Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nagyon ritkan van olyan, hogy egy bmw-tol porcosodok, de ez az auto kivetelt kepez. Az elejen a disznoorr "vese" amugy kepeken kicsit erosebb, mint eloben, szoval meg az se fajna annyira, viszont gyakorlatilag minden mas szogbol valami gyonyoru az egesz ugy, ahogy van, kb barmilyen szinben (feherben, kekben es feketeben lattam, talan utobbi szin allt neki a legroszabbul, de meg ugy is szep volt).
    Arrol nem is beszelve, hogy az ara is nagyon versenykepes. Normalisan extrazva olcsobb, mint egy model3 long range, es azert ez egy teljesen mas szint.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz -=MrLF=- #85 üzenetére

    Meglepne, ha par even belul nem lenne ezekre valami hazi "megoldas". Ha lejart a kocsi garanciaja, mehet a menet. Aztan kezdodhet a csata az OTA update-ek vs hackelok kozott. :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Noukoum #93 üzenetére

    Azert, mert megfeleloen sok tapasztalata van mindenkinek azzal, mivel jar az, ha elkezdenek mikrotranzakciokban gondolkodni. Amig csak ulesfutes meg egyeb baromsagokrol van szo, addig vegulis nem gaz.
    Csak... (Es ezt el lehet menteni kesobbre, mert 100%ig biztos vagyok benne, hogy igy lesz)

    Amikor bejon az, hogy biztonsagi szempontbol fontos rendszerekert is fizetni kell, akkor lesz baj.
    Amiket ez alatt ertek (peldak, nem teljes lista):
    - Lampak funkcionalitasa: Alapbol valami fos, ami eppen megfelel a biztonsagi eloirasoknak, de emelt fenyero, maszkolas, kanyarba bevilagitas, stb mar mehet havi penzert.
    - Tolatokamera/360 fokos kamera
    - Parkolo automatikak