- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
Hatalmas a videó A harvesterek ritka hülye állatfaj voltak mindig is, de az első részben talán a legidiótábbak. Ezt így felnőtt fejjel már csak azért is nehéz felfognom, miért így programozták le, mert az első részben gyakorlatilag az egész meccset el tudta dönteni egy harvester elpusztulása, ezek meg simán bekocsikáztak automatikusan az ellenfél bázisára a tibériumért Vagy a kedvencem, amikor két harvester összeakad egy hídon...
A hidak szintén a leggyűlöltebb elemei voltak a játéknak, az az érzésem, hogy annak idején a Westwood direkt rajzolta ilyen kicsire őket, hogy szopassa a játékosokat, mert egy kiadás előtti tesztelés alatt is simán szemet szúrna, hogy mennyire rosszul lett ez a része felépítveÉn mindegyik részt élveztem a maga korában (kivéve a 4. C&C-t, azon sajnos látszik, hogy nem volt eléggé kidolgozva a koncepció), még a sorozatidegennek számító Generalst is imádtam.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ