ ertelemben. RA2-bol is inkabb a multis elmeny van meg. RA3-at mar ki se probaltam annyira at ment mesebe, gagyiba ahogy RA2 is mar ugye...
Egy Dune2000 remastered-et viszont elnek. Amit nem is ertek, hogy nem csapnak le (plane a kozelgo Dune film hype-ja miatt) vagy mar eleve miert nem tettek bele ebbe a pakkba extrakent. Nem sok munka lett volna mar. Viszont ott mar nem feltetlen kellene megtartani mindent eredeti formaban. Gondolok itt peldaul egy Siege Tank-ra ami egy szerencsetlen Artillery atirat volt.
Az igazi mondjuk egy uj Dune RTS lenne de nem almodozok tovabb
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
krizitomo
tag
Devastator is maradhatott volna a klasszikus formaval, nem mammoth tankkent, de jo volt egyebkent az is, foleg azokkal a zenekkel. Nekem is meg van Dune 2 4 floppys amiga es dos verzioban is, red alert dobozosan, szerintem baromi jol nez ki a doboza is. nagyon jo ez a remaster, vetek lett volna valami 3d enginere atpakolni, viszont egy ebben az idoben, ebben a kozegben jatszodo folytatas johetne modernebb kontosben, de ne red alert 3 szeruen. generals is jo volt egyebkent.
-
negro
őstag
válasz krizitomo #19 üzenetére
igy van. epp ezert ott mar el neznek valtoztatasokat, illetve igazabol arrol lenne szo, hogy dune2000 de pont az eredetihez hasonlo dune II egysegekkel.
generals -bol is csak multi ment egy rovid ideig nalam. single resze nem tudott mar erdekelni. csak a neveben volt az mar cnc.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
őstag
Haverral megvettük tegnap, ma mindketten kértük a visszatérítést. Szerencsére még visszakapjuk az árát. A bibi, hogy a harcrendszer 2020-ban nagyon buta, beakadnak az egységek és nem tudják eldönteni, hogy melyik menjen át előbb a hídon. A grafika nem lett csúnya, de igazából ha egy 3D-s grafikai motorral újraírják az egészet, az nagyobbat ütött volna, lásd. Starcarft II Még a Cossacks-nál is jobb munkát végeztek a Cossacks3-al, ami igazából az első remastered verziója, 3D motorral.
Várunk vele, hogy kijöjjön pár patch, és úgy is fogja majd valamelyik oldala akciózni (Steam, Origin), és majd 5-10euroért behúzzuk. Jelenleg többet nem ér.
Addig is felraktam a retro gépemre a Tiberian Sun-t, és azzal nagyon jól elvagyok
21-es CRT monitoron, 800x600-as felbontásban esküszöm nektek, még mai szemmel is pofás a játék LCD-n felejtős a 800x600, 1080p-ben meg borzalom pirinyó minden.[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz Cingáriusz #21 üzenetére
én 1440p-ben játszom... 1-2 kattintás, és máris élvezhetőbb a 16:9
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
negro
őstag
válasz Cingáriusz #21 üzenetére
" grafika nem lett csúnya, de igazából ha egy 3D-s grafikai motorral újraírják az egészet, az nagyobbat ütött volna"
Ha ezt csinaltak volna oda lett volna a retro es a nosztalgia feeling. Anno emlexem nem 1 Red alert MOD keszult TW ala de kuka volt mint. Olyan ez mint a Worms. Ott is kiderul nem adja 3D-ben...
A harcrendszer gyak. Tiberium Wars kezelo felulet. Ehez a jatekohoz miert lenne ez buta? Ha maradt volna a total eredeti se erdekelt volna.
Ugy latom itt sokak egy uj Red Alertet vartak vagy mi? Nekem SSD-en van nem igazan talalkoztam akadassal. Ettol fuggetlen vicc ha HDD-en be-be akad egy ilyen "regi jatek". Egy szo mint 4 ora jatek utan nalam 10/9. Azt kapta az ember amit igertek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
shotika
őstag
Én se nagyon értettem az érvelését, ahogy az első hozzászólóét se. (egyáltalán, hogy lehet ennyire vakon megvenni, beleképzelni valamit, ami sose készült olyannak, aztán kicsapni a hisztit...)
Mindent előre elmondtak a készítők, mit-miért-hogyan. Ahogy azt is, hogy a harcrendszert és az útkeresést is szándékosan hagyták úgy, ahogy 25 évvel ezelőtt a Westwood megcsinálta. Az volt a céljuk, hogy kipofozzák kicsit a régi játékot, és a részemről magasan felülmúlták a várakozásaimat. Az egységek, az épületek, a táj is, mind- mind nagyon pofásan festenek, látszik, hogy nem csak munkaórát öltek bele, hanem kreatívak is voltak a felújítás során, hiszen szinte mindent picit át is rajzoltak, miközben megőrizték az eredeti fílinget.Én is nagyon vágyom már egy új C&C-re, de akár még RA2 / TS Remaster is jöhet, mert a srácok/ lányok nagyon ráéreztek erre.
A magam részéről akármennyire is imádtam a jelenleg kiadott Collection eredeti darabjait, az akkori megoldásokat már néha én is a világ f***ra kivánom A RA2/ TS játékmenete már sokkal inkább fluidabb lett - ezt már annak idején is éreztem, szóval remélem azok lesznek a következők.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
pcnet
addikt
Dune 2000 remasteredre hatalmas +1!
Anno Dune II-vel kezdtem én is. Anno megvettem Command & Conquer - The First Decade-t, dobozos verzió poszterrel, kiskönyvvel amiben benne van minden egység képe és leírása. Megvan eredetiben a Tiberian Wars is. Imádtam az egész korszakot, ezeken nőttem fel. :)
A mostani Remastered számomra kötelező darab és remélem lesz még folytatás.:)
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
gidalight
tag
Ez tulajdonképpen a játékmenetet illetően mivel tud többet mint az OpenRA?
-
őstag
-
őstag
Szerintem nem. A Starcraft II is mekkora siker lett, holott egy az egyben az első részt rakták át 3D-be, korszerű grafikai motorra.
Red Alter 1-et felraktam retro gépemre, CRT monitoron kifejezetten élvezhető még a 640x480, de tény, hogy LCD-n az vállalhatatlan.[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Szerintem tök jó lett. Az elején amikor "felhúzza" a grafikai szintet az külön tetszik. Remélem a többi részt sem hagyják ki a felújításból, aztán meg jöhet egy nextgen folytatás is.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
őstag
-
KubanitoS
veterán
Szerintem sokan nem úgy állnak a dologhoz, ahogy kellene. Ha valaki, aki nem ismerte anno a játékokat és a Remastereddel találkozott először, akkor talán jogoson háborog, hogy ez 2020-ban kevés. A játékmenet "buta" a mai szinthez képest, "csak" egy grafikai tuningról van szó stb stb.
Most jön azonban a de...
Számomra a leges legelső számítógépes élmény, amikor kissrácként a helyi gimnázium pincehelyiségében toltuk a Red Alert első részét LAN-ban vagy nyolcan, 486-os gépen 400x300-as felbontásban. Valami fergeteges élmény volt ez akkoriban, még most is érzem a számtechterem illatát és az ezeréves gépek zúgását.
Ez a pakk szerintem inkább a hozzám hasonlóknak készült, és ha így nézzük akkor bizony ez telitalálat lett... Rendkívül jó a felvezetése is, amikor először elindítod a remastert, van egy videószerűség, ami szimulálja a játék telepítését. A játék kiválasztja a felbontást, ami az említett 400x300-ról indul és 4K-ig megy. Ugyanez a hangkártya, ahol soundblasterről indulunk és HD audionál állunk meg. Számomra már ez alapból megadta a hangulatot. Aztán jött a Hell March és végleg megvettek kilóra.
Elindítom a kampánymódot és szembeköszönt a jól ismert 400x300-as felbontásra hajazó pixelhalmaz, amit már vagy 20 éve nem láttam. Mindez a 27"-es monitoromon. És ekkor kijön egy ikon, hogy nyomjam meg a space gombot. Erre a játék tűélesre váltott én meg csak mosolyogtam, mint egy idióta...
Szóval lehet csak én érzem így, de egy remasternél igenis figyelembe kell venni a nosztalgiafaktort is és ezekkel együtt érdemes értékelni a kész terméket. Rájöhettetek, hogy én nem bántam meg a vásárlást, sőt! Szerintem egy tökéletes remasterrel van dolgunk feljavított grafikával, zenével, apró extrákkal. Bőven megérte a pénzt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
negro
őstag
Szamomra az utkereses is kedves nosztalgia [link]
Az egysegesk baromi pofasak ahogy ra zoomolsz... A heavy tank az hasonlo egy T72, IS-3-II- hoz. Az APC az M113 a Sub az egy Acula es igy tovabb. Nekem pont ezert nem jott mar be a RA2 mert mig az elso resz valosagalapu sci-fi -re epitkezik a 2. ban megjelentek a tintahalak meg a delfinek...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
őstag
válasz KubanitoS #31 üzenetére
Nem a nosztalgiafaktor hiányával van bajom. Az valóban megvan, hanem hogy illett volna picit az egységeken is javítani, és szerintem nem ment volna egyáltalán a retro faktor rovására. Azért hagyták meg butának az egységeket, hogy ne vesszen el a retro feeling? Háááát. Ezek akkor még elmentek, de ma már nem.
-
KubanitoS
veterán
válasz Cingáriusz #34 üzenetére
A Remaster nem egyenlő a Remake-kel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
cskamacska
addikt
"Gondolom 95 es 2000 kozt szulettel valahol..."
Netto nagyon mindegy ki mikor született, véleménye épp lehet ugyanúgy. Pláne ha random dolgok, pl anyagiak, miatt régebbi játékokkal kezdett szépen sorban, akkor pont meglehetne neki is a nosztalgia faktor.
"Nosztalgia bomba"
Kivéve ha nincs, mert mondjuk ő nem a pavlovi reflekszként beégett régmúltat szeretné megidézni, hanem a réginél egy jobb játékot szeretett volna viszont látni.
Mert nyilván sokaknak elég, ha előveszik ezt a remastert, és visszrévednek hogy a 4. pálya végigtolása előtt/alatt/után csecserészték meg a szomszéd Mancika halmait, ami után az apja ki is osztotta a kellő tenyeres-talpas ijesztést, és az ötödik pályát már csak 8 napon túl gyógyulás után volt lehetőség befejezni.Csak ugye a Mancika nélkül szegény CnC/RA, mint játék, már öreg mint az országút, sőt, egy StarCraft után már maguk idejében sem voltak a toppon.
"Itt mar kepben volt az EA ami ranyomta a belyeget a jatekra"
Arra gondolsz hogy production value az egekbe szökött és sokkal profibb lett a végtermék? Vagy hogy mint stratégia előrébb lépett? Pláne a rókabőr Red Alert után? (nem hogy a motort, de az art asseteket és egységeket is egy az egyben újra használták)
"Viszont ott mar nem feltetlen kellene megtartani mindent eredeti formaban."
Na látod, ha nincs Mancika, akkor már nem is annyira szép az összkép.
Más meg arra harapna hogy azt ugyanúgy pixelre pontosan adják ki újra Win11 kompatibilitással, és neki úgy tökéletes lesz, mert neki épp pár évvel korábban volt aktuális a csecserészés.gidalight: "Ez tulajdonképpen a játékmenetet illetően mivel tud többet mint az OpenRA?"
Nem tud többet. AI maradt tök ugyanaz mint az eredetiben, igaz kicsit megbirizgálták Rules.ini szinten és agresszívabban támad. Útkeresés sem javult semmit, ezt sokan szemükre is vetették, sőt attack move sincs.
Ugye itt a cél is más, a Remastered gyakorlatilag a harmincas - negyvenes játékosokra hajtott, és szánt szándékkal nem változtattak szinte semmin, OpenRA pedig az eredetit akarta valamivel ma is fogyaszthatóbb formába rázni, már amennyire egy reverse engineer-elt hobbi projekttől futja. Azért így is sokkal jobban megy a dolguk, mint szegény FreeCraft/Stratagus fejlesztőknek. Game engine recreations lista alantA vége az hogy nem olyan borzasztó a Remastered, de nem önnön erényei miatt, hanem mert a kiadott forráskód és a behúzható jobb sprite-ok miatt majd készülhet az OpenRA-ból is egy Remastered verzió, ami jobban is néz ki, de ezzel együtt használhatóbb, modernebb is lesz.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
őstag
-
Shing
őstag
Én valahogy mindig a klónokkal játszottam inkább. Egy KKnD Xtreme, KKnD 2 remastert megnéznék. Bár van rajongói kezdeményezés, az assetek nincsenek nagyobb felbontásba áttéve (még).
-
negro
őstag
válasz cskamacska #36 üzenetére
Baromira szamit a kor. Nem mind1 ~15 eves volt vki mikor ki jott ez a jatek vagy meg epp meg tanultal jarni... Epp, hogy probalta de nem is emlexik ra, mit tobb nem is jatszott vele. Nalam meg soros porton com kabelen ment a szomszeddal az 1v1, LAN party-k. A garazs soron x band is a Hell march-ot probalgatta es nekik keszult ez. Nem azoknak aki TS/RA2-vel kezdtek ismerkedni RTS-el.
"Remastered gyakorlatilag a harmincas - negyvenes játékosokra hajtott," Pontosan! En 84-es vagyok. Fentebb nem 1 ember irta, lehetett tudni mire szamithatunk a jatekal kapcsolatban. Ez miert meglepetes itt sokaknak en nem ertem. Ha melyebben el kezdtek volna bele piszkalni az mar nem Ra1 es CnC1.
A TS -nal az EA altal krealt es be nem tarthato hataridokre, a Westwood-os fejlesztok eluldozesre, az eredeti koncepciotol valo elrugaszkodasra (lepegetok, fold alatt mozgo egysegek es baromsagok) anno az nagyon sokaknak nem jott be, nem csak nekem. Miert van, hogy a TS-bol konretan 1db mission -re se emlexem, mig Cnc1 es Ra1-bol mai napig felidezem szinte mindet? Lehet, h strategia szempontbol jobb lett csak epp nem hozta azt a CnC feelinget. Ahogy RA2 se. Abbol se emlexem egy kuldetesre se! Es hiaba toltuk a multit ebbol is csak annyi van meg, hogy a Chronospheraval a tengerbe teleportaltam mindig az ellen 9db tankjat.
Na varjal mert a Dune2000-el (amivel btw 3 honapja retroztam) pont az volt a baj, hogy egy kb. remastered (csak hat akkor meg nem igy hivtak) verziot vartak az emberek erre fol kaptak egy "red alert" -et. Ott mar problema volt az assetek es egysegek ujra hasznalata. Az emlitett Siege Tank helyett Artillery igy a gyalogsag ertelmet vesztette, Devastator egy Mammoth Tank plazmat ki love. Repair Pad, Facility helyett igy hiaba falaztad korbe a Carryall nem vitte vissza az egysegedet oda ahonnan elszalitotta. Ott pont bele nyultak a DuneII eredeti egysegeihez kepest es ezert volt csalodas sokaknak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
shotika
őstag
válasz Cingáriusz #27 üzenetére
Ezt mindenki tudja, de ez a Remaster nem azért készült, hogy ezeket a hibákat kijavítsák.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz KubanitoS #31 üzenetére
A szívemből szóltál. Egyesek nem fogadják el, hogy ez nem nekik készült, de ez nem a játék hibája.
Létezik másfajta megoldás is felfrissíteni egy játékot (pl Resi 2), de az már remake.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Hatalmas a videó A harvesterek ritka hülye állatfaj voltak mindig is, de az első részben talán a legidiótábbak. Ezt így felnőtt fejjel már csak azért is nehéz felfognom, miért így programozták le, mert az első részben gyakorlatilag az egész meccset el tudta dönteni egy harvester elpusztulása, ezek meg simán bekocsikáztak automatikusan az ellenfél bázisára a tibériumért Vagy a kedvencem, amikor két harvester összeakad egy hídon...
A hidak szintén a leggyűlöltebb elemei voltak a játéknak, az az érzésem, hogy annak idején a Westwood direkt rajzolta ilyen kicsire őket, hogy szopassa a játékosokat, mert egy kiadás előtti tesztelés alatt is simán szemet szúrna, hogy mennyire rosszul lett ez a része felépítveÉn mindegyik részt élveztem a maga korában (kivéve a 4. C&C-t, azon sajnos látszik, hogy nem volt eléggé kidolgozva a koncepció), még a sorozatidegennek számító Generalst is imádtam.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz cskamacska #36 üzenetére
"Pláne a rókabőr Red Alert után? (nem hogy a motort, de az art asseteket és egységeket is egy az egyben újra használták)"
Részben igazad van, mert valóban elég sok mindent újra felhasználtak a Red Alert első része során, de kifelejted azt, hogy annak idején ez nem különálló játéknak volt tervezve, hanem egy kiegészítőnek. Önálló címként jelent meg, mert a fejlesztés egy bizonyos fázisában ráéreztek arra, hogy ez annyira kihízott, hogy simán megér egy külön játékot, és végül milyen igazuk lett! Az hogy sokban hasonlít a C&C-re, az pont az előnyére vált.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Lenry
félisten
nagyon durva, hogy vannak akik nem képesek elfogadni, ha másnak tetszik valami.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
- = Zk = -
félisten
ők nem azt nem fogadják el, hogy másnak tetszik vagy sem, azt, hogy a játék nem olyan lett ,amilyet ők akartak 17 font itt kint, és még erre is akciózást várnak...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
#72042496
törölt tag
válasz - = Zk = - #47 üzenetére
Én már csak azért is megvettem, mert annak idején warezolt C&C-vel játszottam, és akkor legyen meg legalább így hivatalosan.
(Red Alertből van valamilyen négy CD-s eredetim is.)(#49) - = Zk = -
Hú, nekem az nagyon új, azzal már nem játszottam.
Illetve hát úgy alakult, hogy 2000. környékéről a Diablo 2-n kívül nekem gyakorlatilag minden kimaradt.[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz #72042496 #48 üzenetére
én a Tiberian Sun-nal kezdtem ezt a vonalat.... mai napig játszadozom vele... ezt azért vettem meg, mert optimalizálták jelenkori gépezetekre, valamint ki akartam próbálni mindig is... hát most van időm rá
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen