- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem miattad, de te is a problema resze leszel. Trend lett az egyre nagyobb, nehezebb, gyakran sokkal rosszabb alaktenyezoju autok vasarlasa. Minden szempontbol joval nagyobb kornyezeti terhelest jelent, attol fuggetlenul hogy epp diesel, benzines, hibrid vagy full elektromos.
Megertem a SUV-osok egy reszet, akik mondjuk a rosszabb utak miatt vesznek SUV-ot, vagy epp azert mert tudjak hogy hasznaljak majd foldutakon is, de a nagy tobbseg csak divatbol veszi es csak olyan utakon hasznalja ahova a klasszikus szemelyautok tokeletesek. Az szinten problemas amikor csak felfujnak egy autot, rapakolnak 1-200 kg-ot hogy kinezetben durcabb legyen, de a terepjaro kepessege meg csak annyit valtozik, hogy emeltek a hasmagassagan 2 centit. A joval magasabb doboz miatt meg 2 literrel tobbet fogyaszt es bizonytalanabb orszaguton, foleg kanyarokban, mert jobb futomuvet mar nem raktak ala.
Ha kieroszakoljak az EU-ban azt az elektromos valtast, amit beterveznek, konnyen lehet hogy a SUV divat veget jelenti majd, mert nem csak megfizethetetlenul draga lesz, de erosen csokkenti majd a hatotavot is az elonytelenebb forma. Annyit mar most latni, hogy elektromosbol a kisautok fogynak jobban, egyszeruen anyagi okbol, pedig most meg csak a penzesebb vasarlok szalltak be a buliba. Sokan leadnak egy teljes meretkategoriat a korabbi igenyeikbol.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...