Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    egy pozitív tapasztalat még az Evről... távfűtés :) nem kell garázs nem kell jeget kapargatni 30 percig járatni a motort, hogy télen leolvadjon az autó...

    nekünk van garázsunk pont azért mert utáltam járatni havat és jeget kaparni az autóról... pár napja van meg az e208... távfűtés 45 percet ír, de 5-10 perc között már a -2-3 fokos kinti hőmérsékletnél leolvadt az autó és bent 15-17 fok közötti hőmérséklet volt... Kb 0 áramból még ha 3 kWh is fogyaszt turbó módban a hőszivattyú a kocsiban akkor is mennyi áram ez? :)

    láttam videót egy Teslaról - nem hőszivattyús - -30+ fokban 5 perc 30 másodperc alatt már bent a kocsiban 20 fok volt :).... persze bent még minden hideg, de egy diesel vagy benzines mennyi üzemanyaggal és mennyi idő alatt éri ezt el?

    #437axioma pár napos az autó 22 kWh-s fogyasztással indultunk ma már 20,5 volt. a baj, hogy rövid távokat megyünk 15-20 km... az akku nem melegszik fel, új az autó én sportosan vezetek még élvezem az instant nyomatékot :) ... ma viszont mentünk egy 60 km-es szakaszt az volt a 20,5-es átlag... autópálya elején 35-40 körül evett aztán egyszer csak 27-30 közé csökkent a fogyasztás... gondolom addigra érte el az akku az optimális hőmérsékletet :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák