- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
[SoP] Mobilok után végre konzolokra tart a Nikki sorozat
gp Az Infinity Nikki néven érkező új játék egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, a publikus tesztek az év végén érkeznek.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Azok a soft body házak nagyon kemények!
Így már lehet valami tuti begombázás szimulátort csinálni, rá kell még tenni valami vibráló szivárvány effektet és már kész is.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Johnny_vT
senior tag
Az ősi Delta Force játékok és valami még régebbi külső nézetes kaland/TPS is voxeleket használt, mégis eldöcögött. Azoknál mi volt a trükk? Csak a terepfelszín állt voxelekből talán és nem volt "teste" az objektumoknak?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Ren Hoek
veterán
Rombolható struktúrákat és fizikát a népnek!
Képzeljünk el pl egy Stalkert, ahol minden rombolható voxelekből áll. A különböző anyagok rombolhatósági értéke eltérő. Pl a járathoz le lehetne jutni ásással, robbantással, vagy egyéb módokon is... egy falon lukat lehet ütni rakétavetővel, vagy aknával, de az ajtón is bemehetsz.
Remélem 10 év múlva itt fognak tartani a játékok.
-
Ren Hoek
veterán
Nekem van egy indie voxeles ötletem, Unity-ben akarom megcsinálni platformfüggetlenül... lehet szervezek rá egy kis csapatot, szerintem 1-2 millából kihozható
Imádom az erre épülő játékokat amúgy... szerintem nagy sikere is van, indie formában. Hiába azért a LEGO öröksége megmaradt és még sokan szeretik az elemekből, kockákból építgetős, craftolós játékokat és világokat.
-
arn
félisten
90es evekben rengeteg voxeles megoldas volt foleg demoscene vonalon. Altalaban ugyanaz volt a gondja, mint a raytracenek, nem volt hatekony.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
veterán
Nem ők azok, akik már 10 éve nyomatják a videókat különféle ultrarealisztikus modellekről, világról, meg úgy motorról, de még nem láttunk semmi igazi konkrétumot, működőt? (mármint pl csontvázanimot, stb)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
snorbiii
csendes tag
Anno a Comanche-ban is voxeles volt a terep.
-
arn
félisten
Altalaban sose lepett ezen tul a voxel, bizonyos reszeket voxelben nyomtak, de altalanos renderre eleg lassu volt. Fraktalokat szoktak renderelni benne.
2000bol
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
ezek realtime cuccok a mandulas demo teljesen gyors volt egy korabeli atlagos gepen, viszont az orange demo a topgepen is par fpsel ment.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
ha 600as celeron, akkor mar 2000rol beszelunk a tnt2 99es, a gt2gts 2000es (egy ev, es kozte volt egy gf256 is). akkoriban voltak a kamionos elsa gladiacok
de ez a ket demo full sw render, szoval itt tokmindegy volt, csak a proci szamitott. 3d mar 97 ota ment szelesebb korben
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
VinoRosso
veterán
Crysisban is voltak voxelek.
A trükk meg gondom az, hogy valahogy tömörítenek, meg olyan vason fut, amiben sokcsillió GB ram van.
-
laposonly11
senior tag
Sem a Space Engineers-ben sem abban amit linkeltél egy darab voxel sincs. A voxel, térben elhelyezett pixelt jelent ebből épül fel a látvány minden eleme ahogy a demo is illusztrálja, vagy csak a terep mint a régebbi játékokban.
(#17) VinoRosso
Nem a Crysisban sincsenek voxelek, polygonokból összerakott tömböket lehet használni a szerkesztőben, mint a Spyce Engineers.
De úgy látom a cikk írója is baromságokat ír, miszertint a Minecraft voxel alapú, még véletlenül sem! A Minecraftban a legkisebb egység a kocka, ami szintén polygonokból áll.
Ordo est anima rerum.
-
VinoRosso
veterán
válasz laposonly11 #18 üzenetére
Hát ennyi erővel semmi sem voxel,mert mindenre egy mesht kell húzni amit át akarsz tolni a dx pipeon. Viszont a voxel lényege szerintem nem a megjelenítés, hanem az adatstruktúra.
-
Ren Hoek
veterán
válasz VinoRosso #19 üzenetére
Szerintem is inkább az adatstruktúrára vonatkozik.
A megjelenítés geometrikus, hiszen perspektivikus, affin,.rigid body, soft body transzformációkat kell /lehet végezni rajtuk.
Itt maga a testek felbontása és az animálása számít voxelesnek, és egy voxelnek lehet több paramétere is...
Az már, hogy hogyan jelenítjük meg az megint egy másik kérdés. Pl ha a voxeleket forgatni is lehet, vagy egyéb módon transzformálni, az is egy mód... de olyan is lehet, hogy a koordinátarendszerben tényleg csak voxeles 3D koordinátarendszer van.
Ilyenkor pl egy forgatásnál lépcsős kockaélek lesznek és a testek ábrázolása voxeles, egy fix koordinátarendszerben, mint ahogy 2D-ben a pixeles felbontásnál.Az mondjuk jó kérdés, hogy mindkettőt voxeles ábrázolásnak hívják-e?
Az itt bemutatott Mandula demo pl a fix koordinátarendszeres... de a céges videóban szerintem vegyesen jelent meg. Az elején a Tank, kanyarodáskor nem "voxelesedik" , és az egész test elfordul, egy voxel állhat 45 fokos szögben is. Ahogy a Minecraftban a Bárány lába mondjuk, vagy egy forgó kocka. Max a táj fix 3D rendszeres.
[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
A 99-es Outcast óta erre várok.👍
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Cathulhu
addikt
TIberian Sun is voxeles volt '99-ben
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
nagyúr
A bajom annyi, hogy a videó minden, csak nem megnyerő.
Az elején rögtön ott a T-90-es harckocsi - aminek nincs lánctalpa, és nem a fizikának megfelelően mozog. Aztán ott van a felbontás, mert gyakorlatilag bő 10 éve ennél szebb és részletesebb modelleket láttunk játékokban. Ez pedig csak egy tech-demo, és ehhez képest hát izé... ronda...
Egyébként igen, kb. 20-25 éve megy, hogy majd a voxelek megoldják a grafikai problémákat, és nagy felbontás, tökéletes fizika és gyorsaság lesz a jussunk. Nos, sokkal közelebb azóta se jutottunk hozzá...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eredeti játékok OFF topik
- LEGO klub
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
- Braun Series 9 Pro+ 9577 elektromos borotva // Csúcskategóriás // BONTATLAN // ÁR ALATT
- Hétvégi Akció - Ryzen 9 7950X3D - Új - Dobozos - Számla & 3 év garancia
- Keresek garanciális, hibátlan működésű RTX 4090 videókártyát.
- Ryzen 5 5600G + Corsair 16GB 3600Mhz
- HP gumírozott, rezgéscsillapított 3,5 HDD rögzítő csavar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs